اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

باتری های جدید آیفون

علیرضا رضوانپور
علیرضا رضوانپور
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

طبق گزارشهای منتشر شده اپل قصد دارد در نسل بعدی آیفون، آیپد ها و مک بوک از باتری های بزرگتر استفاده کند. این تغییر بزرگ بعد از سال ها تنها با استفاده از تراشه های باریک تر و ایجاد فضای داخلی بیشتر امکان پذیر می باشد. یک منبع معتبر اعلام کرد احتمالاً آیفون های نسل بعدی نیز به تراشه های نسل جدید مجهز خواهند بود.

تراشه های جدید محصولات اپل به دلیل استفاده از قطعات غیر فعال یکپارچه بیشتر باریک تر خواهد بود و عملکرد بهتری نیز خواهد داشت. این تراشه ها جای کمتری نیز اشغال خواهند کرد و به همین دلیل می‌توان در محصولات آینده اپل شاهد باتری های بزرگتری باشیم. استفاده از این تراشه های باریک و جدید که وابسته به سیستم عامل آِی او اس هستند میتواند یک همکاری خوبی با شرکت های مطرح و معتبر TSMC و  Amkor را داشته باشد.

باتری آیفونخبر هایی که از این کمپانی منتشر شد وابسته به این موضوع اپل جز کارهای آینده خود در نظر گرفته و در تولید انواع آیفون ها و آیپد های نسل جدید از آن استفاده کند. اما هنوز این شرکت اعلام نکرده است که چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. اخبار دیگری نیز در مورد افزایش ظرفیت باتری های آیفون ۱۳ منتشر شده که همگی تایید کننده این موضوع هستند. احتمال زیاد شدن ضخامت آیفون های نسل جدید مبتنی به این موضوع افزایش حجم باتری زیاد هستش. حتی تصاویری هم از نسل بعدی آیفون منتشر شده که چنین موضوع را تایید می کند. و تجربه ثابت کرده که صفحه نمایش های پیشرفته این کمپانی که در نسل های جدید خود استفاده می کند نیاز به حجم باتری بیشتری نیز دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط