اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • کنسول جدید “Zelda:Tears of the Kingdom” نینتندو Switch

کنسول جدید “Zelda:Tears of the Kingdom” نینتندو Switch

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت نینتندو اعلام کرده است که یک کنسول Switch ورژن Limited با موضوع سری بازی‌های محبوب خود “The Legend of Zelda” را منتشر خواهد کرد. نینتندو، کنسول ورژن Limited با نام “Zelda: Tears of the Kingdom”  را به مناسبت ۳۵امین سالگرد سری بازی‌های “Legend of Zelda” منتشر کرد که برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. کنسول جدید “Zelda:Tears of the Kingdom” نینتندو Switch، از تاریخ ۲۸ آوریل در دسترس قرار خواهد گرفت.

ویژگی‌های کنسول جدید “Zelda:Tears of the Kingdom” نینتندو Switch

کنسول Nintendo’s ‘Zelda دارای ویژگی‌های جذاب و منحصر به فردی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنم:

۱- طراحی منحصر به فرد

نینتندو پانل جلویی کنسول را با طرحی زیبا و الهام گرفته از بازی “The Legend of Zelda” آرایش داده است. طراحی که باعث شده است این کنسول را از محصولاتی با ظاهر بسیار جذاب و زیبا بشناسند.

۲- داک موضوعی

این کنسول با یک داک موضوعی همراه است که شامل لوگو و تصاویر بازی “The Legend of Zelda” است. این داک با طرح منحصر به فرد خود، شما را با دنیای بازی زیبایی که در آن لینک شجاع برای نجات دنیا تلاش می‌کند، آشنا می‌کند.

۳- کنترلر Joy-Con با طرحی خاص

کنترلر Joy-Con نیز با طرحی سبز و طلایی، الهام گرفته از قهرمان بازی است. ویژگی که به‌طور قطع برای طرفداران سری بازی‌های “The Legend of Zelda” جذاب و جالب است.

ممکن است دوست داشته باشید

۴- بازی “The Legend of Zelda: Skyward Sword HD”

نینتندو، کنسول Switch ورژن Limited با نام “Zelda: Tears of the Kingdom” را با یک نسخه بازسازی شده از بازی “The Legend of Zelda: Skyward Sword HD” عرضه می‌کند. این بازی کلاسیک Wii، با گرافیک و مکانیک بازی به‌روزرسانی شده است که قبلاً در سال ۲۰۱۱ برای کنسول Wii منتشر شد.

۵- قابلیت پشتیبانی از بازی‌های Switch

همانند تمام کنسول‌های Switch نینتندو، کنسول Switch ادیشن محدود “Zelda: Tears of the Kingdom” نیز قابلیت پشتیبانی از بازی‌های Switch دیگر را داراست. به این ترتیب، شما می‌توانید از کلیه بازی‌های Switch دیگر نیز بر روی کنسول Switch ادیشن محدود “Zelda: Tears of the Kingdom” استفاده کنید و تجربه بازی‌های محبوبی مانند Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild را در این کنسول نیز داشته باشید.

جمع‌بندی

طرفداران این سری بازی‌ها با شوق و انتظار منتظر منتشر شدن کنسول ادیشن Limited هستند و پیش خرید این کنسول از برخی خرده‌فروشان فعال است. انتظار می‌رود که این کنسول در مدت کوتاهی پس از عرضه، به سرعت به فروش برسد. با توجه به محدودیت موجود در تولید و توزیع کنسول‌های Switch نینتندو در سال‌های گذشته، ممکن است تعداد محدودی از کنسول جدید “Zelda:Tears of the Kingdom” نینتندو Switch تولید شده و در دسترس باشند. بنابراین بهتر است علاقه‌مندان به این کنسول، به زودی پیش خرید خود را انجام دهند.

لازم به ذکر است که برای تهیه این کنسول، می‌توانید از آروندشاپ پس از عرضه با گارانتی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط