اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • شایعاتی از گوشی پیکسل ۸ گوگل: بهبود دوربین و پردازنده Tensor جدید

شایعاتی از گوشی پیکسل ۸ گوگل: بهبود دوربین و پردازنده Tensor جدید

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

گوگل به طور معمول گوشی‌های پیکسل جدید خود را در فصل پاییز عرضه می‌کند. به‌همین‌دلیل، ما انتظار داریم این شرکت در سال ۲۰۲۳ نیز این الگو را دنبال کند. اگرچه هم شایعاتی در مورد آن وجود دارد، تا زمانی که گوگل این دستگاه‌ها را معرفی نکند، ما نمی‌دانیم که پیکسل ۸ و ۸ پرو چه ویژگی‌هایی دارند. بااین‌حال ما سعی کردیم با توجه به اطلاعات و شایعات موجود به معرفی گوشی پیکسل ۸ گوگل بپردازیم.

دوربین گوشی Pixel 8 گوگل

از آنجایی که اعلام رسمی گوگل درباره جزئیات دستگاه‌های پیکسل ۸ و ۸ پرو هنوز صورت نگرفته است، تمرکز بسیاری از گزارش‌ها و شایعات بر روی ویژگی‌های دوربین دستگاه‌هاست. در سال‌های اخیر، بهبود ویژگی‌های دوربین در خط مشی به روزرسانی‌های گوگل بوده است. به عنوان مثال، در مجموعه پیکسل ۷، زوم بهبودیافته و پیکسل ۷ پرو حالت عکاسی ماکرو جدیدی دریافت کرده است.

با معرفی پردازنده Tensor گوگل در دستگاه‌های پیکسل ۶ و ۶ پرو، ویژگی‌های جدیدی مانند Magic Eraser، Face Unblur و Real Tone نیز معرفی شدند. در نتیجه، نیاز به ارتقای قابلیت‌های دوربین در دستگاه‌های جدید پیکسل ۸ و ۸ پرو وجود دارد. منظور این است که امکان افزایش توانایی‌های دوربین در این دستگاه ها وجود دارد. هرچند هنوز به صورت دقیق مشخص نیست. همچنین مطمئناً هر دو دستگاه با پردازنده Tensor جدیدی تجهیز خواهند شد.

سیستم‌عامل و رم گوشی پیکسل ۸ گوگل

تاکنون اطلاعات مناسبی درباره پیکسل ۸ و ۸ پرو منتشر نشده است، اما چندین گزارش وجود دارد که شاید جزئیاتی راجع به این گوشی‌ها را فاش کنند. گزارشی از وب سایت WinFuture می‌گوید که:

این گوشی‌ها با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه خواهند شد که قرار است نسخه جدید و بزرگ اندروید باشد. همچنین ۱۲ گیگابایت حافظه RAM دارند.

همچنین، چندین گزارش دیگر نیز به تصاویر احتمالی از دستگاه‌های پیکسل ۸ و ۸ پرو پرداخته‌اند که توسط وب سایت‌هایی همچون MySmartPrice و SmartPrix منتشر شده‌اند.

ممکن است دوست داشته باشید

جمع‌بندی

در این خبر سعی کردیم به معرفی گوشی پیکسل ۸ گوگل بپردازیم. از تغییرات این گوشی نسبت به مدل‌های قبلیش مربوط به دوربین، سیستم‌عامل و رم آن است. بااین‌حال، باید صبد کرد و دید آیا این مواردتغییرات چشم‌گیری دارند یا خیر؟ نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط