جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاهش تقاضا آیفون کار دست اپل داد

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

کاهش تقاضا آیفون کار دست اپل داد

شرکت اپل یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند است که هر سال نسل جدیدی از آیفون را با ویژگی و مشخصاتی بهتر معرفی می کند. در سال جاری نیز شاهد رونمایی سه مدل مختلف بودیم.

در حالی که اپل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اسمارتفون در جهان شناخته می شود و این کمپانی با برند آیفون توانسته به موفقیت های بزرگی دست یابد، اما به نظر می رسد سال جاری برای این شرکت کوپرتینویی اتفاقات نامطلوبی رخ داده است.

اتفاقاتی که کاهش فروش آیفون های جدید را به دنبال داشته و این موضوع دور از انتظارات بود. اپل با تصمیم کاهش تولید آیفون می خواهد مانع از ضرردهی های بزرگ خود شود و در این میان بهترین تصمیم همین امر است.گفته می شود اپل چند موج را برای کاهش آیفون در نظر گرفته و این روند به صورت یک باره صورت نمی گیرد. موج دوم کاهش در راه است و به دنبال آن برای مثال ۱۰۰ تن از کارکنان Career Technology اخراج شدند.همچنین یکی از مونتاژکاران کوچک این شرکت چندتن از کارکنان را اخراج کرده تا موجب کاهش ضرردهی شود. گذشته از کمپانی های بزرگی همانند  Dialog Semiconductor و TSMC نیز به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان اپل، با ضرردهی بزرگی رو به رو شدند و در پی آن می خواهند از تعداد کارکنان خود بکاهند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط