اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بررسی عملی Samsung Galaxy Z Fold3 و Z Flip3

علیرضا رضوانپور
علیرضا رضوانپور
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

سامسونگ تصمیم جسورانه ای گرفت که امسال یک دستگاه گلکسی نوت جدید معرفی نکند. مجموعه ای که در حال حاضر جذابیت اصلی را دارد. در عوض ، ما دو گوشی هوشمند تاشو دریافت می کنیم: Samsung Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 بزرگتر و تقریباً شبیه تبلت.

اگر از نزدیک دنبال کرده اید ، باید بدانید که Galaxy Z Fold3 5G و Z Flip3 5G چیست ، چه چیزی را به همراه می آورند و حتی چقدر هزینه دارند. ما قصد داریم تمام این موارد را در این مورد بررسی کنیم ، اما همچنین برداشت های دست اول خود را از شگفتی های تاشو سامسونگ به شما ارائه می دهیم.

 

Samsung Galaxy Z Fold3 5G

برای شروع ، ما بالاخره مقاومت عنصری داریم که برای بسیاری از افراد ضروری است. این IP68 کامل نیست ، بلکه IPX8 است ، به این معنی که باید تا عمق یک متر و نیم در برابر غوطه وری مقاومت کند ، اما گرد و غبار نیست. وفاداران سامسونگ گلکسی نوت مطمئناً از پشتیبانی S Pen نیز قدردانی خواهند کرد ، در حالی که علاقه مندان به عکاسی ممکن است از دوربین تا حد زیادی ناامید شوند.

ممکن است دوست داشته باشید

مشخصات Samsung Galaxy Z Fold3 5G در یک نگاه:

  • بدنه: تا شده:.۶۷.۱×۱۵۸.۲x16mm-14.4mm ؛ باز نشده: ۱۲۸.۱×۱۵۸.۲×۶.۴mm. ؛ وزن :۲۷۱ گرم،جلو شیشه ای (تا شده) ، جلو پلاستیکی (باز نشده) ، پشت شیشه ای ، قاب آلومینیومی ، IPx8 مقاوم در برابر آب.

  • صفحه نمایش: ۷.۶۰ اینچ تاشو Dynamic AMOLED 2X ، ۱۲۰Hz ، HDR10+، وضوح تصویر ۱۷۶۸×۲۲۰۸ پیکسل ، نسبت ابعاد ۱۸: ۲۲.۵، ۳۷۴ppi نسبت

  • چیپ ست: Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G (5 نانومتر): هشت هسته ای (۱×۲.۸۴ گیگاهرتز Kryo 680 و ۳×۲.۴۲ گیگاهرتز Kryo 680 و ۴×۱.۸۰ گیگاهرتز Kryo 680) ؛ آدرنو ۶۶۰.

  • حافظه: ۲۵۶ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت ، ۵۱۲ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت ؛ UFS 3.1

  • سیستم عامل/نرم افزار: اندروید ۱۱ ، One UI 3.5.

  • دوربین عقب: عریض (اصلی): ۱۲ مگاپیکسل ، f/1.8 ، ۲۶mm ، ۱/۱.۷۶ “، ۱.۸µm ، Dual Pixel PDAF ، OIS ؛ زاویه فوق العاده گسترده: ۱۲ مگاپیکسل ، f/2.2 ، ۱۲۳˚ ، ۱۲mm ، ۱.۱۲µm ؛ تله فوتو: ۱۲ مگاپیکسل ، f/2.4 ، ۵۲ میلی متر ، ۱/۳.۶ اینچ ، ۱.۰µm ، PDAF ، OIS ، ۲برابر زوم اپتیکال.

  • دوربین جلو: دوربین زیر نمایشگر: ۱۶ مگاپیکسل ، ۱.۰ میکرومتر ، عکس های تحت پوشش ۴مگاپیکسل ، زیر نمایشگر ؛ دوربین جلویی: ۱۰ مگاپیکسل ، f/2.2 ، ۲۶ میلی متر ،۱/۳ اینچ ، ۱.۲۲µm

  • فیلمبرداری: دوربین عقب: ۴K@60fps ، ۱۰۸۰p@60/240fps (gyro-EIS) ، ۷۲۰p@960fps (gyro-EIS) ، HDR10+؛ دوربین جلو: ۴K@30fps ، ۱۰۸۰p@30fps ، gyro-EIS.

  • باتری: ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت ؛ شارژ سریع ۲۵ وات ، شارژ بی سیم سریع ۱۱ وات ، شارژ بی سیم معکوس ۴.۵ وات.

  • متفرقه: خواننده اثر انگشت (نصب شده در کنار) ؛ NFC ؛ Bixby دستورات و دستورات زبان طبیعی ، پشتیبانی Samsung DeX (پشتیبانی از تجربه دسکتاپ) ، Samsung Pay (ویزا ، دارای مجوز MasterCard) ، پشتیبانی از Ultra Wideband (UWB).

 

در مقایسه با نسخه قبلی خود ، Galaxy Z Fold3 5G کمی سبک تر (۱۱ گرم) و با حجم کلی کمی کاهش یافته (ضخامت گوشی باز شده ۰.۵ میلی متر کاهش یافته است). صفحه نمایش های آن وضوح و مورب خود را حفظ کرده اند ، اما اکنون هر دو تا ۱۲۰ هرتز به صورت تطبیقی تازه می شوند (صفحه جلوی Galaxy Z Fold2 5G در ۶۰ هرتز قفل شده بود). گفته می شود این صفحه نمایش ۷.۶ اینچی به لطف آنچه سامسونگ آن را “فناوری اکو مربع” می نامد ، ۲۹ درصد روشن تر از صفحه نمایش Galaxy Z Fold2 5G است.

Galaxy Z Fold3 5G نیز سخت تر شده است. همانند مدل قبلی خود ، از شیشه گوریلا گلس ویکتوس روی صفحه نمایش شیشه ای استفاده می کند ، اما آلومینیوم به کار رفته در بدنه ۱۰ % قوی تر از قبل است. سامسونگ آن را Armor Aluminium می نامد و می گوید قوی ترین شیشه ای است که روی گوشی قرار داده شده.

صفحه نمایش داخلی هنوز پلاستیکی است ، اما از یک فیلم محافظ جدید استفاده می کند که طبق گزارشات ۸۰٪ از دوام بیشتری برخوردار است ، که می تواند خش های ناشی از آن را برطرف کرده و بین تغییرات بیشتر طول بکشد.

در مورد S Pen ، Galaxy Fold3 از دو مورد پشتیبانی می کند – S Pen Fold Edition و S Pen Pro. اولی سبک تر (۸ گرم) و کوچکتر است و فاقد بلوتوث است ، در حالی که Pro بزرگتر و سنگین تر است (۱۴ گرم) و از بلوتوث و تعویض دستگاه پشتیبانی می کند (Pro با Galaxy Z Fold3 5G ، Galaxy S21 Ultra 5G ، سری Note20 ، Galaxy کار می کند Tab S7/S7+ و Galaxy Book Pro و ۳۶۰). S Pen Pro دارای USB داخلی برای شارژ ، نشانگر LED است و از دستورات هوایی و عملکردهای هوایی پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید با استفاده از قلم تصاویر را در گلکسی خود ثبت کنید.

چهار دوربین از پنج دوربین از گلکسی Z Fold2 5G منتقل می شوند. تنظیمات سه گانه عقب دارای سه واحد ۱۲مگاپیکسلی برای تله عادی معمولی ، فوق عریض و ۲ برابر است ، تنها تفاوت این است که ۲x در حال حاضر از نظر نوری تثبیت شده است. صفحه جلویی از یک واحد ۱۰مگاپیکسلی در داخل سوراخ پانچ نیز استفاده می کند.

آنچه در اینجا جدید است دوربین زیر ۴ مگاپیکسلی در قسمت داخلی Galaxy Z Fold3 5G است. این دوربین از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می کند که پیکسل ها را ۲ در ۱ قرار می دهد تا تصویر نهایی ۴ مگاپیکسلی را با پیکسل های ۲ میکرومتر تولید کند.

به لطف دوربین دیده نشده ، صفحه نمایش ۷.۶ اینچی Galaxy Z Fold3 5G متوالی و بدون شکاف است.

پیشرفت نهایی حرکت به سمت ۵ نانومتری Qualcomm Snapdragon 888 است که یک قدم بالاتر از Snapdragon 865+ 7 نانومتری است. توجه داشته باشید که فولد جدید از نوع چیپست غیر پلاس استفاده می کند ، حتی اگر شیائومی میکس ۴ که اخیرا رونمایی شد دارای نسخه ساعت سریع تری است.

یکی از معدود مزایای روی کاغذ برای Galaxy Z Fold2 5G نسبت به جانشین آن ، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که ۱۰۰ میلی آمپر ساعت بزرگتر از گلکسی Z Fold3 5G است. اما ما انتظار داریم که حرکت به سمت چیپست بسیار کارآمد بیش از جبران آن باشد.

قیمت Samsung Galaxy Z Fold3 5G از ۱۷۹۹ یورو/۱۵۹۹ پوند شروع می شود و اواخر این ماه به فروش می رسد. این به طور قابل توجهی ارزان تر از هزینه Fold2 در زمان راه اندازی است ، که باید به پیشرفت آن در جریان اصلی کمک کند.

 

Samsung Galaxy Z Flip3 5G

Samsung Galaxy Z Flip3 5G بیشتر بر روی سبک و برجسته بودن، تمرکز دارد. این محصول در هفت رنگ پاستلی با روکش دو رنگ عرضه می شود.

همانند Z Fold3 5G بزرگتر ، Galaxy Flip3 5G نیز در برابر آب مقاوم است و در خارج با شیشه Gorilla Glass Victus و Armor Aluminium محافظت می شود.

در مقایسه با Galaxy Z Flip 5G ، Galaxy Flip3 5G دارای صفحه نمایش کاربردی تر و چهار برابر بزرگتر با صفحه نمایش ۱.۹ اینچی است. در حالی که صفحه جلوی AMOLED 1.1 اینچی Flip قبلی فقط می تواند یک خط متن را نشان دهد ، صفحه نمایش Galaxy Flip3 5G از لحاظ نظری می تواند برای Google Maps ، Samsung Pay ، جستجوی اعلانات و موارد دیگر ، علاوه بر عملکرد بهتر به عنوان یک صفحه استفاده شود. منظره یاب برای گرفتن عکس سلفی با دوربین اصلی.

یک ویژگی مرتب این است که می توانید تصویر زمینه Galaxy Watch 4 جدید را با صفحه جلوی Galaxy Z Flip 3 5G همگام سازی کنید.

صفحه نمایش ۶.۷ اینچی باز هم امسال بهتر است. در حالی که از نظر اندازه و وضوح یکسان است ، اکنون از نرخ تازه سازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند ، در حالی که نسل قبلی در ۶۰ هرتز قفل شده بود.

مشخصات Samsung Galaxy Z Flip 5G در یک نگاه:

  • بدنه: تا شده: ۷۲.۲×۸۶.۴×۱۷.۱mm-15.9mm ، باز نشده:.۷۲.۲ x166.0x6.9mm ، ۱۸۳g ؛ جلو پلاستیکی ، پشت شیشه ای (Gorilla Glass 6) ، قاب آلومینیومی ، مقاوم در برابر آب IPx8.

  • صفحه نمایش: ۶.۷۰ اینچ Dynamic AMOLED 2X ، HDR10+، وضوح ۱۰۸۰x2640px ، نسبت تصویر ۹:۲۲، ۴۲۵ppi ؛ صفحه جلد :، Super AMOLED ، ۱.۹ اینچ ، ۵۱۲×۲۶۰پیکسل.

  • چیپ ست: Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G (5نانومتر): هشت هسته ای (۱×۲.۸۴ گیگاهرتز Kryo 680 و ۳×۲.۴۲ گیگاهرتز Kryo 680 و ۴×۱.۸۰ گیگاهرتز Kryo 680) ؛ آدرنو۶۶۰.

  • حافظه: ۱۲۸گیگابایت ، ۲۵۶ گیگابایت ۸ گیگابایت رم ؛ UFS 3.1

  • سیستم عامل/نرم افزار: اندروید ۱۱، One UI 3.5.

  • دوربین عقب: عریض (اصلی): ۱۲مگاپیکسل ، f/1.8 ، ۲۷میلی متر ، ۱/۲.۵۵ اینچ ، ۱.۴µm ، Dual Pixel PDAF ، OIS ؛ زاویه فوق عریض: ۱۲مگاپیکسل ، f/2.2 ، ۱۲۳˚ ، ۱.۱۲µm

  • دوربین جلو: ۱۰مگاپیکسل ، f/2.4 ، ۲۶ میلی متر (عرض) ، ۱.۱۲µm

  • فیلمبرداری: دوربین عقب: ۴K@30/60fps ، ۱۰۸۰p@60/240fps ، ۷۲۰p@960fps ، HDR10+؛ دوربین جلو: ۴K@30fps

  • باتری: ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت ؛ شارژ سریع ۱۵ وات ، شارژ سریع بی سیم ۹ وات.

  • متفرقه: خواننده اثر انگشت (نصب شده در کنار) ؛ NFC ؛ Samsung Pay (دارای مجوز Visa ، MasterCard).

 

پیشرفت بزرگ دیگر انتقال به چیپست ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸است که با ۸گیگابایت رم و ۱۲۸یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 همراه شده است.

بقیه Galaxy Z Flip3 5G بازسازی Galaxy Z Flip 5G است – یک باتری ۳۳۰۰میلی آمپر ساعتی ، دو دوربین ۱۲مگاپیکسلی برای عریض و فوق عریض ، یک سلفی ۱۰مگاپیکسلی در داخل و یک خواننده اثر انگشت که در کنار آن نصب شده است.

قیمت Samsung Galaxy Z Flip3 5G از ۱۰۴۹ یورو/۹۴۹ پوند شروع می شود و اواخر این ماه به فروش می رسد.

 

طراحی ، سخت افزار و صفحه نمایش

سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G نسبت به نسخه قبلی خود محکم تر به نظر می رسد. این یک بلوک جامد از آلومینیوم مات محکم است که بسته می شود و با یک لولا محکم باز می شود.

قاب Galaxy Z Fold3 5G دارای لبه های گرد مشابه با سلف قبلی است ، اما کناره ها کمی تیزتر هستند. این موضوع در کنار مشخصات باریک تر ، باعث می شود کمی دستگاه را محکم تر بگیرید.

هنگامی که تاشو بسته می شود ، دو نیمه عمدتا محکم بسته می مانند. فاصله اندک بین دو نیمه هنوز وجود دارد و درست مانند Galaxy Z Fold2 5G به سمت لولا باز می شود. برخلاف Huawei Mate X2 بدون شکاف و گرد و غبار ممکن است بتواند وارد گلکسی Z Fold3 5G شود.

کنترل ها و مکان های پورت نسبت به Fold قبلی تغییر نکرده است. قاب سمت چپ شیار سیم کارت را نگه می دارد ، در حالی که در سمت راست دستگاه تنظیم صدا و اسکنر اثر انگشت خازنی وجود دارد.

در قسمت پایین یک درگاه USB-C و یکی از دو پنجره بلندگو وجود دارد.

در قسمت بالای آن پنجره مشبک بلندگو و چند میکروفون تعبیه شده است.

جزیره دوربین دارای یک طراحی ساده و جدید با این تکرار Galaxy Fold است. هر دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در حلقه فلزی خود قرار دارد و همه چیز بر روی پایه فلزی خود قرار گرفته است.

هنگامی که Galaxy Z Fold3 5G کاملاً باز است ، قسمت پشتی یک سطح صاف کامل را تشکیل می دهد. قاب عظیم خود را جمع کرده و ناپدید می شود.

با این حال ، وقتی به جلوی گلکسی Z Fold3 5G نگاه میکنیم ، می بینیم که هنوز یک چین قابل توجه در مرکز صفحه نمایش وجود دارد. این ممکن است در ابتدا برای بسیاری از افراد مشکل ساز باشد ، اما پس از گذشت یک سال از گذراندن Galaxy Z Fold2 5G در شرکت ، متوجه شدیم که اکثر مردم به سرعت به آن عادت می کنند.

چیزی که مهم است دوربین زیر نمایشگر است. اگر قصد شکار آن را دارید ، می توانید تداخل پیکسل ها را در بالای دوربین مخفی مشاهده کنید ، اما هنگامی که دست ها را دراز نگه دارید ، قابل توجه نیست ، به خصوص اگر از تصاویر پس زمینه تیره از پیش بارگذاری شده در Galaxy Z Fold3 5G استفاده کنید.

صفحه نمایش به همان زیبایی که از صفحه بالای سامسونگ انتظار دارید دوست داشتنی است. روشن و متضاد است و برای رنگهای زنده در جعبه تنظیم می شود. البته می توانید آن را طوری تنظیم کنید که هر طور که دوست دارید ظاهر شود.

فیلم جدید با صفحه نمایش سخت تر در بالای صفحه نمایش ممکن است دوام بیشتری داشته باشد اما تقریباً همان چیزی است که در Galaxy Z Fold2 5G احساس می شود. کاملاً کاربردی است و ما آن را روشن می گذاریم.

صاف بودن صفحه نمایش روی جلد بسیار قدردانی می شود ، اما در غیر این صورت چیز زیادی در اینجا مشاهده نمی شود. این صفحه نمایشی است که در هنگام حرکت با Galaxy Z Fold3 5G استفاده می کنید و کمی باریک تر از اکثر نمایشگرهای معمولی است. کمی عادت می شود ، اما برای کارهایی که بهره وری جدی یا مصرف رسانه ای ندارند ، کاملاً مناسب است.

 

مدیریت و نرم افزار

سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G دقیقاً مانند نسخه قبلی خود عمل می کند. وقتی بسته است ضخیم و باریک است – شکلی که اگر از تلفن معمولی می آیید باید به آن عادت کنید.

اما وقتی Galaxy Z Fold3 5G را باز می کنید ، به یک جانور کاملاً متفاوت تبدیل می شود. مکانهای زیادی برای استفاده وجود دارد و بوم کامل ۷.۶ اینچی به مرکزیت می رسد.

این تلفن در عکس ها بسیار بزرگ به نظر می رسد ، اما در واقع نسبتاً فشرده در دست است. این چیزی شبیه به نگه داشتن یک تبلت معمولی نیست – ابعاد آنها ۱۱ اینچ و بسیار بزرگتر از Galaxy Z Fold3 5G است.

هنگام عکاسی با دوربین های عقب ، می توانید یک منظره یاب عظیم در این حالت بازشو داشته باشید. یا می توانید با دوربین زیر صفحه جدید Galaxy Z Fold3 5G عکس سلفی بگیرید ، اگرچه بدیهی است اگر به کیفیت تصویر اهمیت می دهید ، می خواهید از دوربین اصلی و صفحه خارجی برای نیازهای سلفی خود استفاده کنید.

ما هنوز نمی توانیم در مورد کیفیت اظهار نظر کنیم و این شرایط ایده آل برای رعد و برق برای آزمایش دوربین نیست ، اما عکس های سلفی ۴ مگاپیکسلی خوب به نظر می رسند.

Galaxy Z Fold3 5G اولین تاشو است که از قلم S پشتیبانی می کند و تجربه نوشتن بر روی صفحه نمایش بزرگ خوشایند است. اگرچه ترجیح می دهیم برای این کار پشت میز بنشینیم.

S Pen Pro ضخیم تر و سنگین تر است ، بنابراین نوشتن یا کشیدن با آن راحت تر است. همچنین از بلوتوث LE پشتیبانی می کند تا بتوان از آن به عنوان یک ماشه راه دور استفاده کرد. S Pen Fold Edition بیشتر شبیه قلم S Pen است که در سری Note دیده بودیم. با این حال ، فاقد بلوتوث است و تنها زمانی می توانید از قلم استفاده کنید که قلم را نزدیک صفحه قرار دهید.

سامسونگ یک قاب مخصوص با روکش S Pen برای Galaxy Z Fold3 5G طراحی کرده است ، مشابه قاب Galaxy S21 Ultra.

صفحات وب در صفحه باز شده زنده می شوند. و حتی می توانید با استفاده همزمان از دو در صفحه تقسیم شده به راحتی کنار بیایید.

سامسونگ اندازه پنجره های جداگانه صفحه نمایش جداگانه را در Galaxy Z Fold3 5G بهینه کرده است. پنجره سمت چپ منوی تنظیمات ، که دسته بندی تنظیمات را نشان می دهد ، از نظر اندازه کاهش یافته است تا پنجره سمت راست ، با اطلاعات ، از فضای بیشتری از صفحه برخوردار شود.پ

سامسونگ با Google ، Microsoft ، Spotify و بسیاری دیگر همکاری می کند تا پشتیبانی رسمی از صفحه تقسیم شده را برای برنامه های خود ارائه دهد. اما برای اولین بار می توانید یک ویژگی آزمایشی را از آزمایشگاه های سامسونگ فعال کنید ، که به همه برنامه ها امکان چند پنجره را می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های شیک که Galaxy Z Fold3 5G را به عنوان یک ابزار چند وظیفه ای بهتر معرفی می کند ، نوار وظیفه پین شده است. مانند رایانه Windows یا Mac شما کار می کند و به شما امکان می دهد برنامه ها را برای دسترسی سریع پین کنید. می توانید آن را در سمت چپ یا راست تلفن خود تنظیم کنید و مستقل از برنامه هایی است که در صفحه اصلی شما سنجیده شده است.

در مجموع ، سامسونگ Galaxy Fold3 به نظر می رسد یک به روز رسانی افزایشی نسبت به Fold2 باشد ، اما دوام بیشتر و قیمت کمتر پیش خرید ممکن است تنها چیزی باشد که برای برداشتن گام بعدی به سمت استفاده از برنامه اصلی نیاز است.

 

طراحی و صفحه نمایش

Samsung Galaxy Z Flip3 5G یک چیز دوست داشتنی است که باید به آن نگاه کرد و آن را لمس کرد. این لولا دقیقاً از لولا قبلی استفاده می کند ، اما دارای قاب تقویت شده و صفحه نمایش های ارتقا یافته است. با این حال ، Flips همیشه به اندازه گوشی ها لوازم جانبی مد بوده است ، بنابراین طراحی زیباتر آن می تواند حداقل به همان اندازه مهم باشد.

Galaxy Z Flip3 در هفت گزینه رنگی – کرم ، سبز ، اسطوخودوس ، فانتوم مشکی ، خاکستری ، سفید و صورتی – که همگی با رنگ مشکی Gorilla Glass DX برای جزیره دوربین تأکید شده اند ، عرضه می شود – این تاشو برای همه نوع افراد مناسب است.

این قاب از جنس آلومینیوم زره پوش تاشو بزرگتر ساخته شده و رنگ آن با پنل شیشه ای گوشی مطابقت دارد. آن صفحه شیشه ای نیز مات است و لکه ها و اثر انگشت ها را به خوبی می پوشاند.

شیشه بالای صفحه (باز شده) ، جایی که دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در آن قرار دارند ، تنها قسمت براق گوشی است. به نظر می رسد سیاه است ، اما بیشتر یک رنگ خاکستری تیره است که بسته به بازتاب ، درخشان و تیره می شود.

Galaxy Z Flip3 5G عمدتا مسطح می شود. تقریباً بین دو قسمت گوشی فاصله ای وجود ندارد.

در سمت راست Galaxy Z Flip 3 5G یک دکمه افزایش صدا وجود دارد. در زیر آن اسکنر خازنی اثر انگشت وجود دارد. شکاف سیم کارت در طرف مقابل قرار دارد.

درگاه USB-C و مشبک بلندگوی اصلی در قسمت پایین قرار دارد.

صفحه باز نشده ۶.۷ اینچی دارای شکاف کوچکتری نسبت به صفحه نمایش ۷.۶ اینچی در Galaxy Z Fold3 5G است. صفحه نمایش برای محافظت بیشتر در زیر قاب پلاستیکی قرار دارد ، در حالی که عدم وجود شکاف هنگام بسته شدن گوشی باعث می شود که گرد و غبار به داخل نفوذ نکند.

این صفحه نمایش دوست داشتنی است. واضح ، روشن ، سریع طراوت و پر جنب و جوش است. بر خلاف Galaxy Z Fold3 5G ، Galaxy Z Flip3 5G از دوربین سلفی معمولی ۱۰ مگاپیکسلی استفاده می کند.

پوشش صفحه نمایش امسال بسیار بزرگتر است-۱.۹ اینچ ، از ۱.۱ اینچ. تراکم ۳۰۲ppi یکسانی دارد و به اندازه کافی خوب است که با هر یک از دو دوربین اصلی عکس سلفی بگیرید.

 

مدیریت و نرم افزار

Galaxy Z Flip3 5G هنگام بسته شدن بسیار ریز است. با توجه به وزن قابل کنترل آن ۱۸۳ گرم ، حمل آن در جیب بسیار راحت تر است.

Galaxy Z Flip3 5G هنگامی که باز می شود ، نسبتاً فشرده باقی می ماند. باریک تر از Galaxy S21+است ، که صفحه نمایش آن مورب یکسان است ، اما بلندتر است.

وقتی گوشی تا می شود ، می توانید کارهای زیادی با صفحه جلوی آن انجام دهید. در نمایش اعلانات نسبت به نسخه قبلی ۱.۱ اینچی مهارت بیشتری دارد و برای تنظیم تنظیمات سریع مانند میزان صدای تلفن یا تغییر آهنگ در پخش کننده موسیقی شما کاملاً قابل استفاده است. شش ویجت برای صفحه روی جلد وجود دارد ، از جمله Weather ، S Health step step و Samsung Pay ، که به شما امکان می دهد بدون باز کردن تلفن هزینه پرداخت کنید ودیگر کارها را انجام دهید.

وقتی Galaxy Z Flip3 5G نیمه باز شود و روی یک سطح صاف قرار گیرد ، Flex Panel وارد برنامه می شود و برنامه شما را به نیمه بالای صفحه منتقل می کند و کنترل ها مانند صدا را به پایین منتقل می کند. این ممکن است برای تماشای ویدئو یا چت تصویری با شخصی که تلفن خود را مانند یک لپ تاپ مینیاتوری پشتیبانی می کند مفید باشد.

به نظر می رسد که Galaxy Z Flip3 به عنوان یکی از اعضای امیدوار کننده تر این دو گوشی هوشمند جدید به نظر می رسد. نه تنها ارزان ترین تاشو تا به امروز است ، بلکه طراحی تازه و صفحه نمایش خارجی بسیار مفیدتر آن ممکن است تفاوت واقعی را با مخاطب مورد نظر ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط