اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » مشکلات اسپیکر نمایشگر Studio Display!

مشکلات اسپیکر نمایشگر Studio Display!

فتانه چاوشی
فتانه چاوشی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در طی روزهای اخیر تعداد زیادی از مردم مشکلاتی را در اسپیکر Studio Display گزارش کرده‌اند. خبر خوب این است که این مشکل، سخت‌افزاری نیست. خبر بد هم این است که هنوز هیچ راه‌حلی برای آن در دسترس نیست. اما، آیا مشکلات اسپیکر نمایشگر Studio Display را اپل تایید کرده است؟

مشکل اسپیکر Studio Display

با توجه به بررسی‌ها، اپل مشکل اسپیکر را پذیرفته و آن را نرم‌افزاری اعلام کرده است. همان‌طور هم که اشاره کردیم، این کمپانی هنوز برای رفع این مشکل نرم‌افزاری هیچ راه‌حلی ارائه نداده است. اگرچه، با توجه به مشکل نرم‌افزاری بودن آن، به احتمال زیاد در به‌روزرسانی‌های آینده این مشکل رفع خواهد شد. اما، راه حل موقت رفع این مشکل، قطع برق نمایشگر و ری‌استارت و راه‌اندازی مجدد آن خواهد بود. در صورت نیاز برای تعمیرات نمایشگر Studio Display کلیک کنید.

گزارش کاربران Studio Display

با توجه به گزارش اکثر کاربران، مشکل اسپیکر Studio Display را اینگونه بیان کردند که صدا برای مدتی پخش شده و سپس قطع می‌شود. برخی از آنها هم اعلام کردند که قبل از قطع صدا، حالت choppy ایجاد می‌شود. منظور این است که صدا به صورت متناوب قطع و وصل می‌شود. همچنین، گفته شده است که برای رفع این مشکل گاهی نیاز هست آن را مدتی از برق کشیده تا راه‌اندازی مجدد شود. اگرچه راه حل مذکور موقتی است و مجدد اسپیکر نمایشگر به مشکل برمی‌خورد.

لازم به ذکر است که با اتصال مک‌بوک به این نمایشگر، صوت از مک پخش می‌شود. این موضوع تأیید می‌کند که مشکل مربوط به نمایشگر است. زیرا، کاربران این نمایشگر می‌گویند که این مشکل فقط در هنگام پخش از طریق بلندگوهای مانیتور رخ می‌دهد.

راه‌حل یکی از کاربران

یکی از کاربرانی که با این مشکل مواجه شده بود پیشنهادی برای رفع آن ارائه کرده است. او گفته است که:

ممکن است دوست داشته باشید

“پس از ساعت‌ها پشتیبانی از اپل و تلاش برای رفع مشکل، به ذهنم رسید که به جز restart/reboot خود نمایشگر، همه کار انجام داده‌ام. چون این دستگاه دکمه‌ی پاور و کنترل نرم‌افزاری برای راه‌اندازی مجدد ندارد، تنها راه این است که آن را از منبع تغذیه جدا کنید. سپس، حداقل ۱ دقیقه کامل صبر کنید و دوباره آن را وصل کنید. بلافاصله بعد از این کار تمام مشکلات حل می‌شود.”

مایکل تسای در واکنش به این راه‌حل می‌گوید:

“ما زمان زیادی را صرف یک صفحه نمایش ۵K رتینا (۵K Retina) کردیم. اما، هرگز به این فکر نکردیم که این نمایشگر باید دکمه‌ی پاور (power button) و دوربین مناسبی داشته باشد.”

مشکل دیگری در Studio Display

یکی دیگر از مشکلات رایج این نمایشگر، مربوط به کیفیت پایین وب کم بوده است. جوآنا استرن آن را شبیه یک بلک‌بری قدیمی توصیف کرده است! او گفته است که دوربین اپل به طور مداوم تصاویر دانه‌دار تولید می‌کرد. جزئیات زیادی در برخی از عکس‌ها وجود نداشت که من را به یاد دوربین بلک‌بری قدیمی‌ام انداخت.

سخن پایانی

به نظر می‌رسد مشکلات اسپیکر نمایشگر Studio Display تنها ایراد این نمایشگر نیست. در واقع، این نمایشگر در زمینه‌ی دوربین و سیستم عامل هم مشکلاتی داشته است. در نهایت، باید گفت عجیب است که شرکت اپل هنوز برای این مشکل راه‌حل عمومی ارائه نکرده است. اما، همانطور که گفته شد، کاربران می‌توانند با راه‌حل‌های موجود، مشکل خود را حل کنند تا راه‌حل اصلی از سوی شرکت اپل ارائه شود. برای خرید محصولات اپل به سایت آروندشاپ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط