اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » از کنفرانس پیش روی اپل چه انتظاراتی داریم؟

از کنفرانس پیش روی اپل چه انتظاراتی داریم؟

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

کاربر کمپانی اپل باشید یا نه، طرفدار آن باشید یا نه مهم نیست! کنفرانس های خبری اپل همیشه مورد توجه همه اهالی تکنولوژی قرار گرفته اند. امسال نیز چنین است و چند روز پیش، اپل رسما اعلام کرد که در اپل پارک و در سالن تئاتر استیو جابز، تصمیم به برگزاری یک مراسم دارد و حالا اگر نگاهی به تقویم بیاندازیم، متوجه می شویم که بله! موعد معرفی آیفون های جدید کمپانی اپل فرا رسیده است. گرچه اپل هیچ خبری از محتوای مراسم پیش رو منتشر نکرده است. اجازه دهید تا با هم بررسی کنیم که اپل در این مراسم برای ما چه برنامه ای را در نظر گرفته و باید منتظر چه چیزهایی در این مراسم باشیم؟

دعوتنامه کنفرانس اپل ۲۰۱۷

آیفون ۸

اجازه دهید تا اولین مورد را به مهمترین آنها اختصاص دهیم. بنابر گفته ها و شنیده ها، اپل تصمیم بر معرفی یک آیفون “انقلابی” در جشن تولد ۱۰ سالگی آیفون دارد. تا به امروز، اخبار بسیار زیادی در مورد این آیفون منتشر شده که هیچ کدام قابل استناد نیستند. اما موارد مشترک تمامی خبرها و شایعات حاکی از صفحه نمایش بدون حاشیه این آیفون و حذف دکمه هوم هستند. تا به امروز اکثر بحث های پیرامون این آیفون بر سر محل قرارگیری حسگر اثر انگشت بوده است. البته نام این آیفون انقلابی نیز جای سوال دارد و اکثر کاربران آن را آیفون “۸” خطاب می کنند، در صورتی که خبرهایی مبنی بر احتمال نامگذاری آیفون X نیز شنیده شده است.

آیفون 8 - آروند

آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس

راستش را بخواهید، اخبار پیرامون آیفون ۸ آنقدر زیاد است که منابع خبری کمتر به آیفون های ۷ اس و ۷ اس پلاس می پردازند. البته این موضوع تا حد زیادی به جذابیت آیفون ۸ برای کاربران نیز بستگی دارد.
اطلاعات در مورد این دو آیفون اندک است. به نظر می رسد که این دو آیفون طراحی مشابه آیفون ۷ و ۷ پلاس خواهند داشت و فقط با به روزرسانی های سخت افزاری همراه خواهند بود. مهم ترین نکته ای که می توان در اینجا به آن اشاره کرد، خبرهایی مبنی بر شیشه ای بودن بدنه آیفون های ۷ اس و ۷ اس پلاس است که احتمال پشتیبانی این آیفون ها از شارژ بی سیم را بسیار تقویت کرده است.

ممکن است دوست داشته باشید

اپل واچ نسل ۳

یکی از جذابترین بخش های مراسم پیش رو، به معرفی اپل واچ جدید اختصاص خواهد داشت. از آنجایی که چندی پیش سیستم عامل WatchOS4 برای اپل واچ عرضه شد، احتمال معرفی نسل سوم اپل واچ ها در مراسم پیش رو وجود دارد. مهم ترین موضوع مطرح شده در مورد نسل سوم اپل واچ، پشتیبانی آنها از شبکه LTE است که اگر به وقوع بپیوندد، مطمئنا دنیای این گجت های محبوب دگرگون خواهد شد.

گارانتی اپل واچ apple-watch-arvand-

اپل تی وی

بله! آیفون ها و اپل واچ جدید در مراسم پیش رو تنها نیستند و بنابر گزارش ها باید منتظر اپل تی وی جدید نیز باشیم. پشتیبانی از رزولوشن ۴K و محتوای HDR پیش بینی کارشناسان در مورد اپل تی وی جدید است.

 

اپل تی وی - آروند

آپدیت های نرم افزازی

احتمالا در مراسم پیش رو، اطلاعات بیشتری از iOS11 و عملکرد آن بر روی آیفون های جدید دریافت خواهیم کرد. و انتظار داریم که به زودی نسخه نهایی سیستم عامل های iOS11، WatchOS4 و MacOS High Sierra منتشر شوند.

 

مراسم کمپانی اپل، سه شنبه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.
شما چه انتظاری از مراسم پیش رو دارید؟ آیا موارد فوق جز برنامه های اپل خواهد بود؟ یا باید منتظر یک سوپرایز غیر منتظره هم باشیم؟

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط