جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • فناوری
  • »
  • اپل و تجربه بهترین فروش آیفون با مدل آیفون XR

اپل و تجربه بهترین فروش آیفون با مدل آیفون XR

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده اسمارتفون شناخته می شود که هر سال دست کم دو مدل آیفون جدید را معرفی کرده و به سبد محصولاتش می افزاید. در سال جاری همانند سال ۲۰۱۷، شاهد رونمایی سه مدل گوشی هوشمند بودیم.

در این میان، کمپانی کوپرتینویی آیفون XR را همزمان با آیفون های XS و XS Max در رویداد ۱۲ سپتامبر رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که مشخصات بزرگی برای آن در نظر گرفته شد و تقریبا مشخصه هایی مشابه دو آیفون دیگر داشت. تنها آن که در بخش ظاهری بدنه ای متفاوت و دوربین تک لنز به کار گرفته شد تا همراه با پنل LCD، ویژگی ها متفاوت این نسخه با دو نسخه دیگر باشد. اما به نظر می رسد استقبال هنگام عرضه این دیوایس در مقایسه با دو مدل دیگر حتی تمامی آیفون های تاکنون عرضه شده، بیشتر بوده است.

اپل و تجربه بهترین فروش آیفون با مدل آیفون XR

این آمار نشان می دهد، آیفون ایکس آر با وجود قیمتی مطلوب تر، مشخصات خوبی داشته و تجربه کاربری لذت بخشی را فراهم می آورد. گرگ جوزویاک یکی از مدیران ارشد اپل اخیرا در مصاحبه ای با رسانه ها اظهار داشت که آیفون XR در حال حاضر بهترین فروش از زمان عرضه‌اش را رقم زده است.

اگر میزان فروش به همین صورت پیش رود، بدون شک باید محصول اپل را یکی از بهترین ها در میان آیفون ها فروش دانست. امکانات یک پرچمدار تنها با برخی ویژگی های متفاوت و قیمتی ایده آل موجب شده تا طرفداران اپل تمایل بیشتری به خرید این نسخه پیدا کنند. گذشته از آن گزینه های رنگی جذاب و متعدد نیز تنوع انتخاب را گسترده ساخته است. به هر حال با تمام این تفاسیر پیش بینی می شود میزان فروش خوب آیفون XR همچنان روند صعودی را پیش گیرد و با موفقیت هایی رو به رو باشد.

پیش بینی می شود آیفون XR همچنان به فروش فوق العاده ادامه داده و رکوردشکنی های بزرگی را برای اپل به دنبال داشته باشد که در نوع خود فوق العاده می باشد.

منبع

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط