اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گمانه زنی ها در مورد کنفرانس WWDC 2018 اپل

علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

اپل هر ساله کنفرانس WWDC‌ را برگزار می‌کند. این همایش مختص توسعه دهندگان این کمپانی و محلی برای ارائه تازه ترین های نرم افزاری اپل است .

کارشناسان، پیش بینی های خود در مورد مراسم WWDC را آغاز کرده اند و شواهد حاکی از آن است که کمپانی اپل تصمیم دارد تا این کنفرانس را از ۱۴ تا ۱۸ خرداد برگزار کند. چنانچه از صحبتهای در گوشی برمیاید محل برگزاری این مراسم، سالن مک انری سن خوزه کالیفرنیا است. این پیش بینی از آن جایی به واقعیت نزدیک است که اپل مراسم سال گذشته خود را دقیقا در همین سالن برگزار کرده بود. اما تاکنون به صورت رسمی صحبتی درباره WWDC 2018 صورت نگرفته است.

در حقیقت پیش بینی ها از آن جایی شروع شد که تحلیلگران به تاریخ رزرو این سالن دقت کردند. با مشاهده تقویم رزرو این سالن متوجه می شویم که مک انری در هفته های دوم، سوم و چهارم ژوئن رزرو شده است و حرفی از هفته اول نشده. بنابراین به احتمال قوی، این سالن در هفته اول ماه ژوئن در اختیار اپل است. و البته از آن جایی که چندین سال است WWDC در نیمه اول ماه ژوئن برگزار می شود، پس احتمالا باید منتظر برگزاری کنفرانس اپل از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ خرداد باشیم.

اگر سال گذشته را نادیده بگیریم، اپل در اکثر مواقع اطلاعات این کنفرانس را در ماه آوریل رسما اعلام کرده است. بنابراین برای دریافت اطلاعات رسمی از سوی اپل باید کمی صبور باشیم.

احتمال میرود معرفی نسخه دوازدهم iOS و نسخه های جدید WatchOS و MacOS نیز درکنفرانس سال ۲۰۱۸ صورت بگیرد. البته نباید در مراسم WWDC انتظار معرفی یک دستگاه جدید را داشته باشیم. گرچه در سالهای قبل در همین مراسم، معرفی آیپد پروهای جدید و مک بوک پرو رتینا دیسپلی صورت گرفته است.

ممکن است دوست داشته باشید

با نزدیک شدن به این مراسم سوال رایجی که پیش میاید این است که محصولات جدید نرم افزاری و سخت افزاری اپل در WWDC 2018 چه محصولاتی میتوانند باشد؟

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط