اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تاریخ کنفرانس اپل در WWDC2018 مشخص شد

الهام نوری
الهام نوری
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC2018 اعلام شد. کمپانی اپل با انتشار اطلاعیه ای تاریخ برگزاری کنفرانس بعدی خود را رسما اعلام کرد.

اپل تصمیم گرفته تا در دوشنبه ۴ ژوئن (۱۴ خرداد ماه ۹۷) در San Jose کنفرانس خود را برگزار کند. این کنفرانس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

بر طبق روال در این کنفرانس باید منتظر معرفی نسخه های جدید سیستم عامل iOS و MacOS باشیم. گفته شده این کنفرانس تا تاریخ ۸ ژوئن ادامه خواهد داشت و بدین ترتیب اپل فرصت بیشتری در اختیار دارد تا جزئیات بیشتری از سیستم عامل های جدید خود را منتشر کند.

یکی از مهم ترین پیش بینی ها رو مورد این کتفرانس عرضه نسخه جدید آیپد پرو های اپل است که طراحی و عملکردی مشابه آیفون X خواهند داشت و احتمالا آیپد X نام خواهند گرفت. این آیپد ها احتمالا از FaceID و صفحه نمایش بدون حاشیه بهره مند خواهند بود.

ممکن است دوست داشته باشید

در کنار اینها عرضه نسخه جدید iOS و MacOS و همچنین WatchOS پیش بینی می شود. باید توجه داشت که مراسم WWDC2018 عمدتا برای اپل جنبه نرم افزاری داشته اما سابقه معرفی آیپد پرو و یا نسخه های جدید مک نیز در مراسم های گذشته WWDC وجود دارد.

توسعه دهندگانی که مایل هستند در این کنفرانس حضور داشته باشند میتوانند از تاریخ ٢٢ مارس ثبت نام خود را انجام دهند. قیمت بلیط برای شرکت در این کنفرانس ۱۵۹۹ دلار تعیین شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط