اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • با تصویر رندر شده آیفون ۲۰۱۹ همراه باشید

با تصویر رندر شده آیفون ۲۰۱۹ همراه باشید

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل در نظر داشته هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند سری آیفون خود را معرفی کند. اسمارت‌فونی که هیچ سال نشد شاهد عدم معرفی آن باشیم و این کمپانی درصدد است تا نسل بعدی با ویژگی‌های بهتری همراه شود.

شرکت اپل ممکن است در سال آینده گوشی هوشمند جدیدی را به نام آیفون XI و XI Pro معرفی کند. دو گوشی هوشمندی که مشخصات قابل‌توجهی داشته و باید آن‌ها را در نوع خود قابل توجه دانست. به‌تازگی تصویر رندرشده‌ای از نسل بعدی گوشی هوشمند آیفون اپل منتشر شده که به‌عنوان آیفون XI شناخته خواهد شد. گوشی‌های هوشمندی که از دوربین سه‌گانه و صفحه نمایش بدون حاشیه برخوردار هستند.

آیفون های نسل جدید اپل جالب توجه و حرفه ای

بدنه‌ی شیشه‌ای و فلزی هر دو مدل برای همگان می‌تواند قابل توجه باشد. دو گوشی هوشمند آیفون XI و XI Pro ممکن است در سال آینده رونمایی نشود و اپل برنامه‌ی معرفی آن را در سال ۲۰۲۰ انجام دهد. اطلاعات دقیقی از مشخصات دو مدل در دست نیست اما در تصاویر رندرشده شاهد گوشی هوشمندی هستیم که به آیفون SE شباهت دارد و نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی این دستگاه محسوب می‌شود.

گفته شده آیفون‌های ۲۰۱۹ به مشخصات کلیدی برجسته‌ای مجهز هستند و آیفون XI و XI Pro باید به صفحه نمایش رتینای بدون حاشیه، دوربین سه‌گانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، سیستم عامل iOS 13، پردازنده A13 و حافظه رم ۳ یا ۴ گیگابایتی تجهیز باشند.

به هر حال اطلاعات کافی نیست و نمی‌توان به جزئیات بی‌اساسی اشاره کرد که توسط منابع رسمی تایید یا تکذیب نمی‌شود. همیشه پیش از رونمایی آیفون جدیدی شایعاتی به گوش می‌رسد و حال نوبت به تصویر رندرشده‌ی جدید رسید. تصویری که در آن آیفون جدید به دوربین سه‌گانه‌ی مربعی تجهیز شده و فلاش LED چندگانه نیز تعبیه شد.

ممکن است دوست داشته باشید

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط