جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • چگونه می توان از iMessage در اندروید استفاده کرد

چگونه می توان از iMessage در اندروید استفاده کرد

فاطمه
فاطمه
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

 عاشقان اندروید بالاخره می‌توانند از برخی از امکانات خاص آیفون همچون آی‌مسیج (imessage) بهره ببرند و از حباب سبزشان قدم بیرون بگذارند.

چگونه می توان از iMessage در اندروید استفاده کرد

اگر شما یکی از کاربران دستگاه‌های اندرویدی هستید، با تشکر از یک برنامه‌ی جدید که iMessage را به اندروید می‌آورد، اکنون می‌توانید از یکی از بهترین ویژگی‌های اپل حتی اگر شما یک دستگاه iOS نداشته باشید، لذت ببرید. گرچه این راه‌حل کامل و مستقل نیست و شما نیاز به یک کامپیوتر مکینتاش دارید، اما بهتر از هر راه‌حل دیگری است که ما دیده‌ایم.

مهم‌تر از همه این است که شما می‌توانید این برنامه را به‌صورت رایگان داشته باشید!

اپل احتمالاً هرگز یک برنامه رسمی تحت عنوان iMessage در Android را  عرضه نخواهد کرد، بنابراین برنامه‌ی AirMessage با هدف انجام این  کار برای شما عرضه شده است. با کمک این برنامه اساساً مک خود را به یک سرور تبدیل می‌کنید که با استفاده از موارد امنیتی بالا، imessage خود را به گوشی اندرویدی‌تان انتقال می‌دهید. شما ابتدا باید مک خود را درحالت ۷/۲۴ (روشن بودن دستگاه به‌صورت بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته) قرار دهید تا بتوانید از آن به‌عنوان سرور برای انتقال iMessageهای خود به دستگاه اندرویدی‌تان، استفاده کنید. راستی اگر نیاز به تعمیرات آیفون داشتید به سایت اروند گارانتی مراجعه کنید.

آنچه شما نیاز دارید برای نصب iMessage

  • AirMessage server for macOS
  • AirMessage for Android
  • تلفن هوشمند یا تبلتی که با سیستم عامل Android 6.0 Marshmallow یا بالاتر در حال اجرا است.
  • کامپیوتر مک که با سیستم عامل  OS X 10.10 Yosemite یا بالاتر درحال اجرا باشد (مکانی را برای قرار گرفتن مکینتاش خود در نظر بگیرید).
  • دانلود برنامه‌های AirMessage از لینک‌های بالا و اجرای آن‌ها.

نصب سرور AirMessage در مک یک فرآیند کاملاً مستقیم است. برنامه را از لینک بالا دانلود کنید. شما باید AirMessage را مجاز به خواندن پیام‌های خود کنید. دستورات زیر را دنبال کنید:

ممکن است دوست داشته باشید

تنظیمات سیستم>امنیت و حریم خصوصی>حریم خصوصی>دسترسی کامل به دیسک (System Preferences>Security & Privacy> Privacy>Full Disk Access)

و AirMessage را به مک خود اضافه کنید. سپس، شما باید پورت را پیکربندی کنید. برای پیگیری کامل در مورد آن، از راهنمای نصب AirMessage اطمینان حاصل کنید. هنگامی که Mac شما راه‌اندازی شد و مکان خوبی برای نگهداشتن آن در خانه خود پیدا کردید، آماده‌ی نصب برنامه در دستگاه اندرویدی خود هستید.

حال AirMessage برای اندروید را دانلود کنید. برنامه را باز کرده  و آدرس سرور و رمز عبور خود را وارد کنید. از شما خواسته خواهد شد که پیام‌های خود را همگام سازی کنید. AirMessage تمامی پیام‌های شما را از رایانه‌تان به تلفن‌تان کپی می‌کند.

توجه داشته باشید که لازم نیست شما نگران حریم خصوصی خود و امنیت این برنامه باشید، توسعه‌دهندگان برنامه‌ی AirMessage می‌گویند که “اگر  شما هرگز از تونل ایمن و رمزگذاری‌شده بین رایانه و تلفن‌تان توسط این برنامه به‌جز برای ارسال iMessageهای خود استفاده نکنید، نگرانی برای امنیت حریم خصوصی‌تان وجود ندارد.”

سؤالات متداول

  1. قابلیت iMessage چیست؟

قابلیت iMessage، یکی از سرویس‌های شرکت اپل است که مختص به گوشی‌های اپل است. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید به‌راحتی پیام‌های خود را در قالبsms ، mms، عکس، فیلم و غیره برای مخاطبان خود ارسال کنید.

  1. تفاوت اصلی imessage و sms در چیست؟

تفاوت اصلی این دو در استفاده از اینترنت و سیم‌کارت است. برای ارسال پیام به‌صورت sms هم نیاز به سیم‌کارت دارید و هم باید هزینه ارسال پیام را پرداخت کنید. اما در سرویس imessage فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشد.

  1. اولین اقدام برای فعال‌سازی imessage چیست؟

برای استفاده و بهره‌بردن از این سرویس شرکت اپل، ابتدا باید شماره خود را در دیتابیس اپل ثبت کنید. برای این کار باید به نزدیک‌ترین کشور به ایران یعنی انگلستان، پیامک فعال‌سازی را ارسال کنید.

  1. امنیت imessage در چه حدی است؟

امنیت این سرویس بسیار بالا است و همچنین می‌توانید پیام‌های طولانی، فیلم، عکس، صدا، استیکر، موقعیت مکانی خود و غیره را به مخاطبان خود ارسال کنید.

  1. آیا می‌توان از imessage برای اندروید استفاده کرد؟

همان‌طور که می‌دانید این برنامه مختص شرکت اپل بوده و فقط بر روی گوشی‌های اپل کاربرد دارد؛ اما بااین‌حال شما می‌توانید از برنامه‌هایی شبیه به این برنامه به نام airmessage استفاده کنید.

۳ پاسخ

    1. سلام. لطفا موضوع را از کارشناسان متخصص محصولات شیائومی سوال نمایید. آروند بصورت تخصصی در حوزه محصولات اپل و مایکروسافت فعالیت میکند//

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط