اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • در بهار ۲۰۲۳ از اپل چه انتظاری داریم

در بهار ۲۰۲۳ از اپل چه انتظاری داریم

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در بهار ۲۰۲۳ از اپل چه انتظاری داریم؟ اگرچه ماه فوریه برای اپل یک ماه نسبتا آرامی بود و به غیر از هوم‌پاد، محصول دیگری عرضه نشد؛ اما در ادامه اینگونه نخواهد ماند و همه‌چیز باید به زودی آغاز شود. با توجه به شایعات، اپل دو محصول مک پرو جدید و هدست AR/VR را در دوره‌ی مارس تا ژوئن معرفی خواهد کرد. همچنین طبق سنت دیرینه‌ی اپل، در فصل بهار ممکن است به معرفی دو رنگ جدید از آیفون بپردازد. گفتنی است که برنامه‌های اپل می‌تواند هر لحظه تغییر کند و این شایعات رد شود.

محصول جدید اپل: مک‌ پرو جدید با تراشه‌ی M2 Ultra

مارک گورمن در مورد محصول جدید اپل یعنی مک‌پرو با تراشه‌ی M2 Ultra اینگونه بیان کرد:

«اپل مک‌پرو جدید را با تراشه‌ی M2 Ultra عرضه خواهد کرد که از جدیدترین چیپست‌های اپل است. تراشه‌ی M2 Ultra، مک پرو جدید را به سریع‌ترین مک تا امروز تبدیل می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که مک پرو جدید از نظر طراحی، مشابه مدل ۲۰۱۹ باشد؛ اما با این تفاوت که فاقد رم قابل ارتقا توسط کاربر باشد. گفتنی است که به نظر می‌رسد، یک تراشه رده بالاتر «M2 Extreme» برای کامپیوترهای اپل لغو شده است.

از طرف دیگر، با توجه به شایعات، اپل در حال آزمایش یک سیستم عامل جدید (macOS 13.3) هم هست که در ماه مارس یا آپریل همراه با مک پرو جدید عرضه خواهد شد. اما فراموش نکنید که هنوز هیچ بازه زمانی قطعی برای عرضه این کامپیوتر در سال جاری وجود ندارد. بنابراین این احتمال وجود دارد که مک پرو جدید در کنفرانس WWDC 2023 اپل در ماه ژوئن یا بعد از آن معرفی شود.»

بهار ۲۰۲۳ از اپل چه انتظاری داریم: محصولات جدید اپل و مک‌ پرو جدید با تراشه‌ی M2 Ultra

برای خرید جدیدترین محصولات اپل مثل مک پرو، هدست AR/VR، آیفون ۱۴ و…  همراه با گارانتی می‌توانید به سایت آروندشاپ مراجعه کنید.

محصول جدید اپل: هدست AR/VR

شایعه هدست جدید اپل که از قابلیت واقعیت افزوده و مجازی بهره می‌برد، جدید نیست. با این حال، با توجه به گفته‌های تحلیلگر معتبر اپل، مینگ‌چی‌کو:

ممکن است دوست داشته باشید

«این شرکت سرانجام این دستگاه را برای اولین بار در رویداد بهار اپل یا در  کنفرانس WWDC در ماه ژوئن امسال معرفی خواهد کرد.»

طبق گزارش‌ها هم، به نظر می‌رسد که هدست اپل مجهز است به:

  • دو لنز میکرو LED 4K،
  • بیش از دوازده دوربین،
  • تراشه های M2 و H2،
  • ردیابی پیشرفته چشم و دست،
  • یک دستگیره فیزیکی شبیه به Digital Crown در اپل واچ،
  • یک رابط iOS مانند با شبکه‌ای از اپلیکیشن‌ها،
  • توانایی عملکرد به عنوان یک نمایشگر خارجی برای مک و …

در بهار ۲۰۲۳ از اپل چه انتظاری داریم: محصول جدید اپل و هدست AR/VR محصول جدید اپل: رنگ‌های جدید آیفون

اپل اغلب حداقل یک رنگ جدید آیفون را در بهار عرضه می‌کند و این سنت به طور بالقوه می‌تواند امسال نیز ادامه یابد. در رویداد مارس ۲۰۲۲، اپل یک رنگ سبز آلپاین (Alpine Green) جدید برای آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس و یک رنگ سبز جدید برای آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی معرفی کرد. در ماه آپریل ۲۰۲۱ نیز، اپل آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی را با رنگ بنفش عرضه کرد. در گذشته هم، اپل رنگ قرمز (محصول) جدیدی را برای سری آیفون ۷ و آیفون ۸ عرضه کرد.

در بهار ۲۰۲۳ از اپل چه انتظاری داریم: محصول جدید اپل و رنگ‌های جدید آیفون 

جمع‌بندی

در خبر «در بهار ۲۰۲۳ از اپل چه انتظاری داریم»، ما شایعات جدیدی را در مورر محصولات جدید اپل که ممکن است تا بهار ۲۰۲۳ معرفی شوند را همراه مشخصات جزئی آن بیان کردیم. این محصولات شامل مک‌ پرو جدید با تراشه‌ی M2 Ultra، هدست AR/VR و رنگ‌های جدید آیفون هستند. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

شایان ذکر است، برای تعمیر محصولات اپل خود می‌توانید از ما کمک بگیرید، زیرا شرکت آروند به عنوان یک مرکز تخصصی تعمیرات و خدمات است که تعمیرات را همراه با ضمانت یک ماهه انجام می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط