اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • با خرید محصولات آروندی در جشنواره فروشندگان برتر دیجیکالا آیفون X برنده شوید

با خرید محصولات آروندی در جشنواره فروشندگان برتر دیجیکالا آیفون X برنده شوید

الهام نوری
الهام نوری
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در «روز فروشندگان» دیجی‌کالا چه خبر است؟

روز ویژه‌ی فروشندگان دیجی‌کالا از ساعت ۱۲ شب یکشنبه (بامداد دوشنبه) آغاز می‌شود و تا ۱۲ شب دوشنبه ادامه دارد. فروش ویژه محصولات اپل، مایکروسافت و کنسول های بازی با تخفیف‌های فوق‌العاده برای این روز به‌خصوص و جایزه آیفون X برای خریداران محصولات آروندی فراهم است. مراسم قرعه‌کشی جشنواره روز فروشندگان دیجی‌کالا دو هفته بعد از جشنواره انجام می‌شود.

۱۰ پیشنهاد شگفت‌انگیز آروندی در یک روز

در کمپین روز فروشندگان، پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا که همیشه از پرطرفدارترین بخش‌های سایت هستن. چندین برابر خواهد بود. از ساعت ۱۲ شب یکشنبه (بامداد دوشنبه) تا ۱۲ شب دوشنبه (بامداد سه شنبه) ۱۰ کالای محبوب با تخفیف‌های استثنایی در قسمت پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا قرار می‌گیرند.

تا ۶۵ درصد تخفیف برای محبوب‌ترین‌ها

دوشنبه ۱۶ بهمن ۹۶ می‌توانید در خرید محصولات اپل، مایکروسافت و کنسول های بازی با گارانتی آروند از سایت دیجی‌کالا تا ۶۵ درصد تخفیف بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید و برای تهیه وسایل مورد نیازتان به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سر بزنید.

 

مشاهده محصولات جشنواره

 

ممکن است دوست داشته باشید

برای اطلاع از زمان پیشنهادهای ویژه آروندی در دیجیکالا فردا ۱۶ بهمن ماه با ما در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط