اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
  • خانه
  • »
  • اخبار
  • »
  • آیا سرفیس جدید با ویندوز ۱۲ معرفی می‌شود؟

آیا سرفیس جدید با ویندوز ۱۲ معرفی می‌شود؟

آیدا ملائی
آیدا ملائی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

از زمان معرفی سری سرفیس‌ها توسط مایکروسافت، این دستگاه‌ها به یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب در بازار محسوب می‌شوند. بااین‌حال، سؤالات بسیاری در مورد آینده سرفیس‌ها و سیستم‌عامل ویندوز بیان‌شده است. یکی از رایج‌ترین سؤالات کاربران مایکروسافت این است که آیا سرفیس جدید با ویندوز ۱۲ معرفی می‌شود؟ در این مقاله به بررسی این موضوع و اطلاعات مربوط به آن می‌پردازیم.

ویندوز ۱۲، نسخه بتا، ویژگی‌ها و الزامات

اگر به دنبال تاریخ معرفی ویندوز ۱۲ و انتشار هستید، مایکروسافت به‌روزرسانی هیجان‌انگیزی را برای کاربرانی که منتظر نسخه جدید ویندوز هستند ارائه کرده است. این سیستم‌عامل پیشرفته، با ویژگی‌های بیشتر و قابلیت‌های پیشرفته‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی، به کاربران ارائه خواهد شد. هرچند ویندوز ۱۱ با ویژگی‌های عالی خود به‌خوبی اجرا می‌شود، اما با به‌وجودآمدن ویندوز ۱۲، آینده‌ی بهتری برای شما به وجود می‌آید.

همان‌طور هم که مایکروسافت اعلام کرده است:

ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۲ صرفا در جهت بهبود تجربه کاربران و افزایش ارائه خواهد شد.

تاریخ انتشار ویندوز ۱۲ 

در حال حاضر، اکثر رایانه‌های شخصی از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنند، اما بعد از انتشار ویندوز ۱۲، همه کاربران قادرند از آن استفاده کنند. 

اگرچه هم مایکروسافت هیچ تاریخی را برای زمان انتشار رسمی ویندوز ۱۲ اعلام نکرده است، اما نسخه بتای آن اسنفد پارسال (مارس سال ۲۰۲۳) در دسترس کاربران قرار گرفت. 

ممکن است دوست داشته باشید

آیا سرفیس جدید با ویندوز 12 معرفی می‌شود؟

در اینجا، همه جزئیات مربوط به ویندوز ۱۲، از جمله الزامات، ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌ها، برای شما توضیح داده شده است. اگر از نسخه قبلی ویندوز استفاده می‌کنید و با مشکلاتی روبرو شده‌اید، می‌توانید با استفاده از ویندوز ۱۲ به‌راحتی این مشکلات را برطرف کنید.

نمای کلی از نسخه بتای مایکروسافت ویندوز ۱۲

سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت
توسعه‌دهنده شرکت مایکروسافت
نسخه ۱۲ نسخه بتا (آخرین)
اندازه فایل  تا ۱.۲ گیگابایت
تاریخ معرفی ویندوز ۱۲ مارس ۲۰۲۳ 
الزامات اساسی برای راه‌اندازی ویندوز ۱۲ بر روی رایانه شخصی ۴ گیگابایت رم، پردازنده i5 یا AMD، حداقل ۲۵۶ گیگابایت هارددیسک، سرعت ساعت خوب
دسته‌بندی فناوری
برخی از ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۲ بدون اشکال (باگ)، مومنت، نرخ تازه‌سازی بهتر، نوار وظیفه جدید، چندین صفحه اصلی، برنامه پادکست
حالت انتشار رسمی
کارکردن در همه رایانه‌های شخصی
وب‌سایت رسمی www.microsoft.com

دانلود نسخه بتا ویندوز ۱۲

همان‌طور که می‌دانیم پس از انتشار ویندوز ۱۱ در سال ۲۰۲۱، مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه جدیدی برای کاربرانی است که خواهان برخی ویژگی‌های هیجان‌انگیز در رایانه شخصی خود هستند. بااین‌حال، ویندوز ۱۱ دارای ویژگی‌هایی است که برای اجرای رایانه شخصی ضروریست. اما در این عصر دیجیتال، کاربران خواهان راحتی بیشتری در رایانه شخصی خود هستند که بتواند چندین عملیات را بدون کمک دیگران انجام دهد. ویندوز ۱۲ با جدیدترین ویژگی‌ها و قابلیت چندمنظوره، مطابق با الزاماتش، در دسترس خواهد گرفت.

دانلود نسخه بتا ویندوز 12

همان‌طور هم که بیان کردیم، این نسخه جدید ویندوز در مارس ۲۰۲۳ در دسترس خواهد گرفت، اما برخی از رایانه‌های شخصی جدید با ویندوز ۱۲ از پیش نصب‌شده در دسترس هستند که پس از تاریخ انتشار به‌روزرسانی می‌شوند.

اتفاقات بعد از ویندوز ۱۱

بعد از انتشار ویندوز ۱۱ در سال ۲۰۲۱، مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه جدیدی از این سیستم‌عامل برای کاربرانی است که به دنبال ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز در رایانه شخصی خود هستند.

هرچند هم که، ویندوز ۱۱ ویژگی‌های ضروری برای اجرای رایانه شخصی دارد، با پیشرفت فناوری‌های دیجیتال، کاربران به دنبال راحتی بیشتر در استفاده از رایانه شخصی خود هستند. کاربران تمایل دارند تا بتوانند بدون نیاز به کمک دیگران، چندین عملیات مختلف را انجام دهند.

مایکروسافت از این نیاز کابران کاملا آگاه بود و به همین دلیل ویندوز ۱۲ را با ارائه جدیدترین ویژگی‌ها مطابق با الزامات ویندوز ۱۲؛ در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

با این حال اگر از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنید و به دنبال نسخه جدید آن هستید، می‌توناید از نسخه‌ی بتا‌ی آن استفاده کنید. همچنین، اگر می‌خواهید از ویندوز ۱۱ به ویندوز ۱۲ به‌روزرسانی کنید، می‌توانید از روش زیر استفاده کنید.

الزامات ویندوز ۱۲

در صورتی تمایل دارید تا ویندوز ۱۲ را بر روی رایانه شخصی خود استفاده کنید، باید الزامات اجرای ویندوز ۱۲ را بررسی کنید. 

الزامات ویندوز 12

در اینجا تمام الزامات این نسخه جدید ویندوز برای شما ذکر شده است و اگر می‌خواهید از آخرین نسخه استفاده کنید، باید این الزامات را بررسی کنید.

  • حداقل پردازنده i5 به پردازنده اینتل یا AMD با سرعت کلاک ۱ گیگاهرتز نیاز دارد.
  • ویندوز ۱۲ به حداقل ۴ گیگابایت رم نیاز دارد.
  • ۲۵۶ گیگابایت و بیشتر حافظه هارددیسک.
  • صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی یا بالاتر HD.
  • اتصال به اینترنت پایدار
  • سیستم ایمن بوت فعال
  • سیستم فعال TPM

 

ویژگی‌ها

همان‌طور که می‌دانید، هر نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت ویندوز، ویژگی‌های خاص خود را دارد که توسط توسعه‌دهندگان گنجانده شده است. هر از چند گاهی ویندوز با به‌روزرسانی‌های جدیدی بهبودیافته و ویژگی‌های جدیدی اضافه می‌شود؛ بنابراین، با انتشار ویندوز ۱۲، ویژگی‌های جدید و بزرگی در دسترس خواهند بود و شما می‌توانید پس از تاریخ انتشار رسمی آن، از تمام ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۲ استفاده کنید. طبق گفته‌ی توسعه‌دهندگان، فایل نصب این ویندوز حجم ۱.۲ گیگابایت دارد.

این ویندوز اشکالات سیستم شما را جلوگیری می‌کند و با ارائه نرخ تازه‌سازی بهتر، سرعت رایانه شخصی شما را بهبود می‌بخشد. علاوه‌براین، شما می‌توانید صفحه‌های اصلی و برنامه‌های پادکست خود را روی این سیستم‌عامل اجرا کنید.

ویژگی‌های ویندوز 12

مراحل دانلود و نصب APK مایکروسافت ویندوز ۱۲ نسخه بتا

اگر می‌خواهید سیستم خود را ارتقا دهید، می‌توانید به وب‌سایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنید. سپس:

  • لینک دانلود APK نسخه بتا ویندوز ۱۲ را پیدا کنید.
  • روی لینک کلیک کنید و یک فایل دانلود می‌شود.
  • پس از دانلود فایل، می‌توانید با کلیک بر روی آن، اجرایش کنید.
  • اکنون فرآیند نصب ویندوز ۱۲ در حال انجام است.
  • کمی صبر کنید و سیستم خود را مجدداً راه‌اندازی کنید تا از ویژگی جدید در ویندوز ۱۲ استفاده کنید.

در صورتی که در مورد نصب ویندوز بر روی سرفیس مشکل داشتید، می‌توانید از تکنسین‌های فنی ما کمک بگیرید. همچنین برای تعمیرات سرفیس آروند گارنتی به شما کمک می کنید.

آیا سرفیس جدید با ویندوز ۱۲ معرفی می‌شود؟

هنوز مایکروسافت هیچ اطلاعی درباره‌ی معرفی سرفیس جدید یا ویندوز ۱۲ اعلام نکرده است. بااین‌حال، برخی شایعات و نظرات اخیر نشان می‌دهد که مایکروسافت در حال کار بر روی توسعه ویندوز ۱۲ و سرفیس‌های جدید است. باتوجه‌به تاریخچه‌ی این شرکت، ممکن است مایکروسافت ویندوز ۱۲ را در آینده‌ای نزدیک معرفی کند.

برای خرید سرفیس‌های مایکروسافت همراه با گارانتی ۱۸ ماهه سبز و طلایی کلیک کنید.

جمع‌بندی

اگر چه احتمال معرفی سرفیس جدید با ویندوز ۱۲ کم است، اما الزامات و ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۲ نسخه بتا نشان می‌دهد که ارتقا به این نسخه از ویندوز می‌تواند برای برخی کاربران مفید باشد. این ویندوز ، سیستم‌عامل جدیدی است که توسط مایکروسافت طراحی شده و قرار است در سال  ۲۰۲۳ به طور رسمی به بازار عرضه شود.

آیا سرفیس جدید با ویندوز 12 معرفی می‌شود

نسخه بتای ویندوز ۱۲ اخیراً منتشر شده است و با آن می‌توانید به طور مستقیم با ویژگی‌ها و الزامات این سیستم‌عامل آشنا شوید. از طرفی، برای استفاده از این ویندوز، نیاز به سخت‌افزار مناسبی دارید. بااین‌حال، باتوجه‌به بهبودهایی که در ویندوز ۱۲ ارائه شده است، می‌توانید بهبودهای قابل‌توجهی در تجربه کاربری خود تجربه کنید.

در نهایت امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشند. بی‌صبرانه منتظر پرسش‌ها، نظرات و انتقادات شما عزیزان هستیم.

سؤالات متداول 

۱-ویندوز ۱۲ چه زمانی عرضه می‌شود؟

به‌زودی در مارس ۲۰۲۳، مایکروسافت ویندوز ۱۲ را برای رایانه و رایانه شخصی منتشر خواهد کرد.

۲-چگونه می‌توانم از ویندوز ۱۲ در رایانه شخصی یا رایانه استفاده کنم؟

برای اجرای ویندوز ۱۲ بر روی رایانه شخصی یا رایانه خود باید تمام موارد مورد نیاز را بررسی کنید.

۳-الزامات اساسی برای نصب ویندوز ۱۲ چیست؟

پیش‌تر تمامی الزامات نصب ویندوز ۱۲ بر روی کامپیوتر یا لپ‌تاپ را ذکر کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر، بهتر است که به بخش بالای صفحه مراجعه کنید.

۴-آیا می‌توانم از ویندوز ۱۱ به ویندوز ۱۲ ارتقا دهم؟

بله اگر سیستم شما نیاز به نصب ویندوز ۱۲ را دارد، می‌توانید آن را به‌راحتی روی رایانه شخصی یا رایانه خود اجرا کنید.

۵-نسخه کامل ویندوز ۱۲ را از کجا دانلود کنیم؟

برای دریافت نسخه کامل ویندوز ۱۲ برای رایانه شخصی باید به وب‌سایت رسمی مایکروسافت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط