جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

افشا اطلاعاتی از ایکس باکس Maverick

مهتاب جهاندار
مهتاب جهاندار
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت مایکروسافت بدون شک یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده محصولات سخت‌افزاری شناخته می‌شود که هر سال سعی کرده بهترین‌ها را به مخاطبان خود ارائه دهد و جزو برترین‌ها باشد.

چند ماه قبل شاهد انتشار شایعه‌ای بودیم که به ایکس باکس وان (xbox one) بدون دیسک درایو اشاره می‌کرد. کنسولی که بازیکنان تنها قادرند بازی را به‌صورت دیجیتالی تهیه کنند. به‌تازگی شایعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد مایکروسافت طراحی شبیه به ایکس باکس وان اس را برای آن در نظر گرفته و حذف دیسک درایو نیز قیمت آن را به شدت کاهش داده است.

افشا اطلاعاتی از ایکس باکس Maverick

گفته شده حذف این بخش کاهش قیمت ۵۰ دلاری را نسبت‌به ایکس باکس وان اس خواهد داشت. بنابراین گیمرهای ایکس باکس قادرند کنسول جدید را با هزینه‌ی کمتر و اقتصادی تهیه کنند. همچنین حذف دیسک درایو باعث کوچک شدن ضخامت گشته و این کنسول به اسم رمز Maverick تحت توسعه قرار دارد. گزارش گفته است مایکروسافت دو روش را در نظر گرفته که در مدل نخست بازیکنان می‌توانند عناوین دیجیتالی را جایگزین عناوین فیزیکی کنند و در سوی دیگر استفاده از سرویس‌های آنلاینی چون گلد و گیم‌ پس ساده خواهد شد.

پیش‌تر فیل اسپنسر مدیرعامل ایکس باکس اظهار داشت که کنسول بازی جدیدی تولید می‌شود که مناسب بیشتر گیمرها خواهد بود. قیمت احتمالی ایکس باکس وان بدون دیسک کمتر از ۲۰۰ دلار است. گفته می‌شود شرکت کوپرتینویی می‌خواهد سال ۲۰۱۹ نسل نهم کنسول بازی را با پردازنده‌ی گرافیکی و محاسباتی AMD عرضه دارد.

جزئیات کافی موجود نیست و مشخص نشده ردموندی‌ها چه برنامه‌ای در سر دارند. تا به حال شایعات مختلفی منتشر شده و نمی‌توان هر اطلاعاتی را صحیح دانست. مایکروسافت می‌خواهد حتی سال ۲۰۱۹ نسل نهم کنسول بازی خود را با سخت‌افزار AMD معرفی کند.

ممکن است دوست داشته باشید

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط