اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » ۱۵ سال تحول در گوشی‌های هوشمند

۱۵ سال تحول در گوشی‌های هوشمند

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

پانزده سال پیش، آیفون که یک دستگاه انقلابی در صنعت گوشی بود، توسط استیو جابز به کل جهان ارائه شد. اولین آیفون در ۹ ژانویه (January) سال ۲۰۰۷ معرفی شد. چند روز بعد از آن یعنی در ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷ آیفون فروش رسید. قیمت اولین آیفون اپل حدودا ۴۹۹ دلار بود که نزدیک یک میلیون عدد از آن در مدت ۷۴ روز پس از معرفی، فروخته شد. پس از اولین معرفی گوشی آیفون که محبوبیت زیادی هم پیدا کرد،مدل‎‌های دیگر این گوشی به بازار عرضه شد. در واقع آیفون در طی این ۱۵ سال به دلیل محبوبیتش روز به روز در کنار تکاملش، قابلیت‌های فراوانی هم پیرا کرد. از جمله این تغییرات می‌توان به پیشرفته‌تر شدن عملکرد و دوربین‌های آیفون اشاره کرد که با سیستم عامل iOS و اپ استور (App Store) ادغام شد. به همین دلیل می‌توان گفت که با ۱۵ سال تحول در گوشی‌های هوشمند مواجه هستیم.

سیر تکامل iPhone

تا به امروز ۳۴ آیفون تولید و عرضه به بازار شده است. این ۳۴ مدل به مرور زمان از قابلیت‌های بیشتر و پیشرفته‌تر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برخوردار شده است. همچنین، از لحاظ طراحی و ظاهری هم تغییر کرده است و به مرور زمان زیباتر، خوش‌دست‌تر و بزرگ‌تر شده است. در جدول زیر هم ما این سیر تکامل را نشان می‌دهیم.

 

پانزدهیمن سالگرد iPhone

15 سال پیش در چنین روزی اولین گوشی‌ آیفون تولید شد که جابز در مورد آن اینگونه گفت که آیفون ترکیبی از آی‌پاد، تلفن و ارتباط اینترنتی است. پس، ما شاهد ۱۵ سال تحول در گوشی‌های هوشمند هستیم. به مناسبت  همین روز، امسال برای سالگرد آیفون مصاحبه‌ای با Greg Joswiak و سایر مدیرانی که در توسعه‌ی آیفون دخیل بودند، برگزار شد. در این مصاحبه مدیران در مورد چگونگی راه‌اندازی و چگونه بودن صنعت آیفون گفت‌وگو کردند.

ممکن است دوست داشته باشید

خرید آیفون:

 

شما می‌توانید برای خرید آیفون از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

خرید آیفون با گارانتی آروند به صورت مستقیم

درخواست تعمیرات تخصصی آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط