اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی ایربادز توسط طراح ایرانی

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شرکت اپل برای طراحی نسخه ویژه ایربادز (Powerbeats Pro) با یک طراح مد انگلیسی ایرانی به نام پریا فرزانه همکاری کرده است. پریا فرزانه طراحی Powerbeats Pro را به رنگ زرد و بنفش سبک منحصر به فرد انجام داده است. Powerbeats Pro هم‌اکنون برای خرید در دسترس هست.

ویژگی‌های این نسخه‌ی ویژه‌ی ایربادز (Powerbeats Pro)

نسخه‌ی ویژه‌ی ایربادز که توسط پریا فرزانه طراحی شده است، از چهار سری گوشی سلیکونی مشکی با طراحی ارگونومی بهره می‌برد. همچنین، این ایربادز دارای تراشه‌ و چیپست H1 اپل هست که از قابلیت‌های Find My و Audio Sharing (اشتراک صوتی) پشتیبانی می‌کند. این هدفون‌ها (earbuds) دارای کابل USB-A برای شارژ هستند. برای مشتریان نیز مجموعه‌ای از برچسب‌های مخصوص پریا فرزانه در داخل جعبه‌ قرار گرفته است.

این نسخه از Powerbeats Pro که محصول شرکت Beats (زیرمجموعه‌ی شرکت اپل) هست، با قیمت ۲۵۰ دلار در مدت محدود فروخته می‌شود. لازم به ذکر است که نسخه‌ی اصلی این ایربادز به قیمت ۲۰۰ دلار فروخته می‌شود. اما، موضوع عجیب این است که اپل همچنان به انتشار نسخه‌های ویژه‌ی ایربادز سه ساله و قدیمی خود ادامه می‌دهد. علت این موضوع احتمالا به قیمت آن برمی‌گردد. چون نسخه‌ی ویژه‌ی Powerbeats Pro ها گران‌ترین قیمت را در لیست Beats ها دارند.

ارائه‌ی مدل‌های جدید از نسخه‌ی ویژه‌ی ایربادزها

چند ما پیش، این غول فناری ۷۵امین سالگرد NBA را با نسخه‌ی ویژه‌ی دیگری از Powerbeats Pro، جشن گرفت. اما، سوال اینجاست که آیا زمان آن فرا نرسیده که این شرکت یک نسخه‌ی به روزرسانی شده را ارائه بدهد؟

لازم به ذکر است که محصولات Beats Studio Buds و Beats Fit Pro محصولات جدید این شرکت هستند و به احتمال زیاد نسخه‌های ویژه‌ی (special editions) آنها به زودی عرضه خواهند شد.

ممکن است دوست داشته باشید

نظر شما در مورد طراحی نسخه ویژه ایرپادز که توسط این طراح مد ایرانی صورت گرفته چیست؟

برای خرید انواع هدفون و هندزفری می توانید از سایت آروند شاپ دیدن فرمایید.

 

خرید هدفون و هندزفری:

 

شما می‌توانید برای خرید هدفون و هندزفری از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

درخواست تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

خرید هدفون و هندزفری با گارانتی آروند به صورت مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط