اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » ایرپاد پرو ۲ در رویداد سپتامبر!

ایرپاد پرو ۲ در رویداد سپتامبر!

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

شایعات ضدو نقیضی در مورد رونمایی  از نسل دوم ایرپاد پرو وجود داشت. این شایعات حاکی از آن بود که ایرپاد پرو جدید ممکن است بین سپتامبر تا نوامبر معرفی شود. اما، در نهایت روزنامه‌نگار بلومبرگ، مارک گورمن، اعلام کرد که این هدفون‌ها همراه با آیفون ۱۴ در سه روز دیگر رونمایی خواهند شد. پس باید شاهد معرفی ایرپاد پرو ۲ در رویداد سپتامبر باشیم.

نسل دوم ایرپاد پرو

شایعات فراوانی در مورد طراحی و حسگرهای جدیدنسل دوم ایرپاد پرو هم وجود داشت. اما، با توجه به سخنان تحلیلگران و افشاگران اطلاعات درست مشخص شده است. اپل برای نسل جدید ایرپاد پروها، چند ترفند و بهبود جدید، و همان ظاهر نسل قبل را در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر از نسل دوم ایرپاد پرو هم می‌توانید خبر “پنج ویژگی برجسته‌ی ایرپاد پرو ۲” را مشاهده نمایید.

از نظر اندازه‌ی کیس شارژ هم نسبت به نسل قبلش کمی تغییر می‌کند. در واقع، اندازه‌ی نسل جدید از ۴۵.۲×۶۰.۶ میلی‌متر به ۴۶×۵۴ میلی‌متر تغییر پیدا خواهد کرد. از دیگر قابلیت‌های مورد تایید شده در مورد اپرپاد پرو جدید هم می‌توان به تراشه و بلوتوث آن اشاره کرد. تراشه‌ی ایرپاد پرو جدید از ارتقا یافته‌ی H1 بهره می‌برد که پردازنده صوتی خود اپل است. همچنین، اولین نسل هدفون‌ها هست که از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۲ پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر این موارد، استانداردهای جدیدی که برای این هدفون در نظر گرفته شده است، ثبات و کارایی بیشتری برای آن به ارمغان می‌آرود. استانداردهایی که کیفیت صدا را برای تماس‌های صوتی و آهنگ‌ها با پشتیبانی از نرخ بیت بالاتر تا حد زیادی بهبود می‌بخشند.

وجود پورت و درگاه لایتینگ یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه آن است. تا به امروز پوورت و درگاه کیس شارژ ایرپادها  لایتینگ بوده است. اما، با توجه به اخبار و شایعات قوی، به احتمال زیاد شاهد تغییر پورت ایرپاد پرو ۲ به USB-C خواهیم بود.

ممکن است دوست داشته باشید

جمع بندی

در مورد مدل جدید AirPods قابلیت و ویژگی‌های هیجان‌انگیزی وجود دارد. پس، اگر شایعات صحت داشته باشند، انتظار پخش موسیقی بدون قطعی، ساختار جدید و ارتقا سنسورهای سلامت و تناسب اندام را باید داشته باشید. با این حال، بهتر است منتظر رونمایی از ایرپاد پرو ۲ در رویداد سپتامبر باشیم و ببینیم چه مواردی واقعا برای آن ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که اگر فکر نمی‌کنید به همه‌ی این ویژگی‌ها نیاز دارید، می‌توانیدمدل‌های قبلی، یعنی ایرپاد پرو (AirPods Pro) و AirPods Max را از سایت آروندشاپ تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط