اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » پنج ویژگی برجسته‌ی ایرپاد پرو ۲

پنج ویژگی برجسته‌ی ایرپاد پرو ۲

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

یکی از محصولات اپل که برای اواخر سال میلادی جاری معرفی و عرضه خواهد شد، ایرپاد پرو ۲ است. شایعات فراوانی در مورد ویژگی و قابلیت‌های ایرپاد پرو ۲ وجود دارد. اما، پنج ویژگی برجسته‌ی ایرپاد پرو ۲ مربوط به تراشه، باتری، کیس، سنسور تشخیص گوش و ردیاب تناست آن است. لازم به ذکر است که نسل دوم ایرپاد پرو، علاوه بر ویژگی‌های جدیدش، از قابلیت‌های ایرپاد پرو استاندارد سال گذشته هم بهره می‌برد.

ویژگی‌های جدید ایرپاد پرو

ویژگی‌های جدید ایرپاد پرو ۲، همان ‌طور که گفتین شامل تراشه‌ی H2، بهبود عمر مفید باتری، ردیابی کیس شارژ راحت‌تر، بهبود سنسور تشخیص گوش و ردیاب تناسب اندام است. در ادامه به توضیح آنها می‌پردازیم. برای خرید ایرپاد پرو با گارانتی به سایت آروندشاپ مراجعه کنید.

ایرپاد پرو ۲ و تراشه‌ی H2

اپل برای ایرپاد پرو نسل جدید، یک تراشه‌ی جدید در نظر گرفته است که نسبت به نسل قبلی‌اش (H1) از ارتقا قابل توجهی برخودار است. این تراشه را به دلیل پیشرفت و ارتقا‌های چشم‌گیر می‌توان به عنوان تراشه‌ی H2 در نظر گرفت. لازم به ذکر است که در مورد ویژگی‌های این تراشه‌ی جدید اطلاعاتی در دسترس نیست. اما، با توجه به ویژگی‌های تراشه‌ی H1، احتمال می‌رود که تراشه‌ی ارتقا یافته‌ی ایرپاد پرو ۲ هم عملکردهای مرتبط با صدا را تقویت کند. تقویت‌های عملکردی صدا باعث بهبود کیفیت صدا، تأخیر، حذف فعال نویز، حالت شفافیت، ویژگی‌های ارائه شده توسط Siri و … می‌شود. از دیگر ویژگی‌های جدید این تراشه می‌توان به امکان فعال کردن پشتیبانی صوتی Apple Lossless اشاره کرد.

عمرطولانی‌تر باتری ایرپاد پرو ۲

اگرچه هیچ شایعه‌ای در مورد افزایش عمر باتری ایرپاد پرو ۲ وجود ندارد. اما، از آنجایی که حدود سه سال از عرضه‌ی اولین ایرپاد پرو می‌گذرد، انتظار بهبود عمر باتری در نسل جدید ایرپاد پرو، منطقی است. لازم به ذکر است که باتری ایرپادهای نسل سوم استاندارد که در سال گذشته عرضه شده‌اند، قابلیت شارژدهی تا ۶ ساعت در حالت گوش دادن را دارند. این در حالی است که ایرپاد پروها امکان شارژدهی تا ۴.۵ را در این حالت دارند. در صورتی هم که حالت حذف نویز فعال و حالت شفافیت، ایرپاد پرو را خاموش کنید، در هر بار شارژ  تا پنج ساعت قابلیت شارژدهی دارد، که هنوز هم کمتر از ایرپادهای نسل سوم است.

ردیابی کیس شارژ آسان‌تر ایرپاد پرو ۲

به گفته‌ی تحلیلگر Ming-Chi Kuo، کیس شارژ ایرپاد پرو ۲، قابلیت ایجاد صدا را دارد که در صورت گم شدن آن، با ایجاد صدا امکان ردیابی و مکان‌یابی آن راحت‌تر می‌شود. در مدل ایرپاد پرو شما فقط امکان ردیابی کیس شارژ به وسیله‌ی اپلیکیشن Find My وجود دارد و کیس شارژ قابلیت پخش صدا را ندارد. همچنین، کیس جدید ایرپاد پرو به احتمال زیاد از ستاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب و عرق مانند کیس شارژ نسل سوم AirPods بهره خواهد بود. فراموش نکنید که در ایرپاد پرو در حال حاضر، فقط هدفون آنها از قابلیت مقاومت در برابر آب پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این موارد، انتظار می‌رود که نسل جدید ایرپاد پرو هنوز از پورت لایتینگ پشتیبانی کند.

ممکن است دوست داشته باشید

ردیابی کیس شارژ آسان‌تر ایرپاد پرو ۲ - AirPodsبهبود سنسور تشخیص گوش ایرپاد پرو ۲

از دیگر ارتقاهایی که ایرپاد پرو ۲ داراست، مربوط به سنسور تشخیص گوش است. در نسل جدید ایرپاد پرو از سنسور جدید skin-detect پشتیبانی می‌کند که در مقابل سنسورهای نوری دوگانه (dual optical) ایرپاد پرو، بسیار دقیق‌تر عمل می‌کند. اپل ادعا می‌کند که سنسور جدید skin-detect با دقت بالا تشخیص می‌دهد که ایرپادها در گوش هستند یا خیر. به همین دلیل، پس از برداشتن آنها از داخل گوش، سنسور پخش را متوقف می‌کند.

ارتقا سنسور ردیاب تناسب اندام ایرپاد پرو ۲

در ماه می ۲۰۲۱، گزارشگر و تحلیلگر Mark Gurman، اعلام کرد که سنسور حرکتی با تمرکز بر ردیابی تناسب اندام در ایرپاد پرو ۲ ارتقا خواهد یافت. اما، گورمن هیچ جزئیاتی از این ویژگی را ارائه نکرد. ایرپاد پرو در حال حاضر  به یک شتاب‌سنج تشخیص حرکت مجهز شده است. به احتمال زیاد در نسل جدید ایرپاد پرو این ویژگی ارتقا پیدا می‌کند که امکان فراهم کردن برخی از امکانات ردیابی تناسب اندام (fitness tracking) را فراهم می‌کند. اگرچه هم اپل در مورد این ویژگی موردی اعلام نکرده است، اما در قابلیت‌های جدید iOS 16، اعلام شده است که امکان استفاده از اپلیکیشن فیتنس (Fitness app) بدون استفاده از اپل واچ در آیفون استفاده شود.

طراحی و تاریخ عرضه‌ی ایرپاد پرو ۲

در سال ۲۰۲۰، Gurman and Wu گزارش دادند که اپل طراحی فشرده‌تری را برای AirPods Pro جدید آزمایش کرده است که می‌تواند ساقه‌های زیر هدفون‌ها را مانند Beats Studio Buds حذف کند. با این حال، شایعات اخیر نشان می‌دهد که نسل دوم AirPods Pro هیچ تغییر قابل توجهی در طراحی ظاهری نخواهد داشت.

ایرپاد پرو با انتشار مطبوعاتی در Apple Newsroom، در ۲۸ اکتبر ۲۰۱۹ معرفی شد و دو روز بعد عرضه شد. انتظار می‌رود ایرپاد پرو جدید هم تا پایان سال ۲۰۲۲ عرضه شود. همچنین، ماه‌ عرضه‌ی آن به احتمال سپتامبر یا اکتبر خواهد بود. ایرپاد پرو در حال حاضر ۲۴۹ دلار قیمت دارد. اما، در مورد قیمت نسل جدید ایرپاد پرو باید منتظر شد. 

برای اطلاعات بیشتر در مورد ایرپاد پرو ۲، خبر ۱۰۰۰روز انتظار و ایرپاد پرو ۲ را مطالعه کنید.

جمع بندی

در این خبر سعی کردیم که به پنج ویژگی برجسته‌ی ایرپاد پرو ۲ بپدازیم. قابلیت‌های آن  شامل تراشه‌ی H2، عمرباتری طولانی‌تر، مکان‌یابی راحت‌تر کیس شارژ، بهبود سنسور تشخیص گوش و ردیاب تناسب اندام هستد. همچنین، در ادامه در مورد طراحی و قیمت آن توضیح دادیم. نظر شما در مود این هدفون جدید اپل چیست؟

سؤالات متداول

  1. ایرپاد ۲ چگونه به دستگاه‌های مختلف وصل می‌شود؟

ایرپاد ۲ هم مانند تمام ایرپادهای دیگر با استفاده از بلوتوث به گوشی‌های آیفون متصل می‌شود.

  1. نحوه شارژکردن ایرپاد ۲ به چه صورت است؟

این ایرپاد یک کیس مغناطیسی دارد که در قسمت زیرین آن ورودی لایتینگ قرار دارد که می‌توانید برای شارژکردن از آن استفاده کنید. همچنین کیس ایرپاد یک باتری اختصاصی هم دارد که اگر در بیرون از منزل باشید و شارژ هدفون تمام شود، با قراردادن هدفون در داخل کیس، شارژ خواهند شد.

  1. میزان استفاده از ایرپاد با شارژ کامل تا چه مدت‌زمان است؟

اگر ایرپاد و کیس آن به طور کامل شارژ شوند، تا ۲۴ ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. با شارژ هر یک از این هدفون‌ها تا ۵ ساعت می‌توان موسیقی و فیلم گوش داد.

  1. چگونه با ایرپاد ۲ به تماس‌ها پاسخ دهیم؟

برای پاسخ‌دادن به تماس می‌توانید دو بار پشت‌هم به هدفون ضربه بزنید. البته در مدل پرو آن به‌جای ضربه‌زدن می‌توانید چند ثانیه روی سنسور آن فشار وارد کنید.

  1. آیا می‌توان به‌وسیله ایرپاد صدای موسیقی را کم‌وزیاد کرد؟ 

بر روی هدفون ایرپادها هیچ‌گونه کنترلری وجود ندارد که بتوان صدا را کم‌وزیاد کرد؛ اما می‌توانید از siri آیفون بخواهید تا برای شما این کار را انجام دهد.

۷ پاسخ

    1. سلام. خیر. در گجت های جدید دکمه نامحسوسی در زیر هر پاد تعبیه شده که با فشار دادن آن قطع و وصل میشود//

  1. سلام وقت بخیر ایرپاد من این اواخر موقع حرف زدن یا کسی پیش من حرف بزنه صدای اهنگی مه گوش میدم کم میشه این عادیه؟
    و این که دو سه بار گوش سمت راست تو باکسش شارژ ش تموم میشه
    ولی دیگه تکرار نشده به نظرتون بفرستم نمایندگی یا نه؟!

    1. با درود. اگر در حال حاضر ایرادی نداره بی‌جهت به تعمیرگاه نفرستید. در صورت تکرا بیش از حد میتونید به تکنسین فنی نشان دهید. موفق باشید//

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط