اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۱۰۰۰روز انتظار و ایرپاد پرو ۲

فتانه چاوشی
فتانه چاوشی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

۱۰۰۰روز انتظار و ایرپاد پرو ۲! هم اکنون ۱۰۰۰ روز از عرضه‌ی نسخه‌‌ جدید ایرپاد می‌گذرد. این دستگاه قدیمی‌ترین محصول اپل در حال حاضر است! شرکت اپل ایرپادز مکس را در دسامبر ۲۰۲۰ و نسل سوم آن را در اکتبر ۲۰۲۱ به بازار عرضه کرد. پس از توقف تولید آی پاد تاچ اپل در اوایل سال جاری، AirPods Pro قدیمی‌ترین نسل فعلی از محصولات اپل است. اما، این هدفون هنوز به بازار عرضه می‌شود. پس از AirPods Pro هم، مک پرو ۲۰۱۹ که ۹۵۷ روز از عمر آن می‌گذرد، قدیمی‌ترین است. بر اساس گفته‌‌ی تحلیلگران اپل همچون مینگ چی کو، مارک گورمن، و نشریه صنعتی تایوانی دیجی تایمز زمان عرضه‌ی این ایرپاد مشخص شده است. ایرپاد پرو ۲، در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. بنابراین انتظار می‌رود که این مدل تا چند ماه دیگر وارد بازار شود.

ویژگی‌های مورد انتظار برای ایرپاد پرو ۲

بر اساس گزارش‌های مختلف از منابع مختلف، انتظار می‌رود ایرپاد پرو ۲ دارای ویژگی‌های زیر باشد:
• طراحی مشابه مدل فعلی AirPods Pro
• سنسورهای تشخیص پوست به جای سنسورهای IR
• تراشه‌ی آن که به طور قابل توجهی ارتقا یافته‌تر از نسخه‌ی کنونی AirPods Pro است.
• پشتیبانی از پخش Apple Lossless Audio Codec (ALAC)
• سنسورهای حرکتی به روز شده با تمرکز بر ردیابی تناسب اندام
• جعبه شارژ با انتشار صدا برای اهداف ردیابی مکان

همچنین، پیشنهاد شده است که AirPods Pro دارای تراشه‌ی به روز شده، قابلیت حذف نویز خودکار ، سنسورهای ضربان قلب و دما، قابلیت سمعک و درگاه USB-C باشد. با این حال مینگ چی کو و مارک گورمن درباره‌ی صحت این اطلاعات شک دارند! به نظر می‌رسد که در مدل جدید، کیس شارژ پخش‌ کننده‌ی صدا در اپلیکیشن Find My، یکپارچه شود. این ویژگی مشابه ویژگی کنونی AirPods Pro است که کاربران می‌توانند صدا را از هدفون خود در داخل کیس منتشر کنند تا به پیدا کردن آنها کمک کند. این ادعا با عکس‌های لورفته از AirPods Pro 2 مطابقت دارد. در این عکس یک جعبه‌ شارژ با سوراخ‌های بلندگو را نشان می‌دهد که صدایی را برای ردیابی موقعیت ایجاد کند و به هدفون‌ها و کیس اجازه می‌دهد جدا از هم قرار بگیرند.

۱۰۰۰روز انتظار و ایرپاد پرو 2

 

ممکن است دوست داشته باشید

پشتیبانی از صدای Lossless در ایرپاد پرو ۲

پشتیبانی از صدای Lossless یکی دیگر از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌هایی است که برای نسخه‌‌ جدید ایرپاد پرو انتظار می‌رود. این ویژگی می‌تواند پیامدهای زیادی برای خط تولید این هدفون‌ها در آینده داشته باشد. در حال حاضر هیچ کدام از هدفون‌های فعلی اپل، از جمله ایرپادهای نسل سوم، پرو و مکس، از صدای بدون افت پشتیبانی نمی‌کنند. این به این دلیل است که این ایرپاد صدا را از طریق بلوتوث پخش می‌کند و آنها را به کدک AAC محدود می‌کند. ممکن است برای دور زدن بلوتوث و فعال کردن تجربه شنیداری بدون افت کیفیت، فایل‌های کدک صوتی بدون اتلاف اپل نیاز به پخش مستقیم به AirPods داشته باشند. با این حال ممکن است اپل بتواند راه‌حلی جایگزین برای دور زدن محدودیت‌های فعلی بلوتوث ایجاد کند!

جمع بندی

در این مقاله خبری سعی در شایعات و معرفی مختصر نسخه‌ی جدید ایرپاد پرو بپردازیم. نظر شما در مورد این ۱۰۰۰روز انتظار و ایرپاد پرو ۲ چیست؟ برای خرید ایرپادز پرو می‌توانید به سایت آروند شاپ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط