اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

توقف تولید آی‌پاد تاچ اپل

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

آی‌پاد تاچ اپل، آخرین دستگاه از مدل آی‌پادها هست که از سه سال پیش یعنی ماه می ۲۰۱۹ دیگر به روز رسانی و آپدیت نشده است. به تازگی هم اپل به طور رسمی اعلام کرده است که قصد توقف تولید آی‌پاد تاچ را دارد. با حذف آی‌پاد تاچ قدیمی، اپل دستگاه‌های دیگری مانند آیفون و آیپد را جایگزین می‌کند. همچنین، اپل علت حذف آی‌پاد تاچ را وجود قابلیت و ویژگی‌های آن در دیگر محصولاتش اعلام کرد.

مدیر بازاریابی جهانی اپل و آی‌پاد تاچ

مدیر بازاریابی جهانی اپل (گرگ جوسویاک) بیان کرده است که “روح آی پاد” در سایر محصولات اپل زنده است. این مدیر بیان کرد که به وسیله‌ی آی‌پاد تاچ، موسیقی بین صدها میلیون کاربر به اشتراک گذاشته شد؛ که بیش از صنعت موسیقی تاثیدگذار بوده است. همچنین، این دستگاه چگونگی پیدا کردن، گوش دادن و به اشتراک گذاری موسیقی را دوباره تعریف کرد. علاوه بر این، اپل این تجربه‌ی فوق‌العاده موسیقی را در دیگر محصولات اپل ادغام کرده است. به همین دلیل، روح آی‌پاد تاچ در دیگر محصولات زنده است. از جمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آیفون (iPhone)
  • اپل‌واچ (Apple Watch)
  • هوم‌پاد (HomePod mini)
  • آیپد (iPad)
  • مک (Mac)
  • اپل تی‌وی (Apple TV)

اپل موزیک (Apple Music) ارائه شده در این محصولات از کیفیت صدای بالا همراه با یک صدای فراگیر و همه جانبه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دو ویژگی در اپل موزیک، برای شما یک تجربه لذت‌بخش برای گوش دادن به موسیقی را فراهم می‌کند.

توقف تولید آی‌پاد تاچ اپل

تاریخچه و ویژگی‌های آی‌پاد تاچ

اپل اولین مدل از آی‌پاد را ۲۱ سال پیش در اکتبر سال ۲۰۰۱ معرفی کرد. در آن تاریخ آی‌پاد یک دستگاه انقلابی در زمینه‌ی موسیقی بود که طرفداران اپل به راحتی می‌توانستند هزاران آهنگ را به راحتی گوش بدهند. از جمله نسخه و مدل‌های این دستگاه می‌توان به آی‌پاد شافل (iPod nano)، آی‌پاد نانو (iPod nano) و آی‌پاد تاچ (iPod touch‌) اشاره کرد که به مرور زمان همه آنها به تدریج کنار گذاشته شده و تولیدشان متوقف شده است.

آی‌پاد تاچ در رنگ‌های صورتی، قرمز، خاکستری، نقره ای، طلایی و آبی با ویژگی‌های زیر عرضه شد:

ممکن است دوست داشته باشید
  • صفحه‌نمایش ۴ اینچی با حاشیه‌های ضخیم
  • دکمه استاندارد Home بدون مکانیسم باز کردن قفل بیومتریک
  • تراشه A10 Fusion

 

خرید محصولات اپل:

 

شما می‌توانید برای خرید محصولات اپل از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

درخواست تعمیرات تخصصی محصولات اپل

خرید محصولات اپل با گارانتی آروند به صورت مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط