اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ایرپادز پرو ۲ و تشخیص ضربان قلب

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

طبق شایعات و اخبار، محصول جدید اپل، ایرپادز پرو ۲ از نظر طراحی بسیار شبیه به ایرپادز پرو و ایرپادز ۳ هست. اما، از نظر قابلیت‌ و ویژگی‌ها جدیدتر و بهبودیافته‌تر است. از جمله‌ ارتقاهای AirPods Pro 2 می‌توان به تراشه‌ی H1 به روزشده، برنامه‌ی Find My، سنسور تشخیص ضربان قلب (Heart Rate detection)، سنسور تشخیص دما، بهبود کیفیت صدا، پورت USB و قابلیت‌ سمعک برای کم شنوایان اشاره کرد.

تراشه‌ی ارتقاءیافته‌ی H1 ایرپادز پرو ۲

تراشه‌ی H1 به روزشده‌ی ایرپادز پرو ۲ از سیستم SiP ارتقاء یافته و قابلیت حذف نویز پشتیبانی می‌کند. همچنین، این تراشه از نظر عمکلرد و مصرف انرژی بهبود یافته است.

برنامه‌ی Find My

نسل جدید ایرپادز پرو از برنامه‌ی Find My پشتیبانی می‌کند که برای شما امکان تشخیص موقعیت مکانی آنها را فراهم می‌کند. همچنین، بر روی کیس بلندگوهایی قرار دارد که زمان گم شدن صدا از آنها پخش می‌شود.

سنسور تشخیص ضربان قلب (Heart Rate detection)

ایرپادز پرو ۲ دارای ویژگی جدید نسبت به نسل قبل خود هست. این ویژگی که مربوط به سنسورهای سلامت هست، ضربان قلب را از داخل گوش تشخیص می‌دهد. سنسور ضربان قلب به احتمال بتواند دمای بدن را نیز تشخیص بدهد. البته، تضمینی برای وجود این ویژگی وجود ندارد.

بهبود کیفیت صدا در ایرپادز پرو ۲

نسل جدید ایرپادز پرو از ویژگی‌های صوتی که در ایرپادز ۳ هم وجود دارد، بهره می‌برد. ویژگی acoustics باعث بهبود کیفیت صدا با تنظیم صدای خودکار، قابلیت Spatial Audio و اشتراک‌گذاری صدا  ایجاد کرده است. ویژگی Spatial Audio به شما امکان می‌دهد تا شما بتوانید موزیک را به صورت سه بعدی از طریق ایرپادز پرو ۲ گوش دهید.

ممکن است دوست داشته باشید

پورت USB

اپل برای محصول جدید خود به جای استفاده از پورت لایتینگ، از پورت پورت USB استفاده خواهد کرد.

قابلیت‌ سمعک برای کم شنوایان در ایرپادز پرو ۲

از ویژگی جدید ایرپادز پرو ۲ مربوط به افراد کم شنوا هست که به مانند سمعک عمل می‌کند. در این ایرپادز جدید برای بهبود و پخش صدا، صدا را از طریق جعبه و کیس شارژ دریافت می‌کند و آن را به هدفون منتقل می‌کند. این قابلیت جهت بهتر شنیدن صدا در محیط برای افراد کم شنوا ایجاد شده است.

نظر شما در مورد ایرپادز پرو ۲ و تشخیص ضربان قلب چیست؟ آیا از قابلیت جدید تشخیص ضربان قلب و سمعک پشتیبانی می‌کند؟

خرید هدفون و هندزفری:

 

شما می‌توانید برای خرید ایرپادز از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

خرید ایرپادز با گارانتی آروند به صورت مستقیم

درخواست تعمیرات تخصصی ایرپادز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط