اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » پخش زنده‌ی رویداد سپتامبر اپل ۲۰۲۲

پخش زنده‌ی رویداد سپتامبر اپل ۲۰۲۲

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

اگر شما هم جزو کسانی هستید که رخداد سپتامبر کمپانی اپل برایتان حائز اهمیت است، پس در نظر داشته باشید طی هفته‌های آینده شرکت اپل محصولات جدید خود را رونمایی می‌کند. در این رویداد اپل قصد دارد محصولات خود را ارائه دهد که یکی از آن‌ها آیفون سری ۱۴،  اپل‌واچ مدل ۸ و ایرپاد پرو ۲ است. به‌علاوه، آمادگی اپل برای محصولات متنوع دیگرش بر کسی پوشیده نیست. لازم به ذکر است، شما می‌توانید پخش زنده‌ی رویداد سپتامبر اپل ۲۰۲۲ را از طریق لایو اینستاگرام آروند دنبال کنید. 

زمان برگزاری رویداد سپتامبر اپل

رویداد معروف این کمپانی در سه‌شنبه ۷ سپتامبر برگزار می‌شود که به گفته‌ی یکی از پژوهشگرها، اپل خواستار نشان‌دادن یک Q3 پرسرعت و توانمند است. به‌طوری‌که با این طراحی هوشمندانه می‌تواند از مشکلات مربوط به تولید محصولات خود پیشگیری لازم را انجام دهد. هرچند تا زمان برگزاری این رویداد تاریخی هیچ‌چیزی مشخص نیست. به همین دلیل ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) زمان بسیار مناسبی برای نشان‌دادن آیفون ۱۴ و اپل‌واچ مدل ۸ و محصولات دیگر است. برای اطلاع بیشتر در مورد رویداد سپتامبر، برروی خبر از رویداد سپتامبر اپل چه خبر؟ کلیک کنید.

آیفون ۱۴  در ۷ سپتامبر

آیفون ۱۴ شرکت اپل از محصولات اصلی این رویداد هست‌ که در این رویداد با چهار مدل‌ جدید آن آشنا می‌شوید. البته، به احتمال زیاد مانور  و تبلیغات بیشتر اپل برروی آیفون ۱۴ پلاس/مکس خواهد بود. لازم به ذکر است، اگرچه مدل‌‌های استاندارد این سری از آیفون بسیار شبیه به نسل قبلش یعنی آیفون ۱۳ است، اما مدل پرو آن متفارت هست و یک مدل جدیدتر به جای آیفون مینی هم طراحی شده است. برای آیفون ۱۴ پرو باید منتظر یک طراحی جدید، پردازنده‌ی بهتر و بهبودهای عظیم در قسمت دوربین باشیم. این تغییرات، احتمالاً یکی از بزرگترین عرضه‌های اپل در سال‌های اخیر خواهد بود.

آیفون ۱۴ و رویداد سپتامبر اپلشایعات مربوط به رویداد سپتامبر اپل

اپل در این رونمایی از محصولاتی صحبت می‌کند که از طراحی و ساختار متفاوتی ساخته شده است. همچنین، این  محصولات واحد پردازنده‌ی قوی‌تری دارند. به‌علاوه، باکیفیت دوربین آن می‌توانید دنیا را از بُعد متفاوت‌تری تماشا کنید و لحظات زیبای خود را ثبت نمایید. پس، همان‌طور که متوجه شدید، در این رویداد شما شاهد پیشرفت عظیم شرکت اپل در زمینه طراحی و ساخت محصولات آن هستید.

آیفون ۱۴ و رویداد سپتامبر اپل

بعضی از افراد رازهایی را درمورد سری جدید آیفون ۱۴ برملا کرده‌اند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ممکن است دوست داشته باشید
  • برعکس مدل استاندارد آیفون ۱۴، احتمالاً قیمت مدل پروی آن تا ۱۰۰ دلار افزایش خواهد داشت.
  • وجود قاب‌های سیلیکونی یکسانی که برای خط آیفون ۱۴ به اشتراک گذاشته است که احتمالاً اپل در رویداد سپتامبر خود در کنار گوشی‌های جدید معرفی خواهد کرد.
  • رنگ‌هایی از آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو که امکان دارد در ۷ سپتامبر رونمایی شود. رنگ‌های در نظر گرفته شده برای آیفون ۱۴، سبز، بنفش، آبی، سیاه، سفید و قرمز است که به احتمال رنگ صورتی جایگزین بنفش می‌شود. برای آیفون ۱۴ پرو هم رنگ‌های سبز، بنفش، نقره ای، طلایی و گرافیت در نظر گرفته شده است. البته، به احتمال زیاد رنگ بنفش جای سیرا بلو (Sierra Blue) را می‌گیرد.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید خبر آیفون ۱۴ و ۴ ویژگی‌ مورد انتظار را مطالعه نمایید.

اپل‌واچ‌های جدید

به گفته‌ی مارک گورمن کمپانی اپل در سال ۲۰۲۲، سه مدل اپل واچ سری ۸، پرو و SE را به بازار عرضه می‌کند. اپل واچ سری ۸، از سنسور حرارت برای اندازه‌گیری دمای بدن، و باتری‌های بادوام بهره می‌برد. همچنین، اپل واچ سری SE احتمالاً شاهد نسل دوم خواهد بود. این در حالی است که اپل در حال آماده‌سازی یک نسخه‌ی مقاوم “Pro” از ساعت فعلی با طراحی متفاوت و مناسب برای ورزش‌های شدید است. همان طور هم که اشاره کردیم بدنه‌ی این نسخه از ساعت هوشمند، بسیار مقاوم ساخته شده است.

اپل‌واچ‌های جدید و رویداد سپتامبر اپل نسل دوم ایرپاد پرو و رویداد سپتامبر اپل

آخرین محصول جدیدی که در سپتامبر رونمایی می‌شود ایرپاد پرو ۲ (Air pods pro 2) است که از سیستم صوتی قوی و بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. از طرفی سیستم نرم‌افزار آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که فرکانس صدایی بسیار خوبی دارد که می‌توانید از موزیک موردعلاقه‌تان لذت ببرید. ولی، طراحی آن مانند نسخه‌های قبلی است.

نسل دوم ایرپاد پرو و رویداد سپتامبر اپلهدست واقعیت ترکیبی اپل

شایعات در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل (Apple Mixed Reality Headset) از سال گذشته افزایش یافته است. به همین دلیل، انتظار می‌رود تا اواخر امسال از این محصول رونمایی، و از ۲۰۲۳ هم فروش آن آغاز شود. رویداد سپتامبر اپل می‌تواند زمان مناسبی برای اپل باشد تا این محصول را به مردم معرفی کند.

محصولات نرم‌افزاری اپل

در مورد سیستم‌عامل و محصولات نرم‌افزاری اپل هنوز شایعات متفاوتی وجود دارد. پس، باید منتظر شد و دید که آیا اپل در رویداد سپتامبر به معرفی iOS 16, iPadOS 16, macOS 13 Ventura, watchOS 9, and tvOS 16 می‌پردازد یا خیر.

سخن آخر

اپل از معروف‌ترین و موفق‌ترین کمپانی در سال ۲۰۲۲ است. به همین جهت محصولاتی جدید در رویداد ۷ سپتامبر رونمایی می‌کند. دوستداران و علاقمندان به این کمپانی می‌توانند پخش زنده‌ی رویداد سپتامبر اپل ۲۰۲۲ را از طریق اینستاگرام آروند که همراه با توضیحات و زیرنویس هست را دنبال کنند و شاهد جدیدترین و بهترین محصولات این کمپانی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط