اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عرضه‌ی هوم پاد جدید اپل

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

به گفته‌ی تحلیلگر اپل (Ming-Chi Kuo)، اپل در حال کار بر روی نسخه‌ی به روز شده‌ی HomePod است. هوم پاد جدید اپل در سه ماهه‌ی آخر سال ۲۰۲۲  و یا در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۳ عرضه‌ی خواهد شد. در واقع، عرضه‌ی هوم پاد جدید اپل بین مهر تا اسفند امسال خواهد بود.

طراحی هوم پاد جدید اپل

اپل بر روی طراحی و نوآوری هوم پاد جدید وقت صرف نکرده است و به احتمال زیاد طراحی سخت افزاری آن جدید نخواهد بود. همچنین، در مورد اندازه دستگاه، بلندگوی بزرگ‌تر و یا به مانند HomePod mini باشد، اطلاعاتی در دسترس نیست.

مین چی کو گفته است:

اپل یک ورژن جدید از هوم پاد را در مدل ۴Q22-1Q23 عرضه‌خواهد کرد که از طراحی سخت‌افزاری جدید همراه با نوآوری برخودار نیست. اگرچه بلندگوهای هوشمند یکی از عناصر مورد نیاز هر خانه‌ای هست، اما اپل هنوز در حال کشف و جستوجو برای موفقیت در این بازار است.

 

ممکن است دوست داشته باشید

نظر مارک گورمن در مورد هوم پاد ۲۰۲۳-۲۰۲۲

مارک گورمن (Mark Gurman) هم در این مورد گفته که اپل در حال بررسی و طراحی نسخه‌ای جدید از هوم پاد است که اندازه‌ی آن بین هوم پاد اصلی وهوم پاد مینی خواهد بود. با توجه به این گفته، این هوم پاد جدید ممکن است همان هوم پاد مورد نظر مارک گورمن باشد. در نتیجه، به احتمال زیاد هوم پاد جدید جایگزین هوم پادی که تولید آن متوقف شده است، می‌شود. این هوم پاد نسبت به هوم پاد در حال حاضر، ارزان تر و از هوم پاد مینی، گران‌تر خواهد بود.

همچنین، مارک گورمن معتقد است که اپل در حال کار بر روی اسپیکرهایی هست که از نمایشگر و دوربین پشتیبانی می‌کند. هدف اصلی اپل جهت طراحی این اسپیکرها، رقابت با محصولاتی همچون Google Nest Hub و Amazon Echo Show هست، اگرچه انتظار نمی‌رود که به این زودی این دستگاه عرضه شود.

همچنین، اپل در حال بررسی و کار بروی یک آیپد و اپل تی وی است. آیپدی که به وسیله‌ی (robotic arm ) به هوم پاد متصل شود تا دوربین بتواند کاربر را در اتاق دنبال کند. همچنین، اپل تی وی (Apple TV) که با هوم‌پاد ترکیب می‌شود.

 

نظر شما در مورد این هوم پاد چیست؟

 

خرید هوم پاد:

 

شما می‌توانید برای خرید هوم پاد  از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

درخواست تعمیرات تخصصی اپل

خرید هوم پاد با گارانتی آروند به صورت مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط