اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اپل واچ جدید و ویژگی‌هایش

فتانه چاوشی
فتانه چاوشی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

خط تولید اپل واچ در پاییز امسال با اضافه شدن اپل واچ پرو جدید گسترش زیادی پیدا خواهد کرد. گفته می‌شود که اپل واچ پرو جدید دارای طراحی جدید، عمر باتری و دوام بیشتر است.

طراحی اپل واچ پرو

طبق گزارش مارک گورمن، اپل واچ پرو با طراحی جدید خود را از نظر طراحی از اپل واچ سری ۸ متمایز خواهد کرد. اپل واچ پرو لبه‌های صافی را که زمانی برای اپل واچ سری ۷ شایعه شده بود نخواهد داشت، اما ظاهراً تغییراتی در طراحی آن وجود دارد. به گزارش بلومبرگ اپل واچ پرو تکاملی از شکل مستطیلی فعلی خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این گفته از نظر طراحی به چه معناست، به جز این واقعیت که اپل واچ پرو یک ساعت هوشمند گرد نخواهد بود! یکی از تغییرات کلیدی اپل واچ پرو موادی است که از آن ساخته شده است. در حال حاضر، اپل واچ از آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم در ساختار خود استفاده می‌کند.. ظاهراً اپل واچ پرو به عنوان بخشی از تلاش‌های اپل برای استحکام هرچه بیشتر اپل واچ، دارای «فرمولاسیون بادوام‌تر از تیتانیوم» خواهد بود.

تغییر در اندازه

اپل واچ پرو بزرگتر از مدل‌های فعلی اپل واچ خواهد بود. هم‌ اکنون اپل واچ سری ۷ در اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی متری موجود است. این اندازه‌ها به اندازه بدنه فیزیکی اپل واچ اشاره دارد، نه اندازه صفحه نمایش. طبق گفته بلومبرگ، قاب اپل واچ پرو بزرگتر از ۴۵ میلی‌متر خواهد بود و حتی می‌تواند به اندازه‌ای بزرگ باشد که فقط برای برخی از مشتریان جذاب است!

 

صفحه نمایش اپل واچ پرو

این سری از اپل واچ علاوه بر قاب بزرگتر، نمایشگر بزرگتری نیز خواهد داشت. براساس گزارش بلومبرگ صفحه نمایش آن حدود ۷ درصد بزرگتر از اپل واچ سری ۷ فعلی خواهد بود و رزولوشن آن حدود ۴۱۰ پیکسل در ۵۰۲ پیکسل است. برای زمینه، نسخه ۴۵ میلی‌متری اپل واچ سری ۷ دارای وضوح ۳۹۶ در ۴۸۴ پیکسل است.

ممکن است دوست داشته باشید

عمر باتری اپل واچ پرو

در کنار طراحی بزرگتر، ظاهراً اپل واچ پرو دارای عمر باتری بهبود یافته‌تر نیز است. عمر باتری طولانی‌تر یک عامل کلیدی برای خریدارانی است که ورزش‌های شدید انجام می‌دهند و ظاهراً این چیزی است که اپل از آن آگاه است. با این حال ما آمار دقیقی در مورد اینکه باتری اپل واچ پرو چقدر بزرگتر خواهد بود نداریم. مارک گورمن به سادگی گفته است که این دستگاه دارای عمر باتری بهبود یافته خواهد بود. در واقع، گورمن حدس می‌زد که اپل واچ پرو توانایی این را دارد که با یک بار شارژ چندین روز از طریق حالت جدید مصرف کمتر دوام بیاورد.

اپل واچ جدید و ویژگی‌هایش

حالت مصرف کمتر

چند ماه است که یک حالت کم مصرف جدید برای اپل واچ شایعه شده است. زمانی که watchOS 9 در ماه ژوئن در WWDC معرفی شد، این ویژگی ظاهر نشد. اکنون، گزارش‌ها حاکی از آن است که حالت جدید کم مصرف می‌تواند منحصر به مدل‌های اپل واچی باشد که پاییز امسال عرضه می‌شوند. براساس گزارشات حالت کم مصرف جدید در اپل واچ به کاربران این امکان را می‌دهد تا به استفاده از برنامه‌ها و ویژگی‌های اپل واچ بدون تخلیه بیش از حد انرژی ادامه دهند. اپل می‌تواند با توقف فعالیت‌های پس‌زمینه، کاهش روشنایی صفحه و محدود کردن سایر ویژگی‌ها مانند حالت کم مصرف در آیفون و مک، مصرف انرژی را کاهش دهد.

سنسورها و تراشه‌ها

مانند اپل واچ سری ۸، انتظار می‌رود این اپل واچ پرو جدید از اندازه‌گیری دمای بدن پشتیبانی کند. توجه کنید که اپل واچ نمی‌تواند دمای بدن شما را به طور دقیق اندازه‌گیری کند، اما زمانی که تشخیص دهد دمای بدن شما بالا رفته است، هشداری برای شما ارسال می کند. سپس، می توانید دمای خود را با استفاده از یک دماسنج سنتی اندازه‌گیری کنید. (برای اطلاعات بیشتر به بخش اپل واچ سری ۸ و تشخیص تب مراجعه نمایید.) اپل واچ پرو همچنین می‌تواند ویژگی‌های انحصاری برای ردیابی تناسب اندام و سلامتی را ارائه دهد. اپل واچ پرو از یک پردازنده “جدید” S8 قدرت می گیرد.

سخن پایانی

در نهایت این نوع جدید اپل واچ ممکن است به چندین چیز مختلف برسد. تمرکز روی این است که این ساعت اپل قوی‌تر، بادوام‌تر و برای ورزش های شدید بهینه شود. اگر اپل بخواهد به این ایده متمایل شود، این نسخه از اپل واچ را می‌توان چیزی شبیه به «Apple Watch Extreme» نامید. این مدل اپل واچ علاوه بر بهینه‌سازی برای سبک‌های زندگی ورزشی سخت و شدید، با طراحی جدید، نمایشگر بزرگ‌تر و عمر باتری بهبود یافته، فوق‌العاده ممتاز خواهد بود. برای خرید ساعت هوشمند اپل به سایت آروندشاپ مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط