اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » اپل واچ سری ۸ و تشخیص تب

اپل واچ سری ۸ و تشخیص تب

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

با توجه به اخبار، اپل واچ سری جدید (Apple Watch Series 8) در اواخر سال میلادی امسال معرفی خواهد شد. این اپل واچ از ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز بهره می‌برد. سنسور دمای بدن، یکی از این قابلیت و ویژگی‌های جدید آن هست. این ویژگی و قابلیت اپل واچ سری ۸ برای برنامه‌ی ردیابی فعالیت‌ها و سلامت (health-tracking) آن طراحی شده است.

نظر مارک گورمن در مورد Apple Watch Series 8

باتوجه به گفته‌ی Mark Gurman گزارشگر بلومرگ، برای اپل واچ سری جدید، سنسور جدید تشخیص تب طراحی شده است. این سنسور تب سنج، دمای بالاتر از نرمال بدن را به کاربر اعلام می‌کند. گورمن در حالی که به وجود این سنسور جدید در نسل جدید اپل واچ تاکید داشت، اعلام کرد که ورژن rugged اپل واچ سری ۸ و Apple Watch SE 2 برای ورزش‌های سنگین و حرفه‌ای خواهد بود. سنسور تشخیص تب در هر دو مدل استاندارد و rugged model اپل واچ سری ۸، برای ورزشکاران طراحی شده است. اما، در مدل اپل واچ SE 2، احتمال وجود عملکرد سنسور تب سنج پایین است. لازم به ذکر است که قابلیت جدید اپل واچ سری ۸ برخلاف تب سنج‌های معمولی، مقدار دما و تب شما را اعلام نمی‌کند. در واقع، این سنسور فقط در صورت بالا بودن دمای بدن، به شما اخطار می‌دهد.

دیگر ویژگی‌های Apple Watch Series 8

همان‌طور که توضیح دادیم، ویژگی جدید اپل واچ سری ۸، یعنی سنسور تب سنج، مقدار تب شما را اندازه‌گیری نمی‌کند و فقط به شما اعلان و نوتیفیکیشن می‌دهد. همچنین، فراموش نکنید که اکثر ویژگی‌های جدید اپل واچ سری ۸ نیاز به تایید FDA هست. سنسور تب سنج به مانند قابلیت سنسور اکسیژن خون، شما را از وضعیت بدنتان آگاه می‌کند، اما این قابلیت‌ها به شما اطلاعات و توصیه‌های پزشکی نخواهند داد. لازم به ذکر است که تنها برنامه و سنسور مورد تایید سازمان FDA و آژانس‌های جهانی، برنامه‌ی ثبت ضربان قلب (ECG) هست.

در مورد دیگر تغییرات اپل واچ سری ۸ هم مانند سخت‌افزاری می‌توان اینگونه گفت که جزئی خواهد بود. اپل واچ سری ۸ هم به احتمال به مانند اپل واچ سری ۶، از تراشه‌ی S6 بهره خواهد برد. در واقع، اولین سری واچی خواهد بود که برای سومین سال متوالی با چیپست مشابه طراحی می‌شود. از نظر نمایشگر هم به احتمال زیاد پیشرفته‌تر و به روز‌تر خواهد بود.

نظر شما در مورد اپل واچ سری ۸ و تشخیص تب چیست؟ به نظر شما سنسور تب برای اپل واچ سری ۸ طراحی خواهد شد؟

ممکن است دوست داشته باشید

خرید اپل واچ :

 

شما می‌توانید برای خرید ساعت هوشمند اپل از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

خرید اپل واچ با گارانتی آروند به صورت مستقیم

درخواست تعمیرات تخصصی اپل واچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط