اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اپل واچ سری ۸ و طراحی مربعی

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

تا به امروز شایعات فراوانی از تغییر نوع طراحی و ظاهر اپل واچ “پرو” وجود داشت که تایید شده است. اما، شایعه‌ی طراحی گوشه‌ی صاف (نمایشگر مربعی شکل) آن رد شده است. پس، اپل واچ سری ۸ و طراحی مربعی با توجه به گفته‌ی مارک گورمن تایید نشده است. اما‌، سری جدید (اپل واچ سری ۸) چه مشخصاتی دارد؟

طراحی Apple Watch Series 8

اپل واچ سری ۸‌، اولین اپل واچ با طراحی مجدد در سال‌های اخیر هست. جنس بدنه‌ی این اپل واچ از جنس تیتانیوم خواهد بود. اندازه‌ی این ساعت هوشمند همچنین کمی بزرگ‌تر طراحی شده است. باتوجه به بزرگ‌تر شدن اندازه‌ی آن، انتظار می‌رود که صفحه نمایشگر آن هم ۷ درصد بزرگ‌تر از مدل‌های فعلی باشد.

برای خرید اپل واچ و ساعت‌های هوشمند اپل همراه با گارانتی آروند به سایت آروندشاپ مراجعه کنید.

شایعات Apple Watch Series 8

گورمن بار دیگر شایعه‌ی طراحی مجدد سری جدید اپل واچ را تایید کرد. طبق این شایعات، این اپل واچ رده بالا و گران قیمت، اولین ساعت هوشمند اپل است که از طراحی جدید از زمان عرضه‌ی اپل واچ سری ۴ در سال ۲۰۱۸ برخوردار شده است. اما، ظاهر آن دایره‌ای و یا مربعی و گوشه‌دار نخواهد بود. در عوض، گورمن طرح جدید را به عنوان “تکامل و تحولی از شکل مستطیلی فعلی” توصیف کرد.

جنس بدنه و عمر باتری Apple Watch Series 8

مارک گورمن افزود که برای استحکام و دوام بیشتر بدنه‌ی سری جدید اپل واچ، جنس آن از تیتانیوم مقاومت‌تر خواهد بود. همچنین، انتظار می‌رود این دستگاه دارای عمر باتری طولانی‌تری باشد. باتری این اپل واچ به گونه‌ای است که شما می‌توانید با یک بار شارژ از طریق حالت جدید کم مصرف انرژی، چندین روز دوام از آن استفاده کنید.

ممکن است دوست داشته باشید

دیگر ویژگی‌های Apple Watch Series 8

تنها ویژگی جدید که انتظار می‌رود اپل واچ سری ۸ داشته باشد، مربوط به اپلیکیشن Health آن است. انتظار می‌رود اپل واچ سری ۸ از یک سنسور و حسگر دمای بدن، اندازه‌گیری فشار و قندخون بهره ببرد. اگرچه انتظار نمی‌رود دو سنسور اندازه‌گیری فشار و قندخون به این زودی‌ها ارائه شود.

گورمن در آخر اضافه کرد که “نسخه‌ی جدید اپل واچ (Apple Watch Series 8) در حال شکل‌گیری است. این اپل واچ یکی از محصولات هیجان‌انگیز شرکت اپل در سال جاری خواهد بود.”

خرید اپل واچ:

 

شما می‌توانید برای خرید اپل واچ  از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

خرید اپل واچ با گارانتی آروند به صورت مستقیم

درخواست تعمیرات تخصصی اپل واچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط