اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » از اپل واچ سری ۸ چه خبر؟

از اپل واچ سری ۸ چه خبر؟

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

از اپل واچ سری ۸ چه خبر؟ طبق شایعات موجود سری جدید اپل واچ یعنی Apple Watch Series 8 از ویژگی‌ جدید حالت کم مصرف (Low Power Mode) بهره می‌برد. حالت کم مصرف قرار بود به عنوان ویژگی سیستم عامل watchOS 9 معرفی شود، اما در هنگام رونمایی از قابلیت‌های watchOS 9 هیچ اشاره‌ای به این ویژگی نشد. به همین دلیل طبق گزارش‌های مارک گورمن (روزنامه نگار بلومبرگ)، اپل در اواخر سال میلادی امسال اپل واچ سری ۸ را با قابلیت Low Power Mode معرفی خواهد کرد.

قابلیت جدید اپل واچ سری ۸

در حال حاضر اپل واچ‌ها از قابلیت حالت ذخیره‌ی انرژی (Power Reserve Mode) پشتیبانی می‌کنند. حالت ذخیره‌ی انرژی اپل واچ‌ها باعث می‌شود که تمام قابلیت‌های اپل واچ‌ها به جز عمر باتری برای ذخیره‌ی انرژی باتری (battery life) خاموش می‌شود. لازم به ذکر است که برای استفاده‌ی مجدد از قابلیت‌ها و اپلیکشن‌های اپل واچ نیاز هست که ساعت هوشمند شما راه‌اندازی مجدد(reboot) شود. اما قابلیت جدید اپل واچ سری ۸ (حالت کم مصرف)، به کاربران اجازه می‌دهد تا از ویژگی‌ها و برنامه‌ها (App) با مصرف انرژی کم استفاده کنند. حالت کم مصرف اپل واچ سری ۸ به احتمال زیاد مانند ویژگی‌ iOS و macOS کار کنند. به این صورت که فعالیت پس‌زمینه را متوقف می‌کند، همچنین عملکرد دستگاه را جهت حفظ شارژ و عمرباتری کاهش می‌دهد.

از اپل واچ سری ۸ چه انتظاری داریم؟

با توجه به اخبار و شایعات اپل واچ سری ۸ نسبت به اپل واچ سری ۷ تغییرات کمی خواهد داشت. اپل واچ سری ۸ علاوه برداشتن مشخصات داخلی مشابه با اپل واچ سری ۷، براساس اپل واچ سری ۶ از صفحه نمایش بزرگ‌تر برخوردار خواهد بود. همچنین، از همان طراحی در دو نسخه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری عرضه‌خواهد شد. با این حال اپل امکان عرضه‌ی یک نسخه‌ی جدید (rugged edition) برای ورزش‌های سنگین و حرفه‌ای‌تر را دارد. لازم به ذکر است، اخبار حاکی از آن آست که اپل قصد دارد اپل واچ سری SE به مانند سری ۶ از حاشیه‌ی بزرگ‌‌تر اما با همان پردازنده‌ی سری ۸ ارائه خواهد شد.

قابلیت watchOS 9

سیستم عامل watchOS 9 به‌روزرسانی‌های تدریجی را برای اپل واچ به ارمغان می‌آورد. این به‌روزرسانی‌ها شامل واچ فیس‌های جدید چندگانه (multiple new watch faces)، برنامه‌ی تمرین پیشرفته با داده و اطلاعات بیشتر، برنامه‌ی جدید برای یادآوری داروها، بهبود برنامه‌ی تنظیم خواب (sleep monitoring) و تکمیل برنامه‌ی پادکست‌ها هست.

کاربران اپل واچ سری ۴ به بعد از  پاییز میلادی امسال به سیستم عامل OS 9 جهت آپدیت دسترسی خواهند داشت. البته، نسخه‌ی بتای این سیستم عامل به صورت عمومی از ماه جولای ارائه می‌شود.

ممکن است دوست داشته باشید

از اپل واچ سری ۸ چه خبر؟ نظر شما در مورد سری جدید اپل واچ و سیستم عامل چیست؟

 

خرید اپل واچ:

 

شما می‌توانید برای خرید اپل واچ از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

درخواست تعمیرات تخصصی اپل واچ

خرید اپل واچ با گارانتی آروند به صورت مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط