اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » تاریخ رویداد سپتامبر ۲۰۲۲ اپل مشخص شد

تاریخ رویداد سپتامبر ۲۰۲۲ اپل مشخص شد

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

یکی از رویدادهای در پیش اپل، مربوط به رویداد هر ساله‌ی ماه سپتامبر آن است. در این مدت شایعات فراوانی در مورد تاریخ برگزاری این رویداد وجود داشت. اما، در نهایت زمان تاریخ رویداد سپتامبر ۲۰۲۲ اپل مشخص شد. با توجه به گزارشات جدید بلومبرگ، انتظار می‌رود که این رویداد در روز چهارشنبه، ۷ سپتامبر و به صورت آنلاین برگزار شود. در رویداد سپتامبر اپل، اپل از محصولات جدید خود، یعنی آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸ رونمایی می‌کند. با توجه به برنامه‌ریزی‌های اپل، آیفون ۱۴ را از تاریخ ۹ سپتامبر پیش فروش خواهد کرد. لازم به ذکر است که از تاریخ ۱۶ سپتامبر هم به صورت رسمی برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

رویداد سپتامبر اپل و رونمایی محصولات

همان‌طور که گفتیم در این رویداد اپل، دو محصول آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸ معرفی خواهد شد. اگرچه، در این رویداد از محصولات و سیستم عامل‌های ارتقا و بهبودیافته‌ی دیگر هم رونمایی خواهد شد. اما، تمرکز بیشتر برروی معرفی این دو محصول است.

معرفی اجمالی آیفون ۱۴

همان‌طور که در خبر “آیفون ۱۴ و ۴ ویژگی‌ مورد انتظار” هم اعلام کردیم، انتظار می‌رود که سری آیفون ۱۴، در چهار مدل زیر ارائه شود:

  • آیفون ۱۴ (iPhone 14)
  • آیفون ۱۴ مکس (iPhone 14 Max)
  • آیفون ۱۴ پرو (iPhone 14 Pro)
  • آیفون ۱۴ پرو مکس (iPhone 14 Pro Max)

 

نکته‌ی قابل توجه این است که در سری جدید آیفون، شاهد مدل مینی آن نخواهیم بود. در عوض، اپل در حال برنامه‌ریزی دو مدل با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی، و دو مدل با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است. از دیگر ویژگی‌های ارتقا یافته‌ و بارز این سری نسبت به سری قبلش هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ممکن است دوست داشته باشید
  • طراحی جدید ناچ
  • طراحی قرص (pill design) در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس
  • ارتقاهای عمده در سیستم دوربین

 

 اپل واچ سری ۸ و رویداد سپتامبر اپل

همان‌طور که در ابتدای خبر توضیح دادیم، اپل علاوه بر آیفون سری ۱۴، از ساعت هوشمند جدید (اپل واچ سری ۸) خود، در ماه سپتامبر هم رونمایی خواهد کرد. این ساعت هوشمند، از طراحی جدیدتر بهره می‌برد. همچنین، انتظار می‌رود که ویژگی‌هایی برای سلامت زنان و سنسور دمای بدن داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد اپل واچ سری ۸، برروی خبر “از رویداد سپتامبر اپل چه خبر؟” کلیک کنید.

جمع‌بندی

تاریخ رویداد سپتامبر ۲۰۲۲ اپل مشخص شد، اما باید منتظر شد و دید که در این رویداد اپل به غیر از معرفی آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸، از چه محصولاتی رونمایی خواهد شد؟ نظر شما چیست؟

برای خرید آیفون با گارانتی ۱۸ ماهه، به سایت آروندشاپ مراجعه کنید. آروند، ضمانت رسمی محصولات اپل، دو نوع گارانتی ۱۸ ماهه سبز و طلایی را برروی محصولاتش ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط