اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

Beats Fit Pro در رنگ‌های جدید

فتانه چاوشی
فتانه چاوشی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

رنگ‌های جدید Beats Fit Pro به زودی منتشر خواهند شد! گمانه‌ زنی‌ها بر این اساس است که Beats Fit Pro، رقیب واقعی ایرپادز پرو، در رنگ‌های بیشتری ارائه خواهد شد. گزارشات منتشر شده از ۹to5Mac این مدل از هدفون‌های بی‌سیم را به رنگ صورتی روشن نشان می‌دهد. با این حال این مورد تاکنون توسط شرکت اپل یا Beats اعلام نشده است!

سایت ۹to5Mac

پیش از این نیز، سایت ۹to5Mac به لطف داده‌های iOS، قادر به یافتن محصولات جدید Beats قبل از انتشار آنها بود. برای مثال Beats Studio Buds توسط Filipe Espósito به دلیل فایل‌های داخلی iOS 14.6 پیدا شد. بنابراین اکنون می‌توانیم تأیید کنیم که اپل در حال کار بر روی رنگ جدید صورتی روشن Beats Fit Pro است. به گفته کاربر توییتر Aaron که قبلا نیز رنگ‌های جدیدی برای هدفون‌های بی‌سیم پیدا کرده، نام این رنگ جدید Mica خواهد بود. علاوه بر این، اپل در حال برنامه‌ریزی برای عرضه رنگ‌های جدید در Ocher و Umber نیز است.

Beats Fit Pro در رنگ‌های جدیدطراحی Beats Fit Pro

هدفون بی‌سیم Beats Fit Pro در ماه نوامبر در ایالات متحده و کشورهای منتخب منتشر شد. به نظر می‌رسد که این مدل شبیه به Beats Studio Buds است، اما با ANC، حالت شفافیت، و طراحی نوک بال جدید که در آن جوانه‌ها نه تنها داخل گوش قرار می‌گیرند، بلکه شامل یک قلاب نیز می‌شوند تا تناسب را بیشتر حفظ کنند.

تراشه Beats Fit Pro

این دستگاه از تراشه H1 اپل استفاده می‌کند و بر روی صحنه‌های صوتی با امضای Beats تمرکز می‌کند (شبیه به Powerbeats Pro). این بدان معنی است که در صدای بم کمی سنگین‌تر از ایرپادز پرو است. ( جهت اطلاع از  تعمیرات تخصصی ایرپادز به سایت آروند مراجعه نمایید.)

میزان استفاده از باتری

Beats Fit Pro با استفاده از حالت حذف نویز فعال یا شفافیت، حداکثر شش ساعت زمان گوش دادن دارد. تنها با فعال بودن Adaptive EQ، این تعداد به هفت ساعت افزایش می یابد. کیس شارژ ۲۱ ساعت به عمر باتری آن اضافه می‌کند. این مدل از هدفون‌های بی‌سیم در مقایسه با ایرپادز پرو ۲۰۱۹ گزینه بسیار خوبی هستند.

ممکن است دوست داشته باشید

سخن آخر

هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی این رنگ‌های جدید را عرضه می‌کند، اما این روزها این شرکت نسخه‌های ویژه‌ای از Beats Studio Buds را معرفی کرده است. آنچه مسلم است علاقه‌مندان به ایرپادز می‌توانند به زودی به رنگ مورد علاقه خود دسترسی پبدا کنند! جهت خرید هدفون و هندزفری به سایت آروند شاپ مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط