اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

عرضه‌ی اپل تی وی ارزان قیمت

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

اپل یکی از برند‌های معروف در زمینه‌ی تولید محصولاتی همچون گوشی، هدفون، لپ‌تاپ و دیگر محصولات است. اما، به دلیل کیفیت بیشتر محصولاتش نسبت به سایر برندها، گرون‌تر هست. اما، در چند روز اخیر شایعاتی در زمینه‌ی عرضه‌ی اپل تی وی ارزان قیمت جدید تا آخر امسال (سال میلادی) توسط اپل وجود دارد. با توجه به گفته‌ی یک تحلیل‌گر معتبر(Ming-Chi Kuo)، Apple TV در نیمه‌ی سال ۲۰۲۲ ارائه می‌شود که از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. همچنین، این محصول با پخش‌کننده‌های رسانه‌ای همچون Google’s Chromecast ،Amazon’s Fire TV و Roku devices رقابت خواهد کرد.

ویژگی‌های اپل تی وی فعلی (Apple TV‌ ۴K)

مدل فعلی اپل تی وی (Apple TV‌ ۴K)، در اوایل سال ۲۰۲۱ با قیمت ۱۷۹ دلار با حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی و با قیمت ۱۹۹ دلار با حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه شد. اگرچه، نسل قبلی اپل تی وی یعنی Apple TV‌ HD با حافظه‌ی ۳۲ گیگابایت با قیمت ۱۴۹ در دسترس است. نسل دوم اپل تی وی ۴K که در آپریل عرضه شد، از ویژگی‌های جدید همچون بازطراحی کنترل از راه دور سیری، تراشه‌ و چیپست A12 Bionic ارتقاء یافته، پورت HDMI 2.1 و Wi-Fi 6 بهره می‌برد. وجود تراشه‌ی قدرتمند در اپل تی وی‌ها، امکان استفاده از آنها را به عنوان کنسول‌های بازی و Arcade را فراهم آورده است. اما، این دستگاه تا به امروز به عنوان کنسول بازی مورد توجه قرار نگرفته است. اپل تی وی‌های فعلی، قیمت و هزینه‌ی بیشتری نسبت به رقبای خود دارد.

ویژگی اپل تی وی جدید

اخبار زیادی در مورد عرضه‌ی تلویزیون ازران قیمت اپل وجود دارد؛ اما اطلاعات کاملی از ویژگی‌های جدید آن در دسترس نیست. این اپل تی وی به صورت یک فلش طراحی می‌شود که امکان سرویس‌دهی بیشتری خواهد داشت. البته، شایعاتی از تولید تلویزیونی هست که ترکیبی از دو دستگاه Apple TV و HomePod خواهد بود و از دوربین FaceTime بهره خواهد برد. پس، از اپل تی وی فعلی گرون‌تر خواهد بود، اما حتما با دستگاه‌های برند دیگر رقابت خواهد داشت.

نظر شما در مورد خبر عرضه‌ی اپل تی وی ارزان قیمت ۲۰۲۲ چیست؟

خرید اپل تی وی:

 

ممکن است دوست داشته باشید

شما می‌توانید برای خرید هدفون و هندزفری از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

درخواست تعمیرات اپل تی وی

خرید اپل تی وی با گارانتی آروند به صورت مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط