اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گلکسی واچ ۵ و مدل پرو آن

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

سامسونگ، گلکسی واچ ۵ و مدل پرو آن را در تابستان  امسال در طی یک رویداد Unpacked به همراه گلکسی بادز پرو ۲، گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ عرضه خواهد کرد. به عبارت دیگر، سری گلکسی واچ ۵ (Galaxy Watch 5) که قرار است در ماه‌های آینده معرفی شود؛ طبق شایعات، به احتمال زیاد در یک نوع جدید پرو هم عرضه خواهد شد. گلکسی واچ جدید پرو نسبت به مدل‌های دیگر حرفه‌ای‌تر خواهد بود که به کابران و طرفداران سامسونگ یک مدل برتر را ارائه می‌دهد.

مدل‌های گلکسی واچ ۵ و اندازه‌های آن

با توجه به شایعات انتظار می‌رود که گلکسی واچ ۵ در مدل کلاسیک و در دو اندازه‌ی ۴۰ میلی متری و ۴۴ میلی متری ارائه شود. سامسونگ در حال توسعه این ساعت‌ هوشمند با نام‌های اختصار «Heart-S» ،«Heart-L» و شماره مدل‌های SM-R90X، SM-R91X هست که اندازه‌های آنها را متمایز می‌کند. مدل اول گلکسی واچ ۵ مربوط به اندازه کوچک‌تر و مدل دوم مربوط به اندازه بزرگ‌تر آن هست. لازم به ذکر است که مدل پرو آن با اسم رمز «Heart-Pro» و شماره مدل SM-R92X هم ارائه خواهد شد، اما اطاعات دقیقی از آن موجود نیست. تنها موردی که از مدل پرو گلکسی واچ طبق گزارشات می‌دانیم این است که در یک اندازه استاندارد عرضه خواهد شد.

باتری گلکسی واچ ۵

گلکسی واچ ۵ نسبت به ساعت هوشمند نسل قبلش یعنی گلکسی واچ ۴ دارای باتری بزرگ‌تر خواهد بود. ظرفیت باتری مدل کوچک‌تر آن نسبت به نسل قبلش ۲۹ میلی‌آمپر بیشتر، یعنی ۲۷۶ میلی‌آمپر خواهد شد. این افزایش ظرفیت باعث افزایش ۱۲ درصدی طول عمرمفید باتری و مقرون به صرفه‌تر شدن گلکسی واچ شده است. البته، این مقدار ظرفیت مربوط به یکی از مدل‌های گلکسی واچ سری ۵ بود و اطلاعی از ظرفیت مابقی مدل‌ها در در دسترس نداریم. اما، به احتمال خیلی زیاد باتری مدل‌های دیگر این سری از گلکسی واچ بزرگ‌تر و با ظرفیت بیشتری نسبت به سری قبل خواهد بود.

 

کلام آخر

اگرچه اطلاعات دقیقی از مدل پرو گلکسی واچ در دسترس نیست ولی به نظر می‌آید یک مدل پرهیجان از گلسی واچ سامسونگ هست. پس باید منتظر رویداد Unpacked  سامسونگ بود تا دید نسل جدید گلکسی واچ به خصوص مدل پرو آن چه قدر با نسل قبل متفاوت خواهد بود. نظر شما در مورد گلکسی واچ ۵ و مدل پرو آن چیست؟ به نظر شما دارای چه ویژگی‌هایی خواهد بود؟

ممکن است دوست داشته باشید

برای خرید گلکسی واچ سری ۴ و ۳ می‌توانید از سایت آروند شاپ دیدن فرمایید.

 

خرید گلکسی واچ :

 

شما می‌توانید تمامی نسخه‌های گلکسی واچ را از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

درخواست تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

خرید گلکسی واچ با گارانتی آروند به صورت مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط