اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ویژگی‌ جدید Live Sports در iOS 15.6

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

اپل به تازگی iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را منتشر کرد. ویژگی‌ جدید Live Sports در iOS 15.6 یکی از قابلیت‌های جدید در سیستم عامل iOS 15.6 هست. از دیگر  ویژگی‌های این سیستم عامل مربوط به رفع باگ و اشکالات حافظه‌ی آن است. این به روزرسانی سیستم‌عامل‌‌ها، ششمین به‌روزرسانی اصلی است که ابتدا در سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شدند. سیستم عامل‌های iOS 15.6 و iPadOS 15.6 حدود دو ماه پس از عرضه‌ی iOS 15.5 و iPadOS 15.5 عرضه شدند.

روش نصب سیستم عامل iOS 15.6

به‌روزرسانی‌های iOS 15.6 و iPadOS 15.6 را می‌توان به صورت رایگان دانلود کرد. این نرم‌افزار در قسمت تنظیمات (Settings app) در همه‌ی دستگاه‌های واجد شرایط در دسترس است. از آنجایی  هم که اپل در حال تکمیل و توسعه‌ی سیستم‌عامل‌های iOS 15 و ‌iPadOS 15 است، iOS 15.6 از ویژگی‌های جدید کمی برخوردار است و باگ‌های کمی هم برطرف شده است. همچنین، برای دسترسی به نرم‌افزار و سیستم‌عامل جدید مسیر زیر را بروید:

 Settings > General > Software Update

ویژگی‌های جدید سیستم عامل iOS 15.6

همانطور که گفتیم در این به‌روزرسانی سیستم‌عامل iOS، قابلیت جدید Live Sports اضافه شده است. با این ویژگی جدید شما می‌توانید برای بازی‌های ورزشی در حال پخش موارد زیر را اعمال کنید:

  • پخش مجدد (restart)
  • توقف موقت (pause)
  • عقب و جلو بردن (rewind and fast-forward) سریع یک بازی ورزشی

 

ممکن است دوست داشته باشید

علاوه‌بر این ویژگی جدید، باگ و مشکل فضای ذخیره‌سازی دستگاه هم حل شده است. مشکل فضای ذخیره‌سازی اینگونه بود که دستگاه دارای حافظه و ذخیره‌ی کافی بود، اما به شما اخطار پر بودن حافظه را نشان می‌داد.

ویژگی‌های دیگر سیستم عامل iOS 15.6

سیستم عامل iOS 15.6 شامل پیشرفت‌ها، رفع باگ‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی است. از دیگر باگ‌ها و مشکلاتی که در iOS 15.6 برطرف شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشکل کند شدن دستگاه‌های braille (خط برجسته‌ی مخصوص نابینایان)
  • مشکل عدم پاسخگویی در هنگام navigating text در ایمیل
  • مشکل سافاری در بازگشت یک برگه (tab) به صفحه قبلی

 

فراموش نکنید که به احتمال زیاد iOS 15.6 و iPadOS 15.6  از آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل‌های iOS 15 و ‌iPadOS 15 باشند. زیرا، اپل اکنون روی به‌روزرسانی‌های iOS 16 و iPadOS 16 تمرکز دارد که قرار است پاییز میلادی امسال عرضه شوند.

نظر شما در مورد ویژگی‌ جدید Live Sports در iOS 15.6 چیست؟

همچنین برای بروزرسانی گوشی خود و تعمیرات نرم افزاری آیفون خود به آروند گارانتی مراجعه نمائید تا تکنسین های مجرب برای شما این کار را انجام دهند.

خرید آیفون:

 

شما می‌توانید برای خرید آیفون  از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

خرید آیفون با گارانتی آروند به صورت مستقیم

درخواست تعمیرات تخصصی آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط