اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیپد ۲۰۲۴ و نمایشگر OLED

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

آیپد ۲۰۲۴ و نمایشگر OLED: مدل ۱۴ اینچی، عمق واقعی زیر نمایشگر، فناوری OLED و موارد دیگر

اپل در حال برنامه‌ریزی طیف وسیعی از به‌روزرسانی‌های متحول‌کننده برای خط تولید آیپد در سال‌های آینده است. از جمله‌ی این مدل‌های جدید می‌توان به مدل ۱۴.۱ اینچی و مدل ۱۱ اینچی با نمایشگر OLED، و همچنین معرفی فناوری دوربین زیر نمایشگر و نمایشگرهای تاشو اشاره کرد. به گفته‌ی تحلیلگر راس یانگ (Ross Young)، صفحه نمایش این آیپد قابل اعتماد و مطمئن‌تر است.

نظر تحلیلگر راس یانگ و آیپد ۲۰۲۴

یکی از جزئیات مهم جدید در مورد آیپد نسل جدید در مورد نوع صفحه نمایش آن است. در واقع، یانگ دیگر باور ندارد که آیپد ۱۴.۱ اینچی از فناوری mini-LED بهره ببرد. به این معناست که نمایشگر آن عملاً همان LCD است که در iPad Air فعلی وجود دارد. همچنین، این دستگاه (آیپد ۲۰۲۴) که طبق شایعات در اوایل سال آینده عرضه می‌شود، از نظر اندازه برزگ‌تر خواهد بود.

صفحه نمایش OLED و آیپد ۲۰۲۴

یانگ بر این باور است که آیپد پرو ۱۱ اینچی در آینده‌ی نزدیک، به فناوری نمایشگر فعلی‌اش پایبند خواهد بود. در واقع، اپل هیچ برنامه‌ای برای ارتقای آن به نمایشگر «mini-LED» یا «Liquid Retina XDR»، مانند آی‌پد پرو ۱۲.۹ اینچی، ندارد. در عوض گفته می‌شود که این شرکت منتظر جهش به صفحه‌نمایش‌های OLED است که قرار است برای هر دو آی‌پد پرو ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی به‌طور همزمان در سال ۲۰۲۴ اتفاق بیفتد. یانگ گفت که اپل انتظار دارد که آیپد پرو ۱۱ اینچی OLED با حجم قابل توجهی بالاتر از آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی OLED (در سال عرضه‌ی خود) به فروش برسد.

دوربین و آیپد ۲۰۲۴

یانگ فکر می‌کند که دوربین TrueDepth زیر نمایشگر اپل می‌تواند قبل از آمدن به آیفون، به آیپد اضافه شود. با این فناوری، معرفی زیر نمایشگر بزرگ‌تر با پیکسل‌های کمتر در هر اینچ، ساده‌تر می‌شود. همچنین، گفته می‌شود که پیاده‌سازی این فناوری برای آیپد ۲۰۲۴ امکان‌پذیرتر است. زیرا، آیپد در حجم کمتری نسبت به آیفون تولید می‌شود. او اضافه کرد که این ویژگی جدید از نظر تئوری می‌تواند تا سال آینده ایجاد شود. در واقع، خیلی زودتر از زمانی که انتظار می‌رود این فناوری در آیفون به وجود آید، در آیپد ۲۰۲۴ ظاهر می‌شود.

ممکن است دوست داشته باشید

آروند گارانتی مرکز تخصصی تعمیرات آیپد در مجتمع کامپیوتر پایتخت خدمات خود را با گارانتی به شما نیز عرضه می کند.

علاوه بر این، یانگ ادعا کرد که دستیابی به حجم کافی از کاور گلس عامل اصلی محدودکننده‌ و شکست اپل در ارائه‌ی آیفون تاشو به بازار تاکنون بوده است. انتظار نمی‌رود که این شرکت با چنین مشکلاتی با دستگاه‌های بزرگ‌تر مثل iPad یا MacBook تاشو مواجه شود. به همین دلیل، یک دستگاه تاشوی بزرگتر اپل نیز می‌تواند قبل از یک آیفون تاشو به بازار بیاید.

نظر شما در مورد این خبر آیپد ۲۰۲۴ و نمایشگر OLED آن با دوربین TrueDepth زیر نمایشگر اپل چیست؟

خرید آیپد:

 

شما می‌توانید برای خرید آیپد از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

خرید آیپد با گارانتی آروند به صورت مستقیم

درخواست تعمیرات تخصصی آیپد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط