اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » آیپدمینی ۷ با پروموشن ۱۲۰ هرتز

آیپدمینی ۷ با پروموشن ۱۲۰ هرتز

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

امروز در رسانه‌ها شایعه شده است که اپل قصد دارد آیپدمینی ۷ با پروموشن ۱۲۰ هرتز عرضه کند. اما، یک تحلیلگر به این موضوع و خبر واکنش نشان داده است. تحلیلگر Ross Young در این مورد گفته است که اگر این خبر درست باشد، شگفت‌زده خواهد شد. زیرا، پنل ال سی دی (LCD) که اپل برای آیپدمینی استفاده می‌کند؛ قابلیت سازگاری با ویژگی پروموشن ندارد.

اپل برای آیپدمینی‌های در حال حاضر از تکنولوژی a-Si LCD backplane استفاده می‌کند. تکلنوژی A-si یا سیلیکون آمورف (amorphous silicon) به دلیل هزینه‌ی کم و فرآیند نسبتا ساده برای تولیدش، فناوری نمایشگر مورد استفاده در بازار برای تولید دستگاه‌ها با نمایشگر هست. در مقابل صفحه نمایشگر آیپدپرو (iPad Pro) دارای Oxide LCD panels هست. یکی از محبوب‌ترین نوع ال سی دی اکسید در صنعت گوشی‌های هوشمند برتر مدل IGZO هست. این مدل به دلیل توانایی‌هایش در ارائه‌ی کنتراست‌ها، نرخ‌های تازه‌سازی و وضوح بالاتر در صنعت گوشی‌های هوشمند ترجیح داده می‌شود.

آیپدمینی ۷ با صفحه نمایش پروموشن

صفحه نمایش مدل‌های در حال حاضر آیپدمینی از مشکل معمول jelly scrolling برخودار است. مشکل jelly scrolling باعث می‌شود که برخی از کاربران در هنگام خواندن و جابه‌جایی متن (scrolling through text) در حالت عمودی (portrait mode) با مشکل جلوه‌ی نوشتاری slanted/wobbly روبه‌رو شوند. در این مشکل از آنجایی که این نوع صفحه نمایش‌ها به صورت خطی تازه‌سازی می‌شوند، بخشی از صفحه نمایشگر با بخش دیگر به صورت هماهنگ تازه‌سازی و رفرش نمی‌شود. به همین دلیل شرکت اپل برای رفع این مشکل که یک حالت عادی برای ال‌سی‌دی‌ها (LCD) هست، صفحه نمایش پروموشن را  مطرح کرده است. صفحه نمایش پروموشن ۱۲۰ هرتزی، امکان تازه‌سازی را تا ۱۲۰ هرتز به صورت خودکار فراهم می‌کند که مشکل عدم رفرش کامل نمایشگرهای آیپدمینی‌ها را به احتمال حل می‌کند.

کلام آخر و آیپدمینی ۷

اگرچه اخبار و شایعات زیادی در مورد آیپدمینی ۷ با پروموشن ۱۲۰ هرتز مطرح هست، اما باید منتظر شد و دید که اپل چه اطلاعاتی از آیپدمینی منتشر می‌کند.

آروند گارانتی مرکز تخصصی تعمیرات آیپد در مجتمع کامپیوتر پایتخت خدمات خود را با گارانتی به شما نیز عرضه می کند.

ممکن است دوست داشته باشید

خرید آیپدمینی:

 

شما می‌توانید برای خرید آیپدمینی از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

خرید آیپدمینی با گارانتی آروند به صورت مستقیم

درخواست تعمیرات تخصصی آیپدمینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط