اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

رجیستری آیفون ۱۲ انجام شد

سهیلا عادل زاده
سهیلا عادل زاده
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

بالاخره بعد از حرف‌ها و شایعاتی که درباره‌ی رجیستری آیفون ۱۲ مطرح بود، این گوشی رجیستر شد.

با توجه به شایعات و حرف‌هایی که درباره ورود آیفون ۱۲ به ایران زده می‌شد، علاوه بر کاربران بلکه واردکنندگان گوشی همراه نیز درباره‌ی امکان رجیستری آیفون ۱۲ شک داشتند.

ماه پیش ( ۱۶ اکتبر)، شرکت اپل از آخرین گوشی آیفونش رونمایی کرد. گوشی آیفون یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های همراه بین کاربران ایرانی به حساب می‌آید که این اواخر آینده‌ی واردات آن با برخی ابهامات روبرو بود.

اخیراً مقامات دولتی خبر از لغو واردات این گوشی می‌دادند و از سوی دیگر با توجه به این اخبار و همچنین قیمت سرصام آور دلار، قیمت گوشی‌های آیفون روز به روز بیشتر می‌شد.

واردکنندگان گوشی همراه نیز تمایلی به وارد کردن این گوشی نداشتند چون هیچ خبر رسمی‌ای از امکان رجیستری آیفون جدید نبود. اما بلاخره برای اولین‌بار این اتفاق افتاد و بلاخره رجیستری آیفون ۱۲ ممکن شد.

ممکن است دوست داشته باشید

قیمت آیفون ۱۲ رجیستر شده در بازار رقمی بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون است که اختلاف بسیار زیادی با تبدیل دلاری گوشی در وبسایت اپل دارد. این اختلاف قیمت فاحش ناشی از هزینه رجیستری آیفون ۱۲ است که دیگر امکان رجیستر شدن از طریق وبسایت برای آن وجود ندارد و فقط از گیت‌های ورودی گمرک ممکن است. این اقدام پیش‌تر در جهت جلوگیری از خرید و فروش پاسپورت برای رجیستر کردن گوشی همراه صورت گرفت.

حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم قیمت نهایی و بازار آیفون ۱۲ رجیستر شده به چه رقمی خواهد رسید و آیا از آن مانند آیفون‌های نسل قبل استقبال خواهد شد یا خیر؟

نظر شما درباره‌ی نحوه رجیستر کردن گوشی آیفون ۱۲ و لغو واردات آن چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط