اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نمایشگر جدید آیفون ۱۴ پرو

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در کنفرانس خبری WWDC امسال به معرفی سیستم‌عامل‌های iOS 16 ،iPadOS 16 ،watchOS 9 ،tvOS 16 و macOS 13 پرداخته خواهد شد. مارک گورمن (Mark Gurman)، در آخرین خبرنامه خود اطلاعاتی از تغییرات این سیستم‌عامل‌ها انتشار داد. یکی از این تغییرات که مربوط به iOS 16 هست، ارتقا و بهبود نمایشگر جدید آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرومکس است. طبق شایعات، از قابلیت‌هایی که iOS 16 خواهد داشت مربوط به صفحه قفل پیشرفته آن همراه با والپیپرهای ویجت‌دار( wallpapers that have widget-like capabilities) هست. از بهبود‌های دیگر صفحه قفل نمایشگر آیفون ۱۴، بهره وری از حالت همیشه روشن (Always-On Display) آن هست که سیستم عامل iOS 16 به طور کامل از آن پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر آیفون ۱۳ پرو و حالت همیشه روشن نمایشگر

سال گذشته شایعه‌ای از حالت همیشه روشن نمایشگر (Always-On Display) برای آیفون ۱۳ پرو بود. اما، این فناوری برای آیفون ۱۳ پرو عرضه نشد و به جای آن با پنل LTPO با نرخ تازه‌سازی (refresh rates) متغیر عرضه شد. آیفون ۱۳ پرو و پرومکس اولین آیفون‌هایی بودند که از قابلیت نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی پروموشن (۱۲۰Hz ProMotion) بهره می‌بردند. نکته‌ی قابل توجه نمایشگرهای پروموشن آیفون‌های فعلی، نرخ تازه‌سازی  ۱۰ تا ۱۲۰ هرتز (۱۰Hz-120Hz) آنها هست. اگرچه نرخ تازه‌سازی پنل‌های LPTO که توسط شرکت‌هایی همچون Oppo و سامسونگ استفاده می‌شوند، در هنگام مشاهده‌ی تصویر ثابت و یا غیر فعال بودن دستگاه، حدود یک هرتز کاهش پیدا می‌کند.

تحلیلگر Ross Young و نمایشگر جدید آیفون ۱۴ پرو

طبق گفته‌ی تحلیلگر راس یانگ در مورد صفحه نمایشگر جدید آیفون ۱۴ پرو و پرومکس، انتظار می‌رود که نرخ تازه‌سازی به همان مقدار کمتر از ۱ هرتز برسند. همچنین، حذف محدودیت‌های سخت‌افزاری آیفون که ایجاد ممانعت برای ارائه صفحه نمایشگر همیشه روشن می‌شود.  قابلیت نمایشگر Always-On Display به کاربر این اجازه را می‌دهد تا بتواند بدون دست زدن ساعت، میزان شارژ، نوتیفیکیشن‌ها و … را مشاهده کند.

کلام آخر

اگرچه به احتمال زیاد شاهد تغییرات زیادی برای مدل‌های پرو نسبت به مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ خواهیم بود، اما باید منتظر ماند تا این مدل هم معرفی شود و از ویژگی و قابلیت‌های کامل آنها، همچنین از قیمتشان آگاه شویم. برای آگاهی از این موارد زمان زیادی باقی نمانده است و تا چند روز آینده در کنفرانس خبری WWDC سیستم عامل iOS 16 به طور کامل معرفی خواهد شد.

آروند گارانتی مرکز تخصصی تعمیر آیفون در تهران خدمات خود را با گارانتی به مشتریان خود ارائه می دهد.

ممکن است دوست داشته باشید

 

خرید آیفون:

 

شما می‌توانید برای خرید آیفون از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

درخواست تعمیرات تخصصی آیفون

خرید آیفون با گارانتی آروند به صورت مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط