اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » ممنوعیت واردات آیفون

ممنوعیت واردات آیفون

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

ممنوعیت واردات آیفون  یکی از خبرهای جنجال برانگیز بوده است. با توجه به گزارشات، گوشی با برند اپل در گروه کلایی ۲۷ قرار گرفته است. گروه کالایی ۲۷، شامل کالاهای لوکس و گرون قیمت است که تهیه‌ی ارز برای آن‌ها ممکن نیست. در واقع، واردات گوشی‌های برند اپل فقط با ارز صادراتی امکان خواهد بود. این موضوع، ممنوعیت واردات موبایل آیفون، از هفته‌ی گذشته شروع شد. به این صورت که واردکنندگان محصولات اپل به پیام محدودیت ثبت سفارش برند اپل برخورد کردند. این محدودیت که قرار بود تا ۳۱ اردیبهشت باشد، دیروز اعلام شد که این محدودیت به ممنوعیت سفارش گوشی‌های هوشمند برند اپل تغییر کرده است. البته طبق خبرگزاری ایسنا هنوز توسط سازمان‌های دیگر همچون وزارت صمت تایید نشده و خبری از سمت آنها منتشر نشده است.

با همین حال، با توجه به انتشار خبر ممنوعیت واردات آیفون، قیمت‌ها از دیروز به شدت افزایش پیدا کرده است که به احتمال زیاد این افزایش قیمت بیشتر خواهد شد. همچنین، به دلیل عدم مشخص بودن وضعیت و عدم پاسخ‌گویی وزارت صمت، اکثر فروشنده‌های گوشی‌های آیفون از فروش محصولات خود تردید پیدا کرده‌اند و محصولی نمی‌فروشند. البته، این سردرگمی در انتها تمام می‌شود و زیاد طول نمی‌کشد.

لازم به ذکر است که طرح ممنوعیت گوشی‌های لوکس همچون آیفون چندین بار به ویژه در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است که تا به امروز به تصویب نرسیده است. پس، باید منتظر شد و دید امسال به چه صورت می‌شود. اما، امیدواریم که این اتفاق نیفتد. چون در صورتی که واردات آیفون جز کلاهای ۲۷ قرار گیرد، به احتمال زیاد قیمت این محصول با قیمت بسیار بالاتری به فروش خواهد رسید.

همچنین، دبیر اجرایی انجمن واردکنندگان موبایل معتقد هست که ممنوعیت واردات اپل نه تنها باعث صرفه‌جویی ارز نمی‌شود، بلکه باعث افزایش قیمت گوشی‌های آیفون، قاچاق بیشتر این کالا و فروش پاسپورت‌های مسافرتی جهت رجیستری گوشی‌های آیفون می‌شود.

تعمیرات تخصصی آیفون توسط تیم مجرب شرکت آروند انجام می‌شود.

ممکن است دوست داشته باشید

 

خرید هدفون و هندزفری:

 

شما می‌توانید برای خرید هدفون و هندزفری از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

درخواست تعمیرات تخصصی آیفون

خرید هدفون و هندزفری با گارانتی آروند به صورت مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط