اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » آزاد شدن واردات آیفون

آزاد شدن واردات آیفون

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در این چند روز، اخبار داغی در مورد ممنوعیت واردات آیفون به وجود آمده بود که در نهایت به گفته‌ی خبرگزاری ایسنا این ممنوعیت توسط مدیر وزارت صمت رد شده است. مدیر کل واردات و صادارت اعلام کرده است که هیچ ممنوعیتی برای شرکت‌های تجاری جهت ثبت سفارش محصولات آیفون وجود ندارد.

نقل‌قول‌هایی از سعید عباس‌پور (وزارت صمت) در مورد واردات آیفون

به گزارش خبرگزاری ایسنا، سعید عباس‌پور (وزارت صمت) در مورد اخبار محدودیت و ممنوعیت وادرات آیفون اظهار کرد که ”پیرو به‌روزرسانی برخی گروه‌های کالایی و برخی اولویت‌بندی‌ها برای تامین کالاهای اساسی، برخی اولویت‌بندی‌های کالایی مقطعی و یا برخی اختلالات پیش می‌آید که امری طبیعی است؛ لذا با رفع این اختلالات و تعیین اولویت‌بندی‌های جدید، از روز آینده (از ۳ اردیبهشت) ثبت سفارش این کالا از سرگرفته می‌شود.”

وی افزود: ”سازمان توسعه تجارت هیچ ابلاغیه و مقرراتی بر ممنوعیت ثبت سفارش واردات موبایل با برندهای خاص به بانک مرکزی و گمرک ابلاغ نکرده است.”

مدیر کل وزارت صمت همچنین اعلام کرد که در دو ماه اخیر، بیش از شش میلیارد دلار برای ثبت سفارش واردات گوشی‌های هوشمند صورت گرفته است. این موضوع نشان‌دهنده‌ی آن است که سهم بالایی از ثبت سفارش‌ها با ارزش دلاری بالا مربوط به این دسته از کالاها هست. با توجه به این موضوع، امسال هم اولویت‌بندی گروه‌های کالایی و تخصیص ازر برای گوشی‌ها با توجه به مقرارت ادامه دارد.

کلام آخر در مورد واردات آیفون

اگرچه هفته‌ی گذشته واردکنندگان کالا به پیغام ((ثبت سفارش برند اپل تا روز شنبه ۳۱ اردیبهشت محدود شده است)) روبه رو شدند و بعد از آن هم به پیغام ((قرارگیری گوشی اپل به عنوان کالای گروه ۲۷ و ممنوعیت واردات گوشی آیفون)) روبه رو شده‌اند. اما، دیروز با توجه به اظهارات مدیر عامل وزارت صمت این موضوع رد شده است.

ممکن است دوست داشته باشید

کالای گروه ۲۷ چیست؟  کالاهای لوکس و گرون قیمت هست که برای آن ازری تامین نمی‌شود.

نظر شما در مورد خبر ممنوعیت واردات آیفون و آزاد شدن واردات آیفون توسط وزارت صمت چیست؟

آروند گارانتی مرکز تعمیرات تخصصی آیفون در تهران خدمات خود را با گارانتی به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

خرید آیفون:

 

شما می‌توانید برای خرید هدفون و هندزفری از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

درخواست تعمیرات تخصصی آیفون

خرید آیفون با گارانتی آروند به صورت مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط