اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیفون‌هایی با پورت USB-C

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

به گفته‌ی مارک گورمن (گزارشگر تکنولوژی بلومبرگ)، اپل در حال آزمایش بر روی آیفون‌هایی است که به جای پورت‌‌های لایتنینگ, به پورت‌‌های USB-C مجهز هستند. البته، آیفون‌های امسال با پورت Lightning ارائه شدند که  نشان‌دهنده‌ی آن است که اپل قصد ندارد آیفون‌هایی با پورت USB-C را تا سال ۲۰۲۳ عرضه کند. پس، به احتمال زیاد در آیفون‌های سری ۱۵ که در سال ۲۰۲۳ ارائه می‌شود، شاهد پورت‌های USB-C به جای پورت‌های لایتینگ خواهیم بود.

علت تغییر پورت‌ لایتینگ به پورت USB-C در آیفون

علت برنامه‌ریزی اپل برای تغییر پورت‌ها می‌تواند مربوط به الزامات قانونی باشد که به احتمال زیاد در اروپا اجرا خواهد شد. در واقع، اتحادیه اروپا در حال کار بر روی قانونی است که اپل را ملزم به استفاده از تکنولوژی و فناوری USB-C بر روی محصولات خودش همچون آیفون، آیپد و ایرپاد (iPhones, iPads, and AirPods) را می‌کند.

ویژگی و مزایای استفاده از پورت USB-C در آیفون

در صورتی که در آیفون‌ها از پورت‌های USB-C استفاده شود، سرعت شارژ و انتقال داده‌ها سریع‌تر خواهد شد. همچنین، هماهنگی آیفون با مدل‌های مک و ‌آی‌پد که از USB-C استفاده می‌کنند را فراهم می‌کند.

گورمن می‌گوید: در صورتی که آیفون‌ به پورت USB-C مجهز شد، اپل آداپتوری را عرضه می‌کند که امکان اتصال به لوازم جانبی‌ها با پورت لایتینگ را می‌دهد.

نظر شما در مورد آیفون‌هایی با پورت USB-C چیست؟ به نظر شما اپل پورت‌ لایتینگ آیفون‌ها را برای سال آینده به پورت USB-C تغییر می‌دهد یا خیر؟

ممکن است دوست داشته باشید

آروند گارانتی مرکز تعمیرات تخصصی آیفون در تهران خدمات خود را با گارانتی به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

خرید آیفون:

 

شما می‌توانید برای خرید آیفون از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

درخواست تعمیرات تخصصی آیفون

خرید آیفون با گارانتی آروند به صورت مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط