اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تغییرات خاص iMac با تراشه‌ی M2

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در سال گذشته یعنی سال ۲۰۲۱، محصول iMac با تراشه‌ی M1 بازطراحی شد. امسال، اپل قصد دارد که به تغییرات خاص iMac با تراشه‌ی M2 بپردازد. طبق اخبار، این آی مک را می‌توان در رنگ‌های متفاوت و در دو سایز با تراشه‌ی جدیدتر، اما با حاشیه‌ی مشکی در نظر گرفت. همانطور هم که طراح Parker Ortolani در توییتر خود اعلام کرده است، iMac جدید با تراشه‌ی M2 را با رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، سبز، صورتی و آبی تیره‌تر تصور می‌کند. رنگ‌های جدید این آی مک با محیط اطراف به راحتی ادغام می‌شود. آی مک جدید به احتمال در دو نسخه‌ی ۲۴ و ۲۷ اینچی برای علاقمندان و مشتریان طراحی می‌شود.

زمان عرضه‌ی iMac با تراشه‌ی M2

زمان عرضه‌ی آن به دلیل اینکه به تازگی اولین نسخه‌ی Macها با تراشه‌ی M2 رونمایی شده است، ارائه‌ی مدل جدید آی‌ مک ممکن است کمی طول بکشد. لازم به ذکر است که اپل پس از رونمایی از مک استودیو با نمایشگر استودیویی ۲۷ اینچی، قصد معرفی یک آی مک با نمایشگر ۲۷ اینچی را نخواهد داشت. پس، طبق گفته‌ی Parker Ortolani این مدل از آی مک با تراشه‌ی M2 جهت بازگرداندن صفحه نمایش ۲۷ اینچی برای کاربران بسیار مناسب است.

کیبورد و ماوس iMac با تراشه‌ی M2

برای iMac با تراشه‌ی M2 یک مجیک کیبورد (Magic Keyboard) جدید در نظر گرفته شده است. این کیبورد جادویی امکان تایپ بی‌نظیر، سریع و راحت همراه با احراز هویت امن برای خرید و ورود (logins) را برای کاربر ایجاد می‌کند. در مورد پورت شارژ و مجیک ماوس (Magic Mouse) اطلاعات کاملی در دسترس نیست. اما به طورکلی، مجیک ماوس و ترک‌پد (Trackpad) حرکات نرم و یکپارچه را امکان‌پذیر می‌کند.گورمن همچنین در ماه آپریل گزارش داد که اپل در حال کار برروی یک iMac با پردازنده‌ی M3 هست که در آواخر سال آینده میلادی عرضه‌خواهد شد.

اگرچه اطلاعاتی در مورد تغییرات خاص iMac با تراشه‌ی M2 منتشر شده است، با این حال باید منتظر شد و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. نظر شما در مورد این آی مک جدید چیست؟

 

ممکن است دوست داشته باشید

خرید آی‌ مک:

 

شما می‌توانید برای خرید انواع مک مثل iMac از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

درخواست تعمیرات تخصصی آی مک

خرید آی مک با گارانتی آروند به صورت مستقیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط