اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » هدست واقعیت ترکیبی جدید اپل

هدست واقعیت ترکیبی جدید اپل

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

اگرچه طبق شایعات عرضه‌ی هدست واقعیت ترکیبی اپل برای سال ۲۰۲۳ اعلام شده است. اما، به تازگی تحلیلگر مینگ چی کو در گزارشی جدید اعلام کرد که اپل در حال کار برروی نسخه‌ی مقرون به صرفه‌تری است که برای سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد. در صورتی که این خبر درست باشد، قیمتی که برای هدست واقعیت ترکیبی اپل در نظر گرفته می‌شود، کمتر از ۳۰۰۰ دلاری هست که شایعه شده است. تحلیلگر کو همچنین در وبلاگ شخصی خود اعلام کرد کرد که این هدست AR/VR نسخه‌ی دوم عینک‌های مجازی اپل هست. نسخه‌ی اول این هدست‌ها هم در حال آماده‌سازی برای تولید انبوه است.

ویژگی‌های هدست واقعیت ترکیبی اپل

نسل دوم هدست AR/VR اپل در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. مدل اول ارتقاء‌یافته‌ی نسل اول هدست است که از سخت افزار بهتر و مدل دوم مقرون به صرفه‌تر طراحی شده است. البته تفاوت این مدل هنوز مشخص نشده است، اما شاید به دلیل قیمت ارزان‌تر، از طراحی ساده‌تر و قدرت سخت‌افزاری پایین‌تر بهره می‌برد.

نسل اول هدست واقعیت ترکیبی اپل از پیکربندی نوآورانه سه نمایشگر (innovative three-display configuration)، دو پنل Micro-OLED و یک پنل AMOLED پشتیبانی می‌کند. همچنین این هدست دارای سنسورهای پیشرفته‌ای مانند دوربین‌های چندکاربره و اسکنر LiDAR برای تشخیص محیط و حتی حرکات دست کاربران خواهد بود. همچنین، دارای ردیابی چشم پیشرفته، تشخیص عنبیه چشم، کنترل صدا، تشخیص پوست و تشخیص حالت چهره را نیز خواهد داشت. در مورد طراحی، برخی از طرح‌های فاش شده نشان می‌دهند که هدست واقعیت مجازی AR/VR اپل دارای عناصر طراحی الهام‌گرفته از AirPods و Apple Watch خواهد بود.

هدست واقعیت مختلط اپل به زودی باید وارد مرحله آزمایش اعتبار سنجی مهندسی شود. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این محصول می تواند در اوایل ژانویه ۲۰۲۳ معرفی شود و عرضه رسمی آن برای نیمه اول سال برنامه ریزی شده است. اگرچه برخی شایعات می‌گویند که اپل می‌تواند این هدست را در اواخر امسال معرفی کند، اما کو می‌گوید که این شرکت این کار را انجام نمی‌دهد تا به رقبا زمان ندهد تا ویژگی‌های محصول را کپی کنند.

این تحلیلگر انتظار دارد که تا سال ۲۰۲۶ حدود ۱۰ میلیون دستگاه از هدست واقعیت ترکیبی جدید اپل (هدست AR/VR) عرضه شود.

ممکن است دوست داشته باشید

منبع: ۹to5mac

خرید عینک و هدست مجازی:

 

شما می‌توانید برای خرید هدست واقعیت ترکیبی از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

خرید هدست واقعیت ترکیبی با گارانتی آروند به صورت مستقیم

درخواست تعمیرات تخصصی هدست واقعیت ترکیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط