اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » نسل جدید اپل واچ پرو با قابلیت اتصال ماهواره‌ای

نسل جدید اپل واچ پرو با قابلیت اتصال ماهواره‌ای

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

بیش از یکسال است که از شایعه‌ی جذاب، در مورد اینکه اپل در حال کار برروی قابلیت اتصال ماهواره‌ای برای دستگاه‌های خود است، می‌گذرد. قابلیت اتصال ماهواره‌ای برای اولین بار برای سری آیفون ۱۳ پیشنهاد شد. اما، این ویژگی به این سری از آیفون‌ها اضافه نشد، حال ممکن است که سری آیفون ۱۴ همراه با قابلیت اتصال ماهواره‌ای در دسترس باشد. با استفاده از این ویژگی، کاربران آیفون می‌توانند در مناطقی که خدمات تلفن همراه پشتیبانی نمی‌شود، شرایط اضطراری را گزارش و اطلاع بدهند. لازم به ذکر است که به‌تازگی شایعه‌‌ای از نسل جدید اپل واچ پرو با قابلیت اتصال ماهواره‌‌ای به‌گوش می‌رسد.

این شایعه توسط خبرنگار مارک گورمن هم تقویت پیدا کرده است. مارک گورمن در یک خبر اعلام کرده است که نسل جدید اپل واچ پرو که هنوز از آن رونمایی نشده است، از قابلیت ماهواره‌ای بهره خواهد برد. گورمن همچنین بیان کرده است که افزودن اتصال ماهواره‌ای به آیفون چقدر می‌تواند بزرگ باشد.

مزایای اتصال ماهواره‌ای

در صورتی که ویژگی جذاب اتصال مواهواره‌ای به آیفون و اپل واچ اضافه شود، امکان تماس سریع‌تر با خدمات اضطراری و تعیین موقعیت مکانی شما برای آن‌ها فراهم می‌شود. همچنین، به راحتی از اشتراک‌گذاری مکان شما به وسیله‌ی Garmin inReach و … پشتیبانی می‌کند. در نهایت هم کاربران می‌توانند علاوه‌بر اینکه به اینترنت جهانی دسترسی داشته باشند، تماس‌های تلفنی منظمی را هم از طریق پیوندهای ماهواره‌ای برقرار کنند. در واقع، ترکیبی از شبکه‌های سریع ۵G و خدمات ماهواره‌ای می‌تواند آیفون را روزی به قدرتمندترین دستگاه ارتباطی جهانی در دسترس تبدیل کند.

ویژگی‌های نسل جدید اپل واچ پرو

اگرچه شایعات فراوانی در مورد اضافه شدن قابلیت اتصال ماهواره‌ای به اپل واچ پرو نسل جدید وجود دارد، اما انتظار آن بسیار کم است. با این حال، ویژگی‌هایی که انتظار می‌رود در نسل جدید اپل واچ پرو مشاهده شود را در ادامه توضیح می‌دهیم.

همان‌طور که اطلاع دارید، تاریخ برگزاری رویداد سپتامبر مشخص شده است. در رویداد ۷ سپتامبر، علاوه‌بر آیفون ۱۴، از اپل واچ پرو، سری ۸ و SE جدید هم رونمایی خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد برروی خبر “زمان برگزاری رویداد سپتامبر ۲۰۲۲ تایید شد”  کلیک کنید.

ممکن است دوست داشته باشید

با توجه به گزارشات مارک گورمن، اپل واچ پرو با طراحی جدید، خود را از اپل واچ سری ۸ متمایز می‌کند. البته، هنوز در مورد اینکه این اپل واچ از لبه‌های صاف (flat edges) بهره می‌برد یا خیر، شایعات متفاوتی هست. با این حال گورمن طراحی آن  را “تکامل شکل مستطیلی فعلی” نامید.

جنس نسل جدید اپل واچ پرو

یکی از تغییرات بارز و کلیدی اپل واچ پرو مربوط به جنس آن است. اپل واچ‌های در حال حاضر از آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم ساخته شده‌اند. اما، اپل واچ پرو از تیتانیوم بادوام‌تر با هدف مقاومت و استحکام بیشتر آن طراحی شده است.

عمرباتری نسل جدید اپل واچ پرو

علاوه‌بر طراحی اندازه‌ی بزرگ‌تر اپل واچ پرو نسبت به مدل‌های دیگر، احتمالا از عمر باتری طولانی‌تر و بهبودیافته‌تر بهره خواهد برد. عمر باتری طولانی‌تر یک عامل کلیدی برای خریداران “ورزش‌های سنگین” این ساعت اپل خواهد بود. موردی که ظاهراً  اپل از آن کاملا آگاه است.

سنسور دمای نسل جدید اپل واچ پرو

مانند اپل واچ سری ۸، انتظار می‌رود این اپل واچ پرو جدید از اندازه‌گیری دمای بدن پشتیبانی کند. البته، فراموش نکنید که اپل واچ نمی‌تواند دمای بدن شما را به طور دقیق اندازه‌گیری کند. اما، زمانی که تشخیص دهد دمای بدن شما بالا رفته است، هشداری برای شما ارسال می‌کند. سپس، می‌توانید دمای خود را با استفاده از یک دماسنج سنتی اندازه‌گیری کنید.

جمع‌بندی

نسل جدید اپل واچ پرو با قابلیت اتصال ماهواره‌‌ای شایعه‌ای جدید از محصولات اپل است که خبرنگار مارک گورمن به تقویت آن دامن زده است. اگرچه هم باید تا ۷ سپتامبر که رویداد سالانه اپل است، منتظر شد، اما در صورت وجود قابلیت اتصال ماهواره‌ای در اپل واچ پرو نسل جدید و آیفون ۱۴، آنها را بسیار خاص و جذاب می‌کند. نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط