اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » زمان برگزاری رویداد سپتامبر ۲۰۲۲ تایید شد

زمان برگزاری رویداد سپتامبر ۲۰۲۲ تایید شد

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در نهایت با توجه به منابعی مثل ۹to5mac، زمان برگزاری رویداد سپتامبر ۲۰۲۲ رسمی و تایید شد. این رویداد به رویداد آیفون ۱۴ هم معروف است. همانطور که شایعات حاکی از آن بودند، این شرکت در تاریخ ۷ سپتامبر، رویدادی را برای معرفی سری جدید آیفون ۱۴، اپل واچ سری ۸، اپل واچ پرو و ​​موارد دیگر برگزار خواهد کرد. موضوع جالب درباره‌ی این رویداد این است که اپل آن را به تمسخر “Far out” نامید.

جزئیات رویداد آیفون ۱۴

با توجه به دعوتنامه‌های ارسال شده، مشخص شده است که امسال رویداد آیفون ۱۴ حضوری خواهد بود. این امر باعث شکسته شدن رویدادهای مجازی آیفون اپل به دلیل همه‌گیری COVID-19 می‌شود. البته، انتظار می‌رود که این رویداد شامل برخی ویدیوهای از پیش ضبط شده باشد که در تئاتر استیو جابز در Apple Park برگزار خواهد شد.

از جمله مدیران و کارمندان اپل هم که در این رویداد حضور خواهند داشت، تیم کوک، گرگ جوسویاک، کریگ فدریگی و غیره هستند. همان‌طور هم که گفتیم، رویداد آیفون ۱۴ اپل در روز چهارشنبه ۷ سپتامبر در ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت اپل، TV app در آیفون؛ آی‌پد؛ مک، اپل تی‌وی (Apple TV)، و از طریق کانال رسمی اپل در یوتیوب، این رویداد را دنبال کنید. البته، این رویداد را از لایو اینستاگرام آروند همراه با زیرنویس و توضیحات هم می‌توانید دنبال کنید.

از رویداد ۷ سپتامبر اپل چه انتظاری داریم؟

در رویداد ۷ سپتامبر  انتظار رونمایی از چندین محصول مختلف و جدید را باید داشته باشید. مهمترین آنها مربوط به سری جدید گوشی هوشمند اپل، یعنی آیفون ۱۴ خواهد بود که عبارتند از:

ممکن است دوست داشته باشید
  • آیفون ۱۴ (iPhone 14)
  • آیفون ۱۴ مکس (iPhone 14 Max)
  • آیفون ۱۴ پرو (iPhone 14 Pro)
  • ​​آیفون ۱۴ پرو مکس (iPhone 14 Pro Max)

 

از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های آیفون ۱۴ در سال جاری، اضافه شدن آیفون ۱۴ مکس و حذف آیفون مینی خواهند بود. اپل برای اولین بار یک مدل آیفون ۶.۷ اینچی با ویژگی‌ها و قیمت “Pro” عرضه می‌کند. در واقع، این گوشی قیمتی کمتر از ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت.

در همین حال، انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس، تغییرات قابل توجهی در طراحی داشته باشند. به جای بریدگی (notch) در بالای نمایشگر، از دو حفره‌ی جدید hole + pill شکل استفاده می‌کنند. این تغییر باعث افزایش اندک صفحه نمایش می‌شود. همچنین، شایعه شده است که در مدل‌های Pro ارتقای عمده‌ی دوربین (دوربین جلو و دوربین‌های پشتی) ارائه می‌شوند.

علاوه بر آیفون ۱۴، انتظار داریم اپل از اپل واچ سری ۸ و اپل واچ پرو نیز رونمایی کند. این دو محصول اپل واچ هم نسبت به مدل‌های قبل از ارتقا قابل توجهی بهره می‌برند. از ویژگی‌های چشم‌گیر این دو اپل واچ می‌توان به طراحی جدید تیتانیوم بادوام و فرم بزرگتر آنها اشاره کرد.

رویداد اکتبر

اپل در ماه اکتبر هم، دو به‌روزرسانی iPadOS 16 و macOS Ventura را منتشر خواهد کرد. در واقع، اپل اعلان‌های زیادی را برای بقیه سال در نظر گرفته است، از جمله مک‌های جدید با سیلیکون اپل، آیپد ۱۰ جدید، ایرپاد پرو به‌روزرسانی‌شده و موارد دیگر.

جمع‌بندی

همان طور که گفتیم، زمان برگزاری رویداد سپتامبر ۲۰۲۲ در ۷ سپتامبر خواهد بود. در این رویداد اپل به معرفی دو مدل جدید آیفون ۱۴ و اپل واچ خود می‌پردازد. البته، اپل در این رویداد، تاریخ انتشار سیستم‌عامل‌های watchOS 9 ،iOS 16 و tvOS 16 را هم اعلام خواهد کرد. این به‌روزرسانی‌ها احتمالاً در ۱۲ سپتامبر منتشر می‌شوند.

فراموش هم نکنید که هنوز مشخص نیست که آیا هیچ یک از این محصولات در رویداد ۷ سپتامبر تحقق خواهد یافت یا خیر. اما، انتظار می‌رود اپل رویداد جداگانه‌ای را در ماه اکتبر برگزار کند. برای دیدن چه چیزی در رویداد ۷ سپتامبر اپل بسیار هیجان‌زده هستید؟ در پخش زنده‌ی رویداد سپتامبر اپل ۲۰۲۲ با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط