اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حل مشکل No service آیفون

سهیلا عادل زاده
سهیلا عادل زاده
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

چند روز پیش در حال گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی بودم که ناگهان صفحات، دیگر لود نشدند! دیتا گوشی روشن بود ولی هیچ علامتی در گوشه‌ی سمت چپ و بالای صفحه آیفون دیده نمی‌شد جز No service ! نمی‌دانم آیا شما هم تاکنون با این معضل مواجه شدید یا نه؟ آیا مشکل‌ خودش حل شده است یا شما به دنبال حل مشکل No service آیفون‌تان رفتید؟

اگر شما هم تجربه تلخ بیس باند را داشته اید با ما همراه باشید تا دلیل و روش حل مشکل No service آیفون را به شما آموزش دهیم.

دلیل نمایش No service یا searching در آیفون

 

این مشکل اغلب در آیفون ۷ به وجود می‌آید. با آنکه کاربران از فعال بودن و رجیستر آیفون خود مطمئن بودند ولی باز هم با نمایش No service به جای آنتن مواجه شدند! در آیفون ۷ این مشکل یک باگ در شبکه بیس باند و از سمت خود شرکت اپل بوده است. اپل این آیفون‌ها را به شکلی رایگان تعویض می‌کرد.

دلیل دیگر بروز ناگهانی مشکل No service آیفون بدون آسیب فیزیکی، به احتمال زیاد مشکل نرم افزاری است و خیلی جای نگرانی ندارد.

ممکن است دوست داشته باشید

اما اگر در پی ضربه فیزیکی یا تماس با آب به این مشکل برخوردید، احتمالا آنتن آیفون شما آسیب دیده است و برای تعمیر آن باید از تعمیرکار حرفه‌ای آیفون کمک بگیرید.

راه‌های برطرف کردن مشکل No service آیفون

 

  • ابتدا، موقعیت مکانی خود را چک کنید. مطمئن شوید که لوکیشن‌تان تحت پوشش شبکه سیم کارت تلفن همراه‌تان است. سپس cellular data گوشی را خاموش روشن کنید.
  • گوشی را در حالت پرواز قرار دهید و بعد از چند ثانیه از حال پرواز خارج کنید.
  • با نگه داشتن همزمان دکمه هوم و قفل، دستگاه خود را ریستارت کنید.
  • اگر همچنان مشکل پابرجا بود، سیم‌کارت را یک‌بار خارج کنید و مجدد در سوکت قرار دهید. (مطمن باشید که سیم کارت آسیب ندیده است.)
  • اگر بازهم No service آیفون تان وجود داشت، تنظیمات گوشی را ریست کنید. فقط حواس‌تان باشد قبل از اینکار، بکاپ بگیرید.

برخی اوقات مشکل No service آیفون به دلیل آپدیت نبودن نسخه سیستم عامل دستگاه‌تان است. پس اگر مشکل همچنان پابرجا بود نسخه iOS گوشی چک کنید و اگر نیاز به آپدیت دارد، آن را بروزرسانی کنید.

و در آخر اگر با همه این روش‌ها نتوانستید ایفون را از حالت No service یا searching خارج کنید، بر روی لینک زیر کیلیک کنید تا تیمی حرفه‌ای و متخصص مشکل را برطرف کند.

برای درخواست تعمیرات تخصصی گوشی آیفون اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط