اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اپلیکیشن های کاربردی ۲۰۲۰ برای iOS

فرشته شاملی
فرشته شاملی
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

در این مطلب تعدادی از اپلیکیشن های کاربردی ۲۰۲۰ برای iOS را با شما درمیان گذاشته‌ایم. امیدواریم بتوانید با دانلود این برنامه‌ها راحت‌تر به کارهای‌تان رسیدگی کنید.

 

Evernote

اگر به دنبال یک برنامه‌ی یادداشت برداری خوب برای گوشی یا هر دستگاهی که سیستم عامل ios دارد هستید، evernot گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. نکته‌ی جالب این است که این برنامه هم بر روی اندروید و هم آی او اس قابل اجراست. با Evernote می‌توانید یادداشت‌ها و کارهای خود را همیشه به همراه داشته باشید و در هر زمان می‌توانید این یادداشت‌ها را ادیت کنید، پاک کنید یا نوت جدید به آن‌ها اضافه کنید.

Slow Shutter Cam

این اپلیکیشن بهترین نمونه برای عکاسی از مناظر طبیعی و در کل مکان‌هایی است که شلوغ بوده و دارای تحرک زیاد اجسام و افراد است. البته بهتر است بدانید که Live Photo در آیفون هم تاحدودی همین کار را برای شما انجام می‌دهد اما اگر به ویژگی‌های بیش‌تر نیاز دارید، Slow Shutter Cam برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

 

ممکن است دوست داشته باشید

Find My Headphoes & Earbuds

حتماً برای شما هم پیش آمده که در طول روز بسیاری از وسایل خود را گم کنید و نتوانید به‌راحتی آن‌ها را پیدا کنید، اما نگران نباشید! اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که می‌توانند در یافتن وسایل به شما کمک کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که همه‌ی وسایل را نمی‌توانید با این اپلیکیشن‌ها پیدا کنید و تنها آن‌هایی را می‌توانید پیدا کنید که اثری از آن‌ها در گوشی همراه شما وجود داشته باشد. پیدا کردن وسایلی مانند ایرپاد، ایربادز و هندزفری‌های بدون سیم کار سختی است. در اپلیکیشن Find My Headphoes & Earbuds و با استفاده از تکنولوژی بلوتوث می‌توانید هدفون‌های وایرلس را پیدا کنید.

 

Byte

اگر از اپلیکیشن TikTok استفاده می‌کردید، جالب است بدانید اپلیکیشن Byte هم مشابه آن است. با بایت می‌توانید ویدیوهای جالب و جذابی بسازید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا از تماشای ویدیوهای دیگران لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک‌بار از Byte استفاده کنید چرا که تجربه‌ی کاربری با آن از TikTok لذت‌بخش‌تر است.

 

Fing

این برنامه به نوعی یک اسکنر شبکه است و قادر است کلیه‌ی دستگاه‌های متصل به شبکه‌ی بی‌سیم یا WiFi را برای شما نمایش دهد. Fing به شما کمک می‌کند تا کلیه‌ی دستگاه‌هایی که به شبکه‌ی وای فای شما متصل هستند را پیدا کند و اطلاعاتی مانند Mac Address، نام دستگاه و IP Address را در اختیارتان قرار می‌دهد. نکته‌ی جالب این برنامه این است که بر روی Windows، iOS و همین‌طور Android قابلیت اجرا دارد.

 

iBlocker Legacy

اگر از آن دسته افرادی هستید که از پیام‌های تبلیغاتی و پاپ‌آپ‌های آزاردهنده بر روی مرورگرهای خود خسته شده‌اید، حتماً از برنامه‌ی iBlocker Legacy استفاده کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید این تبلیغات را بر روی Safari مسدود کنید.

 

Remote Mouse

این برنامه‌ی کاربردی برای این است که بتوانید به‌راحتی آی‌مک را از دور کنترل کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن باید هم بر روی آیفون و هم بر روی آی‌مک آن را نصب کنید تا باهم سینک یا همگام شوند، پس از این کار می‌توانید نشانگر موس در آی‌مک را از روی آیفون هدایت کنید.

 

Fast

در برنامه‌ی فست با نام کامل Fast Speed Test می‌توانید سرعت اینترنت را پیگیری کنید. فست یکی از برنامه‌های پرسرعت و محبوب برای تست سرعت است که می‌توانید آن را از AppStore دریافت کنید. در این برنامه می‌توانید در جریان سرعت دانلود و آپلود باشید.

 

Snapseed

به جرات می‌توان گفت اپلیکیشن Snapseed یکی از برنامه‌های حرفه‌ای در ساخت و ادیت عکس‌هاست، علاوه‌بر آن کاربری با آن بسیار راحت و جذاب است. افکت‌های متنوع و جالب در این برنامه باعث می‌شود بخواهید تمام عکس‌های‌تان را ادیت کنید. در ابتدا و پس از انتخاب عکس موردنظرتان برای ادیت کردن، شما با سه گزینه‌ی Looks، Tools و Export مواجه می‌شوید. اگر بخواهیم درباره‌ی گزینه‌های گفته شده به‌طور خلاصه توضیحاتی بدهیم بهتر است بگوییم که Looks قسمتی است که شما می‌توانید فیلترهای مختلف را بر روی عکس‌های‌تان امتحان و اجرا کنید. در قسمت Tools انواع فیلترها، افکت‌های روی عکس، تغییرات سایز و زاویه‌ی عکس و هر ابزاری که برای تغییرات بر روی یک عکس نیاز است را مشاهده خواهید کرد. در مرحله‌ی آخر به Export می‌رسیم که خروجی عکس را بتوانیم دریافت کنیم.

ویژگی‌های Export در Snapseed

در اکسپورت هم گزینه‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید عکس را به اشتراک بگذارید، در جایی دیگر آن را باز کنید، ذخیره کنید و یا از کپی آن ذخیره داشته باشید، وقتی می‌گوییم از کپی آن ذخیره داشته باشید یعنی بر روی عکس اصلی تغییراتی اعمال نشود و تنها تغییرات بر روی عکس کپی ذخیره شود.

 

Vantage Calender

یک اپلیکیشن کاملاً متفاوت از نظر کارایی و ظاهر است که هر چندوقت یک‌بار می‌توانید از تم‌های جدید و آپدیت شده‌ی آن استفاده کنید. جالب است بدانید که Vantage از تکنولوژی Dark Mode یا حالت تیره پشتیبانی می‌کند و این حالت جذابیت بیش‌تری به برنامه‌ی Vantage Calender خواهد داد. اگر دوست دارید تقویمی جذاب با کارایی‌های جالب داشته باشید، استفاده از Vantage Calender را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

Dark Sky

قطعاً هر فردی برای اطلاع از وضعیت آب و هوا در هر زمانی نیاز به یک نرم‌افزار هواشناسی نیاز دارد. یکی از مزیت‌های اطلاع داشتن از وضعیت آب و هوا این است که در وضعیت‌های مختلف می‌دانید که اگر بارندگی وجود داشته باشد یا حتی هوا آفتابی و گرم باشد، قبل از خروج از خانه دقیقاً باید چه لباسی بپوشید و یا این‌که نیاز است با خود چتر و لباس گرم به همراه داشته باشید یا نه.

 

 

Meeter

اگر جزو افرادی هستید که در جلسات آنلاین و ویدیویی زیادی شرکت می‌کنید، Meeter می‌تواند به شما کمک کنید تا راحت‌تر این کار را انجام دهید. میتر تماس‌های ویدیویی شما را دسته‌بندی و مدیریت می‌کند، به‌صورتی که راحت‌تر می‌توانید برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. اپلیکیشن میتر به تقویم شما متصل شده و تماس‌های ویدیویی موردنظرتان را در زمان مناسب برقرار می‌کند. نکته‌ی جذاب این اپلیکیشن رایگان بودن آن است.

 

Otter

هرچند آیفون به برنامه‌ی Voice Memos مجهز است اما Otter جایگزین مناسب‌تری برای افرادی است که زیاد صدا ضبط می‌کنند. این برنامه صدای ضبط شده و یا صدایی که به‌صورت زنده پخش می‌شود را به‌صورت نوشته‌ درمی‌آورد و در Cloud ذخیره می‌کند. با دانلود برنامه‌ی اتر می‌توانید تا ۶۰۰ دقیقه در ماه صدا رکورد کنید. نسخه‌ی اصلی آن رایگان است اما نسخه‌ی پریمیوم آن را باید خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط