اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » انتشار نسخه‌ی بتای iOS 16

انتشار نسخه‌ی بتای iOS 16

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

به نقل از gsm arena، انتشار نسخه‌ی بتای iOS 16 به سرانجام رسید. اپل نسخه‌های iOS 16 و iPadOS 16 خود را در ماه گذشته در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود (WWDC) معرفی کرد. از آن زمان تاکنون چند نسخه‌ی پیش‌نشر را برای توسعه‌دهندگان عرضه کرده است. با این حال، از امروز می‌توانید در آزمایش نسخه‌های آینده نیز شرکت کنید. زیرا، برنامه‌ی بتا عمومی اکنون برای iOS 16 و iPadOS 16 فعال است. این بدان معناست که اگر آیفون یا آیپد سازگار (قابلیت آپدیت) دارید، اکنون می‌توانید آن را در برنامه‌ی بتا ثبت‌نام کنید.

عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی بتای iOS 16

اولین نسخه‌ی بتا عمومی را بعداً به عنوان یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری over-the-air دریافت خواهید کرد. از آن به بعد هم، نسخه‌های بتا‌ی عمومی بعدی را نیز به‌عنوان به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که نسخه‌ی نهایی iOS 16 هم پاییز امسال عرضه خواهد شد که پس از نصب آن، از مسیر بتا خارج خواهید شد. از آنجایی که این اولین نسخه بتا عمومی است، نباید انتظار داشته باشید که بی عیب و نقص باشد. در واقع دور از حقیقت هست که بدون عیب و نقص باشد. در نسخه‌ی بتای iOS 16، احتمالاً مشکلات و باگ‌های آزاردهنده‌ی زیادی وجود دارد. بنابراین، توصیه نمی‌شود آن را روی تلفن یا روی دستگاه اصلی خود نصب کنید.

انتشار نسخه‌ی بتای iOS 16ویژگی‌های نسخه‌ی بتای iOS 16

سیستم عامل iOS 16 دارای یک صفحه قفل است که می‌توان آن را با والپیپرها، ساعت‌ها و ویجت‌ها سفارشی کرد. اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌ها هم اکنون از پایین نشان داده می‌شوند. همچنین، چندین صفحه قفل را با هم پشتیبانی می‌کند. آنها می‌توانند با حالت‌های مختلف فوکوس مرتبط شوند. برنامه‌ی Messages نیز به‌روزرسانی‌هایی دریافت کرده است. از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به ویرایش، حذف و علامت‌گذاری پیام‌ها به‌عنوان خوانده‌نشده اشاره کرد. ویژگی SharePlay هم دیگر محدود به FaceTime نیست. بنابراین، می‌توانید از پیام‌ها برای برقراری ارتباط با افرادی که محتوا را با آنها به اشتراک می‌گذارید، استفاده کنید. در مورد FaceTime هم می‌توان اینگونه گفت که امکان انتقال تماس‌ها را از یک دستگاه به دستگاه دیگر فراهم کرده است. برنامه‌ی Health هم اکنون دارویی را که مصرف می‌کنید را پیگیری می‌کند، البته اگر بخواهید.

با انتشار نسخه‌ی بتای iOS 16، چیزهای جدید جالب دیگری هم در صورت نصب مشاهده خواهید کرد که با آن می‌توانید با آنها سرگرم شوید. برای مثال iPad یک برنامه‌ی آب و هوا و یک سیستم چند وظیفه‌ای جدید به نام Stage Manager دریافت می‌کند.

خرید آیفون:

 

ممکن است دوست داشته باشید

شما می‌توانید برای خرید آیفون از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

خرید آیفون با گارانتی آروند به صورت مستقیم

درخواست تعمیرات تخصصی آیفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط