اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

از آیپد پرو ۲۰۲۲ چه خبر؟

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

اپل قرار است نسل دیگری از آیپد پرو را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند. آیپد پرو ۲۰۲۱ حدود یک سال پیش با تراشه‌ی M1، صفحه نمایش miniLED و پشتیبانی اینترنت ۵G، عرضه شد. حال، شایعه شده است که این شرکت، برای امسال یک آیپد پرو بهتر همراه با تراشه‌ی M2 عرضه خواهد کرد. پس، از آیپد پرو ۲۰۲۲ چه خبر؟

طراحی و نمایشگر (iPad Pro 2022): بدون مدل miniLED 11 اینچی

شایعات در مورد طراحی جدید برای iPad Pro 2022 در ژوئن ۲۰۲۱ آغاز و در ماه دسامبر تایید شد. به گفته‌ی مارک گورمن از بلومبرگ، جنس پشت این آیپد از شیشه‌ هست که احتمالا از طریق MagSafe شارژ می‌شود. قابلیت شارژ بی‌سیم MegaSafe، سرعت شارژ ثابت‌تری را تضمین می‌کند. اما، شارژ بی‌سیم MagSafe در آیپد پرو ۲۰۲۲ به احتمال از سرعت کمتری نسبت به وصل کردن مستقیم شارژر به پورت تاندربولت آیپد دارد. لازم به ذکر است که شارژ به وسیله‌ی پورت تاندربولت به عنوان بخشی از مدل‌های بعدی باقی خواهد ماند. همچنین، طراحی شیشه‌ای کامل پشت آیپد پرو ۲۰۲۲، به احتمال به یک نقطه ضعف تبدیل خواهد شد. زیرا، آسیب رساندن به محصول را آسان‌تر و همچنین بسیار شکننده‌تر می‌کند.

برای خرید مدل‌های مختلف آیپد مثل آیپد پرو با گارانتی ۱۸ ماهه می‌توانید از سایت آروندشاپ دیدن فرمایید.

طراحی لوگوی اپل برروی iPad Pro 2022

به گفته‌ی منابع، این شرکت نمونه‌های اولیه‌ی آیپد پرو (iPad Pro 2022) را با لوگوی بزرگ‌تر اپل (مشابه مک‌بوک پرو جدید) طراحی کرده است. اما، جنس این لوگو به مانند پشت صفحه آیپد پرو از شیشه ساخته شده است. در نتیجه، شارژ و برق از طریق آرم شیشه‌ای منتقل می‌شود. نمونه‌ی اولیه‌ همچنین دارای آهنرباهای قوی‌تری است و از شارژ با سرعت بالاتر نسبت به MagSafe برای آیفون پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر iPad Pro 2022

اپل احتمالا دو اندازه‌ی مختلف ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی خود را برای صفحه نمایش iPad Pro 2022، حفظ می‌کند. اگرچه شایعه شده بود که اپل مدل ۱۱ اینچی پنل LCD را برای نمایشگر مینی ال ای دی تغییر می‌دهد. اما، به دلیل هزینه‌های بالای تولید، فناوری LCD را برای آیپد کوچکتر حفظ خواهد کرد. البته، اپل می‌تواند در تکرار بعدی محصول به نمایشگر OLED تغییر دهید.

ممکن است دوست داشته باشید

پردازنده و حافظه داخلی iPad Pro 2022

پس از اینکه اپل با اضافه شدن تراشه‌ی M1 در آیپد پرو همه را شگفت زده کرد، احتمالاً این شرکت نسخه‌ی ارتقا یافته این پردازنده را به آیپد پرو ۲۰۲۲ اضافه خواهد کرد. به طور طبیعی، این iPad دارای تراشه‌ی M2 است که برای مک بوک پرو و ​​مک بوک ایر جدید هم عرضه شده است. پردازنده‌ی M2 باید سریعتر از M1 باشد، اما تراشه‌های M1 Pro، Max یا Ultra را شکست نخواهد داد.

پردازنده و حافظه داخلی iPad Pro 2022برای قابلیت‌های ذخیره‌سازی خود، احتمالاً اپل همان گزینه‌ها را حفظ خواهد کرد، زیرا هیچ شایعه‌ای در مورد فضای ذخیره‌سازی بیش از ۲ ترابایت وجود ندارد، به این معنی:

  • ۱۲۸ گیگابایت
  • ۲۵۶ گیگابایت
  • ۵۱۲ گیگابایت
  • ۱ ترابایت
  • ۲ ترابایت

از آنجایی که اپل از مدل‌های ۶۴ گیگابایتی آیفون‌ها دوری می‌کند و تمام مک‌های جدید از ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شوند، منطقی است که این شرکت آیپد پرو ۲۰۲۲ را به جای ۱۲۸ گیگابایت، با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی راه‌اندازی کند.

بد نیست بدانید تعمیرات تخصصی آیپد در آروند گارانتی توسط تیم مجرب تعمیرات برای دارندگان این دستگاه نیز انجام می‌شود.

باتری، اینترنت ۵G و لوازم جانبی جدید آیپد پرو ۲۰۲۲

به گفته‌ی ۹to5Mac، اپل در حال کار بر روی یک iPad Pro جدید با باتری بزرگتر است. زیرا، برخی از کاربران شکایت دارند که صفحه کلید Magic باعث تخلیه بیش از حد باتری می شود. نه تنها این، بلکه همانطور که قبلاً در این خلاصه خواندید، اپل احتمالاً توانایی شارژ آیپد پرو ۲۰۲۲ را با یک شارژر MagSafe معرفی می‌کند که حتی سریعتر از شارژر موجود برای آیفون است. اگرچه هیچ شایعه‌ای در مورد قابلیت‌های ۵G آیپد پرو ۲۰۲۲ وجود ندارد، به احتمال زیاد اپل باندهای بیشتری را برای مدل آتی عرضه خواهد کرد. همچنین، هیچ شایعه‌ای در مورد لوازم جانبی جدید وجود ندارد. اما، از آنجایی که این شرکت قصد دارد یک کانکتور MagSafe را برای شارژ iPad Pro معرفی کند، حداقل Smart Folio و Magic Keyboard می‌توانند تغییراتی را دریافت کنند.

باتری، اینترنت 5G و لوازم جانبی جدید آیپد پرو 2022

آیپد پرو ۲۰۲۲ چه زمانی عرضه می‌شود؟

آیپد پرو ۲۰۲۲ در نیمه‌ی دوم سال میلادی جاری معرفی خواهد شد. مارک گورمن از بلومبرگ گفت که اپل احتمالاً این iPad Pro جدید را در ماه‌های سپتامبر و نوامبر عرضه خواهد کرد.

قیمت آیپد پرو ۲۰۲۲ چقدر خواهد بود؟

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۲۰۲۱ به دلیل اضافه شدن صفحه نمایش LED افزایش قیمت ۱۰۰ دلاری داشت. اما، اپل احتمالا قیمت آیپد پرو ۲۰۲۲ را تغییر نمی‌دهد. بیشتر به این دلیل که miniLED را با نسخه‌ی ۱۱ اینچی عرضه نمی‌کند.

  • ۱۲۸ گیگابایت: ۷۹۹ دلار
  • ۲۵۶ گیگابایت: ۸۹۹ دلار
  • ۵۱۲ گیگابایت: ۱۰۹۹ دلار
  • ۱ ترابایت: ۱۴۹۹ دلار
  • ۲ ترابایت: ۱۸۹۹ دلار

قیمت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با WiFi

  • 128 گیگابایت: ۱۰۹۹ دلار
  • ۲۵۶ گیگابایت: ۱۱۹۹ دلار
  • ۵۱۲ گیگابایت: ۱۳۹۹ دلار
  • ۱ ترابایت: ۱۷۹۹ دلار
  • ۲ ترابایت: ۲۱۹۹ دلار

 

جمع‌بندی

تا اینجای کار، اینها شایعات مربوط به آیپد پرو ۲۰۲۲ است. همانطور که توضیح دادیم، شایعات منتشر شده مربوط به صفحه نمایشگر، طراحی، پردازنده، حافظه داخلی، باتری، لوازم جانبی قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن است. برای اطلاعات بیشتر و تایید اطلاعات باید منتظر شد و دید از iPad Pro 2022 چه خبر؟

خرید آیپد:

 

شما می‌توانید برای خرید انواع تبلت اپل از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

خرید آیپد با گارانتی آروند به صورت مستقیم

درخواست تعمیرات تخصصی آیپد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط