اطلاعیه مهم پذیرش و تحویل دستگاه ها در اسفندماه ..!

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خانه » تا ماه جولای از اپل چه خبر؟

تا ماه جولای از اپل چه خبر؟

عاطفه نبیان
عاطفه نبیان
اشتراک گذاری
فهرست مطالب

امتیاز دهید!

میانگین امتیازات: / 5.

امتیاز دهید!

اگرچه طبق سال‌های گذشته پس از کنفرانس WWDC، اصولا خبر جدیدی از اپل نبوده است، اما امسال تا ماه جولای شاهد موارد جدیدی از این شرکت هستیم. پس، تا ماه جولای از اپل چه خبر؟ از  اپل در طی شش هفته‌ی آینده انتظار می‌رود که به عرضه‌ی نسخه‌ی iOS 16 Public Beta، ارائه‌ی MacBook Air جدید، اعلام درآمد سه ماهه سوم و … بپردازد.

عرضه‌ی نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل‌ها

اپل در کنفرانس WWDC 2022، نسخه‌ی بتای سیستم عامل‌های iOS 16 ،tvOS 16 ،watchOS 9 ،macOS Ventura ،iPadOS 16 را معرفی کرد. همچنین، در ماه جولای از نرم‌افزار جدید HomePod (ورژن ۱۶) رونمایی می‌کند. این نرم‌افزارها تا آخر سال در دسترس تمام کابران قرار می‌گیرد.

ارائه‌ی مک بوک ایر جدید (MacBook Air)

مک بوک ایر جدید که از تراشه‌ی M2 بهره می‌برد، در ماه جولای عرضه می‌شود، اما زمان شروع سفارش آن هنوز مشخص نیست. قیمت این مک بوک ایر جدید نسبت به قبلی که از تراشه‌ی M1 پشتیبانی می‌کند، نزدیک به ۲۰۰ دلار گران‌تر خواهد بود. یعنی قیمت مک بوک ایر با تراشه‌ی M2 حدودا ۱۱۹۹ دلار است. این مک بوک ایر جدید از صفحه نمایش ۱۳.۶ اینچی، ناچ (notch)، لبه‌های صاف‌تر و در کل از طراحی زیباتر بهره می‌برد. این مک علاوه بر رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای، در رنگ‌های مشکی و سفید هم ارائه می‌شود. همچنین، از قابلیت‌های شارژ بی‌سیم MagSafe و دوربین ۱۰۸۰p ارتقا یافته برخوردار است.

 مقایسه‌ی تراشه‌ی M2 با M1

اپل در این مورد اعلام کرده است که تراشه‌ی M2 نسبت به تراشه‌ی M1، از پردازنده‌‌ی CPU و GPU سریع‌تر (از ۱۸ درصد و ۳۵ درصد) و از موتورعصبی سریع‌تر (۴۰ درصد) بهره می‌برد. حافظه‌ی (memory) آن هم از ۱۶ گیگابایت به ۲۴ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. اما، از نظر حافظه‌ی داخلی (SSD) مانند سری قبل ۲TB هست.

اعلام درآمد سه ماهه سوم اپل

هرساله در اواخر ماه جولای، مدیرعامل اپل (تیم کوک) و مدیر مالی (Luca Maestri) آن طی یک کنفرانس تلفنی در مورد نتایج مالی گفتوگو می‌کنند که اطلاعات جالبی از طریق آن فاش می‌شود. پس باید منتظر شد تا ببینیم نتایج به صورت خواهد بود.

ممکن است دوست داشته باشید

تا ماه جولای از اپل چه خبر؟ باید منتظر شد و دید که اپل قرار است چه مواردی را انتشار می‌دهد؟

خرید محصولات اپل:

 

شما می‌توانید برای خرید محصولات اپل از فروشگاه آروند با بهترین قیمت و گارانتی آروند خریداری نمایید. همچنین خدمات پس از فروش این کالا نیز در گارانتی آروند ارائه می‌شود.

همچنین شرایط ضمانت‌های طلایی و سبز آروند را نیز می‌توانید از این لینک بخوانید

خرید محصولات اپل با گارانتی آروند به صورت مستقیم

درخواست تعمیرات تخصصی محصولات اپل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های مرتبط